Anatomia wskaźnika – prezentacja HILLWAY z VIII Kongresu Contact Center

W dniach 25-26.11.2013 w Warszawie w Hotelu Radisson Blu odbył się VIII Kongres Contact Center. Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci HILLWAY, firmy która prężnie działa w obszarze doradztwa call center i szkoleń call center: Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzający i Rafał Jarosz – Ekspert, Konsultant ds. Funkcjonowania Call Center.
Eksperci HILLWAY wystąpili prowadząc 1,5 godzinny warsztat w obszarze sprzedaży i podzieli się swoimi doświadczeniami i know-how z uczestnikami i panelistami Kongresu

pdf - do pobrania

pt. ,,Anatomia wskaźnika, czyli jak sprawdzić, czy raporty oddają rzeczywistą sytuację sprzedażową w Contact Center? – pobierz prezentację – kliknij tutaj”.

Najważniejsze punkty warsztatu:

  • Strategia, Klient i cele biznesowe – kierunek poszukiwań
  • Wskaźniki, a komunikacja na różnych poziomach zarządzania
  • Dobór wskaźników, a realizacja celów biznesowych i oczekiwań Klientów
  • Sposób doboru wskaźników w obszarze sprzedaży w Contact Center
  • Klasyfikacja i charakterystyka miar i wskaźników dla obszaru sprzedaży w Contact Center
  • Operacyjna karta wyników, czyli kogo, kiedy i o co pytać?

 Interesuje Cię temat zarządzania wskaźnikami, raportowaniem w call / contact center?

Zapraszamy na szkolenie otwarte: RAPORTOWANIE  I  ANALIZA DANYCH W CALL CENTER