Beata Hoffmann – konsultant, coach, trener zarządzanie strategiczne obsługa klienta, CRM, ekspert call center

BEATA HOFFMANN – Trener, Konsultant, praktyk biznesu, ekspert w zarządzaniu strategicznym obsługą klienta (CRM, call center)
Beata Hoffmann konsultant HILLWAY doradztwo obsługa klienta, CEM, call center

Doświadczony menadżer i konsultant w dziedzinie Zarządzania Operacyjnego i Strategii zarządzania relacjami z Klientami oraz Kreowaniu usług. Wiedzę zdobywała na uczelniach w Anglii, USA i Szwajcarii.

Z branżą call center związana od 1995 roku. Swoje szerokie kompetencje zdobyła zarządzając m.in. działami Obsługi Klienta i Sprzedaży dla takich firm jak Polkomtel S.A., Millenium BIG Bank S.A., Elektrim S.A., TP S.A., Canal+, Eurobank, Guest-tek. Jako niezależny doradca swoim doświadczeniem wspierała projekty związane z zarządzaniem relacją z klientami dla Ebay.pl, Crowley Poland, Dom Development, Union Investment, Telefonia Dialog, Getin Bank, Impel S.A.

Prowadzi projekty z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą, zarządzania projektami i procesami. Prelegentka i panelistka licznych konferencji związanych z IT i customer services. Project Manager z bardzo bogatym doświadczeniem. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym ze szczególnym uwzględnieniem aspektów przełożenia strategii na działania operacyjne i doświadczenia klientów. Współpracowała z ponad 24 firmami ze szczególnym uwzględnieniem sektora usług finansowych i telekomunikacyjnych.

Obszary prowadzonych projektów obejmują:

  • CRM (Customer Relationship Management)
  • CEM (Customer Experience Management)
  • Telesales
  • Direct Marketing
  • Project management
  • Opracowanie i wdrażanie Strategii Obsługi Klienta, Operacji Back Office (Komunikacja, procesy, KPI, wymagania technologiczne)
  • Kreowanie procesów obsługowych i sprzedażowych
  • Contact Center (organizacja, usprawnienia, IT, Operacje, HR)
  • Interim management (Executive – Operacje, Obsługa Klienta, CRM)
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie/usprawnienia procesem reklamacji
  • Zarządzanie/usprawnienia procesów windykacji
  • Project management
  • Warsztaty
  • Szkolenia