Szkolenie bezpieczeństwo w hotelu w dobie pandemii – szkolenie dla hoteli

HILLWAY Szkolenie bezpieczeństwo w dobie pandemii covid - 19W czasie pandemii przemieszczanie się zostało mocno ograniczone, a mieszkanie w hotelach zaczęło budzić wiele obaw. Niektórzy jednak zmuszeni są do korzystania z obiektów świadczących usługi hotelarskie.

Świadomość jak przenosi się wirus SARS-CoV-2 oraz wiedza, która pozwala wdrożyć środki zapobiegawcze lub minimalizujące zagrożenie pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w hotelu podczas pandemii. W związku z tym pracownicy obsługi odpowiedzialni za utrzymanie środków bezpieczeństwa oraz tzw. supervisiorzy zobowiązani są do posiadania wiedzy na temat aktualnych wymagań dla hotelu podczas pandemii.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

GRUPA DOCELOWA
Szkolenie Bezpieczeństwo w hotelu w dobie pandemii skierowane jest do kadry zarządzającej hotelem, osób odpowiedzialnych za  bezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne w hotelu, kierowników służb poszczególnych pięter, a także kierowników zmiany służb pięter tzw. supervisiorów.
CELE SZKOLENIA
Celem szkolenie jest zapoznanie z aktualnymi wytycznymi dla hotelu podczas pandemii. Przygotowuje ono do kompleksowej obsługi gości hotelowych oraz zapewnienia efektywnych działań pracownikom hotelu, w sytuacji zagrożenia wirusowego, w szczególności COVID- 19.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • zna wytyczne dla hotelu podczas pandemii,
  • wie, jak przenosi się SARS-CoV-2 i jakie środki prewencji należy użyć,
  • posiada wiedzę z zakresu zapobiegania wystąpieniu zagrożenia niesionego przez SARS-CoV-2,
  • potrafi dokumentować działania związane z ochroną przed SARSCoV-2,
  • potrafi właściwie dobierać środki ochrony dla pracowników i gości hotelowych,
  • kreuje procedury związane z przyjęciem gości w czasie pandemii,
  • potrafi zapewnić ochronę procesom technologicznym (przede wszystkim w restauracji hotelowej) w obliczu zagrożenia SARS-CoV-2,
  • ma świadomość na temat roli kadry kierowniczej w działaniach zmierzających do minimalizacji zagrożeń,
  • potrafi właściwie reagować w przypadku pojawienia się gościa, którego stan zdrowia pozwala podejrzewać SARS-CoV-2 (zarówno na etapie check-in jak i podczas pobytu w hotelu).
PROGRAM SZKOLENIA

Dzień I

1. Koronawirus: jak się przenosi oraz jakich środków prewencyjnych powinniśmy użyć.

2. Instruktaż dla personelu przy ponownym otwarciu hoteli: jakie środki prewencji powinny zostać wprowadzone w hotelu, jak obniżyć ryzyko infekcji w hotelu, jak powinno odbywać się sprzątanie oraz dezynfekcja obszarów wspólnych, jak bezpiecznie posprzątać pokój z zachowaniem środków ostrożności.

3. Wytyczne dla hotelu podczas pandemii: co robić w przypadku podwyższonej temperatury u Gościa, chcącego się zarejestrować w hotelu, co robić w przypadku chorego Gościa przebywającego w naszym obiekcie, jakie punkty związane z COVID-19 powinny znaleźć się w regulaminie hotelowym.

4. Przykładowy check-in Gościa z zastosowaniem środków prewencyjnych.

5. Instrukcja sprzątania hotelu w czasie pandemii.

6. Dokładna instrukcja sprzątania pokoi hotelowych krok po kroku z zachowaniem bezpieczeństwa.

 

Dzień II

1.  Zagrożenia wirusowe, w tym COVID-19 w gastronomii i hotelach.

2. Zagrożenia wirusowe, w tym COVID-19 niesione przez dostawców środków spożywczych.

3. Zapobieganie zagrożeniom COVID-19 wnoszonym przez pracowników. Nadzór nad stanem zdrowotnym personelu.

4. Zagrożenia wnoszone przez zewnętrznych usługodawców restauracji, hotelu.

5. Goście hotelu jako potencjalne źródło zakażenia COVID-19.

6. Procesy technologiczne w ochronie przed zagrożeniami niesionymi przez COVID-19.

7. Zasady dystrybucji potraw w obliczu zagrożenia COVID-19.

8. Utrzymanie czystości w obronie przed COVID-19.

9. Właściwy dobór środków czystości w walce z COVID-19.

10. Środki ochrony osobistej w ochronie personelu przed COVID-19 – dobór i zasady stosowania.

11.Zamgławiacze, ozonatory, lampy UV oraz inne urządzenia 43 w walce z zagrożeniami wirusowymi.

12. Dokumentowanie działań związanych z ochroną przed COVID-19.

13. Rola kadry kierowniczej w działaniach zmierzających do minimalizacji zagrożeń związanych z COVID-19.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
Trener, konsultant branży hotelarskiej

Dyplomowania trenerka biznesu, posiadająca długoletnie doświadczenie w pracy sektora hotelarskiego.

Jako trener dzieli się doświadczeniami z zespołami pracowników dużych sieci hotelowych cztero- i pięciogwiazdkowych, jak również mniejszych obiektów hotelowych oraz pensjonatów.

Posiada szeroka wiedzę i bogate doświadczenie na temat organizacji pracy hoteli oraz podnoszenia standardów obsługi klienta. Pomaga właścicielom hoteli przystosować swoją działalność do panujących obecnie warunków, ze szczególnym naciskiem na znajomość aktualnych wytycznych dla branży.

Aktywnie uczestniczy również w konferencjach dla sektora hotelarskiego wygłaszając prelekcje oraz dzieląc się zdobytą wiedzą i doświadczeniem.

Jest członkiem Północnej Izby Gospodarczej, w której cyklicznie szkoli przedsiębiorców wielu branż, skupionych w Izbie.

Jako trener biznesu prowadził zarówno szkolenia stanowiskowe dla pracowników różnych działów w hotelarstwie, jak i usługi doradcze dla managerów, dyrektorów czy właścicieli nowo powstających hoteli. Jak również bierze aktywny udział w Nocy Szkoleń w Koszalinie.

SZKOLENIE ZAMKNIETE – szczegóły
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE ONLINE – INTERAKTYWNY WARSZTAT ONLINE

Szkolenie zamknięte, szyte pod potrzeby firmy i uczestników szkolenia. Realizowane w formie zdalnej w formie interaktywnego warsztatu online ,,na żywo” z pełnym udziałem i zaangażowaniem uczestników.

Ze względu na efektywność i jakość szkolenia oraz komfort pracy uczestników i Trenera program przygotowujemy w dwóch seriach po 8h.

Często projekt rozwojowy przeplatamy pomiędzy sesjami mikro-zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników do zastosowania w codziennej pracy.

Wykorzystujemy licencjonowane narzędzia do prowadzenia warsztatów on-line dla grup warsztatowych – 6-15 osób.

Prowadzą Trenerzy praktycy biznesu z doświadczeniem w szkoleniach on-line

SZKOLENIE DEDYKOWANE ZAMKNIĘTE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić pracę osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo  sanitarno-epidemiologiczne w Twoim hotelu?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.