Etapy realizacji projektów doradczych w zakresie call center

Consulting i doradztwo call center stosowane jest przez firmy i organizacje, które po pierwsze stawiają sobie za cel rozwój, a przede wszystkim chcą uniknąć problemów i zbędnych kosztów jakie mogą pojawić się w wyniku nieprzemyślanych decyzji lub zbyt szybko wdrożonych rozwiązań, które nie zawsze mają odzwierciedlenia w realnym środowisku pracy.

W związku z tym, iż inwestycja w call center, szczególnie w technologię i oprogramowanie jest inwestycją wysokobudżetową firmy i organizacje korzystają z zewnętrznych porad, których mogą im udzielić doświadczone i profesjonalnie działające firmy consultingowe.

Często – dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz praktycznym umiejętnościom i najnowszej wiedzy o trendach i rozwiązaniach, firmy doradcze są w stanie pomóc osiągnąć rentowność nawet upadającym i wykazującym straty call center.

JAK  DZIAŁAMY?

1.  Klucz do sukcesu to diagnoza stanu obecnego i doprecyzowanie założeń i strategii organizacji w kontekście  sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem kanału call center/contact center/telemarketingu.

2.  Na podstawie ścisłej współpracy z Klientem przygotowujemy  Raport rekomendacyjny

3.  Po etapie wyboru rozwiązania, podjęciu decyzji uczestniczymy i wspieramy Klienta we wdrożeniu zarekomendowanych rozwiązań.

 

 Zapraszamy do współpracy i kontaktu!