Strona główna » Szkolenia zamknięte » Egzekucja z rachunku bankowego - zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości » egzekucja_z_rachunku_bankowego_szkolenie_HILLWAY_szkolenia_biznesowe_doradztwo_dla_firm
OPINIE O SZKOLENIACH
Indywidualne podejście do grupy, ale także do każdego z osobna. Każdy z nas ma inną osobowość, a Trenerka potrafi do każdego umiejętnie dotrzeć i zainteresować tematem - świetnie pracuje z ludźmi.
Uczestnik szkoleniaSkandia
Osoba prowadząca szkolenie była sympatyczna, potrafiła nawiązać kontakt z uczestnikami. Wprowadzała urozmaicenia do programu szkoleń, które miały za zadanie rozbudzić wszystkich. Zachęcała uczestników do wyrażania swoich poglądów i angażowania się w omawiane sprawy
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Rekomenduję HILLWAY, bo ze świecą szukać takich trenerów!
Uczestnik szkoleniaSkandia
Rekomenduję HILLWAY, ponieważ profesjonalnie podchodzą do szkoleń. Trener widać, że chce nauczyć czegoś grupę, a nie tylko zrobić szkolenie
Uczestnik szkolenia Podstawy zarządzania zepołem 04-05.07.2012 ZakopaneApreo Logistics S.A.
Szkolenie przebiegało w bardzo interesujący sposób – nie wiem, kiedy minęły te 2 dni. Muzyka w przerwach też była fajnym pomysłem, gdyż można było się zrelaksować i z zapałem włączać w dalsze etapy szkolenia.
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Bardzo inspirujące szkolenie. Teoria poparta praktyką. Ogromna wiedza i doświadczenie Trenera.
Uczestnik szkoleniaAVON Cosmetics Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie motywujące do zmiany!
Uczestnik szkoleniaSkandia
Było to pierwsze szkolenie z obsługi Klienta, które nie było nudne, a na pewno będzie przydatne w pracy.
Uczestnik szkoleniaProfesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym
Tak, rekomenduję współpracę z HILLWAY. Wspaniała osobowość jestem zauroczona – super trener!
Uczestnik szkoleniaPKT.pl - Polskie Książki Telefoniczne
Prowadząca była bardzo sympatyczna, starała się za każdym razem dopasowywać rady do specyfiki naszej pracy. Uśmiechnięta, nie tworząca dystansu – sprawiało to, że atmosfera była na tyle luźna, że można było swobodnie odgrywać role, które nam proponowała (np. scenki rozmów z klientami).
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Szkolenia zamknięte
Szkolenia otwarte
- Zarządzanie zespołem wirtualnym
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Zarządzanie sobą w czasie
- Profesjonalna obsługa klienta
- Sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne
- Budżetowanie i kontrola kosztów
- Zarządzanie klientem strategicznym
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Prospecting – sztuka odkrywania i pozyskiwania klientów
- Telewindykacja
- Analiza sprawozdań finansowych
- Sprzedaż konsultacyjna
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Coaching i monitoring w call center
- Warunki uczestnictwa