Jacek Grądzki Konsultant HR, Trener biznesu – szkolenia menedżerskie i sprzedażowe

IMG_1523_47

Trener biznesu: zarządzanie, sprzedaż negocjacje, coaching, obsługa klienta, komunikacja.

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Instytut Inżynierii Chemicznej i Procesowej. Studiował także na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego i Pedagogiska Institutionen Stockholms Universitet.

Realizował projekt kompleksowego programu szkoleń dla całego Biura Reklamy Super Expressu obejmując tematykę zarządzania, coachingu, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu, komunikacji w biznesie oraz szkoleń produktowych. Współtworzył system ocen efektywności szkoleń oraz był odpowiedzialny za projektowanie i testowanie nowych projektów szkoleniowych.

Pracował początkowo jako przedstawiciel handlowy, następnie jako manager działu handlowego, później jako trener konsultant. W biznesie miał doświadczenie w pracy menadżera sprzedaży, później jako trener wewnętrzny i konsultant.

We wrześniu 1995 r. został kierownikiem jednego z działów sprzedaży w Biurze Reklamy w wydawnictwie Media Express sp. z o.o. (wydawcą dziennika Super Express i miesięcznika Super Linia). W listopadzie 1999 r. został trenerem wewnętrznym. W ramach kontraktu tworzył i zarządzał Działem Sprzedaży należącym do struktur Wydawnictwa oraz prowadził szkolenia z zakresu technik sprzedaży dla handlowców.

Od września 2005 do stycznia 2006 realizował samodzielny projekt szkoleniowy dla Skoda Auto Polska z zakresu szkoleń z technik sprzedaży i obsługi klienta dla handlowców i serwismenów systemu rozwoju i certyfikowania pracowników sprzedaży i serwisu koncernu.

Dysponuje szeroką wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniami w projektach dotyczących oceny kadry menedżerskiej, projektach assessment i development center oraz w programach szkoleniowych z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, technik sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu, zarządzania, coachingu i postaw proaktywnych.

Specjalizuje się przede wszystkim w branżach takich jak: motoryzacyjna, przemysł przetwórczy, FMCG i branża budowlana. Ma również bogate doświadczenia w sektorze organizacji i instytucji rządowych.

Największe i najważniejsze projekty szkoleniowe realizował dla takich firm jak: Centralny Dom Maklerski Pekao S.A., Xelion, Deutsche Bank, ING Nationale Nederlanden, Scania Finance, Skoda Auto Polska, Volvo, Ford Auto Plaza, BP, AS24, Orlen Oil, Mazowiecka Spółka Gazownicza SA, URSA Gruppo Uralita, Omya Poland, TIM S.A., Pfizer, Astra Zeneca, Wyborowa S.A. (Pernod Ricard), Stock Spirits Group, Global Cosmed, Auchan, Telekomunikacja Polska S.A., MFM Radio Kolor, Super Express, Wydawnictwo Infor. Uczestniczył również w realizacji projektów szkoleniowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Miejskiego Miasta Stołecznego Warszawa, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, PKP PLK oraz dla Goethe Institut.