Jak uniknąć współpracy z niesolidną firmą? BIAŁY WYWIAD – narzędzia weryfikacji wiarygodności kontrahentów biznesowych – szkolenie

Biały wywiad - weryfikacja kontrahentów
W trudnych czasach zarządzanie firmą i pozyskiwanie nowego biznesu wymaga od nas podejmowania nowych działań, które mogą nam zaoszczędzić wielu problemów związanych z odzyskiwaniem należności.

Biały wywiad, czyli jedną z metod weryfikacji kontrahentów biznesowych – zgodna z zasadą tzw. ograniczonego zaufania – jest najprostszym i najtańszym sposobem zabezpieczenia swojego  biznesu.

Weryfikacja kontrahenta pozwala na zmniejszenie ryzyka prowadzenia działalności gospodarczej i zachowanie płynności finansowej. W obecnej sytuacji na rynku polskim tego typu działanie może mieć ogromne znaczenie dla każdego podmiotu gospodarczego.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
W trakcie warsztatów ,,BIAŁY  WYWIAD – narzędzia weryfikacji wiarygodności kontrahentów biznesowych” uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak trafnie dobierać partnerów biznesowych?
  • Dlaczego sprawdzanie wiarygodności kontrahenta jest niezbędne przed podpisaniem każdej umowy?
  • Jak uniknąć współpracy z niesolidną firmą?
  • Jakich metod można użyć w weryfikacji?
  • Gdzie można sprawdzić wiarygodność naszego kontrahenta?
  • Które źródła są wiarygodnym nośnikiem informacji?
  • Na co zwrócić uwagę przy właściwej weryfikacji?
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
Trener praktyk. Prawnik. Były analityk służb wywiadowczych oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Były szef zespołu analiz spółek zajmujących się wywiadem gospodarczym.
PROGRAM SZKOLENIA
  1. Omówienie przypadków oszustw finansowych, które zbulwersowały kursantów/ z którymi zetknęli się w pracy.
  2. Definicja „białego wywiadu”.
  3. Urzędowe źródła „białych” (dostępnych dla każdego) informacji w Polsce
  4. Usługi informacyjne świadczone przez prywatne podmioty gospodarcze (firmy), np. serwisy prawne, archiwa mediów, wyszukiwarki internetowe itp..
  5. Indywidualne, prywatne źródła informacji.
  6. Zdjęcia jako źródło informacji.
  7. Źródła „białych” informacji w państwach sąsiadujących z Polską (analogicznie – źródła prywatne, usługi informacyjne, portale społecznościowe).
  8. Przygotowywanie raportu czyli selekcja i analiza informacji.
  9. Wizualizacja informacji metodami graficznymi (przykłady graficznych schematów powiązań gospodarczych)
  10. Co ponad to oferują firmy wywiadu gospodarczego, korzystające z pracy detektywów?

 Dzień II – WARSZTAT

Warsztaty polegają na zespołowym omówieniu, wcześniej przygotowanych samodzielnie analiz, dotyczących wybranych osób fizycznych lub podmiotów gospodarczych.

 Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania firmą, zoptymalizować działania sprzedażowe, podnieść efektywność procesu windykacji?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mil: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.