Joanna Ziętara – Trener HILLWAY członkiem Jury i Kapituły Konkursu Telemarketer Roku 2021

Joanna Ziętara – TrJoanna Ziętara- szkolenia HILLWAYener HILLWAY po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie Jury Konkursu Telemarketer Roku! W tym roku Joanna została wybrana na Członka Kapituły i Przewodniczącą Jury Konkursu Telemarketer Roku w kategorii Windykacja.

W poprzednich edycjach konkursu w Jury Konkursu zasiadali znakomici trenerzy HILLWAY – Rafał Brożyna – dwukrotnie jako przewodniczący, Barbara Grzegrzółka-Szostak oraz Kamila Krawczyk-Strawińska. W 2021 roku odbędzie się XIII edycja tego wydarzenia organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Joanna Ziętara – Certyfikowany trener i dyplomowany coach, od 2009 specjalizuje się w obszarze telewindykacji i obsługi klienta. Odpowiada za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych zespołów call center w zakresie obsługi klienta i windykacji miękkiej. Koordynuje projekty rozwojowe, ściśle współpracując z kadrą zarządzającą. Prowadzi audyty jakości, projektuje i wdraża nowe strategie windykacji oraz efektywne systemy organizacji pracy, procesy wewnętrzne, a także mapy kompetencji telemarketerów. Na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z psychologii windykacji. W strukturach jednej ze spółek windykacyjnych pełni funkcję dyrektora operacyjnego windykacji. Wiedzę i doświadczenie łączy z umiejętnościami interpersonalnymi i pasją do wykonywanego zawodu. W poprzednich latach dwukrotnie była wybierana do Jury Konkursu Telemarketer Roku. 

Wśród pozostałych członków Kapituły i Jury konkursu są:

  • Przewodniczący Jury Łukasz Pawłyszyn – Customer Experience Training Team, Allegro
  • Arleta Bałazy – Project Manager, Alior Bank
  • Agnieszka Bera– Kierownik, Bank Millennium S.A
  • Michał Jonczyk – Kierownik Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży, Vivus.pl
  • Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych, Grupa PZU
  • Honorowy Członek Kapituły Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej, Circinus Training Center
  • Agnieszka Bonetyńska – Kierownik Zespołu, PKO BP
  • Adam Dobrowolski – Menadżer ds. Rozwoju Procesów, BEST
  • Marcela Dąbrowska – Prezes zarządu CC, Contact Center Outsourcing
  • Agnieszka Gliścińska – Menedżer Operacyjny, Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników Pekao Direct
  • Malwina Głowacka – Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL Parcel Polska
  • Martyna Grzelak – Kierownik zespołu konsultantów, Gallup Arteria Management
  • Marek Hamryszczyak – Specjalista/ekspert ds. szkoleń i rekrutacji w Departamencie Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct
  • Aleksandra Jackiewicz – Kierownik zespołu, Bank Millennium
  • Magdalena Jańczuk – Koordynator ds. Jakości Obsługi Klienta, Customer Service Quality Coordinator
  • Łukasz Kegel – Kierownik Projektu, Lockus (Teleinvention)
  • Konrad Kęcik – Specjalista ds. kontroli jakości i obsługi reklamacji, PZU CO
  • Magdalena Kocyk – Sales Menager, FYRKLÖVERN
  • Sylwia Koleszka – CEO, Tivron
  • Ewa Kurek-Juś – Dyrektor Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta, KRUK
  • Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych i SOHO, Orange
  • Dominika Molenda – Główny specjalista ds. Windykacji/koordynator telewindykacji, PGNiG Obrót Detaliczny
  • Melania Muzyczka – Kierownik Działu Kontroli Jakości, 4Life Direct
  • Beata Nawrat – CEO, ClientService.pl
  • Marta Pawelec – Trener Rozwoju Kompetencji, Credit Agricole Bank Polska
  • Joanna Pszczółkowska – Learning & Development Manager, Sitel Group
  • Paweł Romanowski – Reservation Departament Manager, Hertz Polska
  • Agnieszka Składowska – Customer Care Manager, Indigo Nails Lab
  • Anna Stefanowska – Kierownik ds. Zarządzania Zespołami Sprzedaży, Link4
  • Norbert Stypa – Menedżer Zespołu Szkoleń i Rozwoju, Alior Bank
  • Adam Szewczak – Team Leader Contact Center, iSpot Apple Premium Reseller
  • Katarzyna Szpot – Koordynator ds monitoringu jakości, Santander Bank Polska
  • Krystian Szwarc – Dyrektor Centrum Obsługi Akceptanta CRE, Polskie ePłatności
  • Joanna Śpiewak – Koordynator Trenerów Wewnętrznych, Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group
  • Agnieszka Wolińska – Menedżer Zespołu Monitorowania, PKO Bank Polski
  • Magda Zdanowicz – Manager Działu Wsparcia Operacyjnego, PRA Group Polska

Celem konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego jest jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta, a także promocja najlepszych praktyk rynkowych w celu podniesienia standardów w branży call i contact center.

Konkurs składa się z trzech etapów. W trakcie II i III etapu konkursu uczestnicy są oceniani przez Jury złożone z trenerów-praktyków oraz ekspertów rynku call center:

I etap – ocena formalna poprawności zgłoszeń zgodnie z zapisami Regulaminu konkursu;

II etap – ocena nadesłanych nagrań rozmów w poszczególnych kategoriach na podstawie arkuszy ocen opracowanych przez Jury;

III etap – wykonanie zadań konkursowych przez Uczestników, wybranych w drugim etapie konkursu: symulacja rozmowy wg scenariusza, a następnie autoprezentacja i udział
w indywidualnej rozmowie z Jury. Etap ten odbywa się w formie online.

Kategorie konkursu Telemarketer Roku 2021:

  1. Obsługa Klienta i Customer Experience
  2. Windykacja
  3. Helpdesk
  4. Sprzedaż
  5. Nowoczesne Kanały Komunikacji

Oprócz nadania konsultantom tytułu Telemarketera Roku 2021 zostanie przyznana również nagroda Grand Prix Telemarketera Roku 2021 dla firmy, której grupa konsultantów zostanie najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów.
O nagrodę będą rywalizowały wyłącznie te firmy, które zgłoszą do konkursu co najmniej 5 Uczestników.

Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom odbywa się podczas Gali, na której będą obecni przedstawiciele zwycięskich firm oraz osoby związane ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

Partnerzy medialni:

  • Biuletyn Obsługi Klienta
  • ccnews.pl
  • Outsourcing Portal
  • Outsourcing&More
  • ForumBiznesu.pl
  • nasluchawkach.pl

Zgłoszenia kandydatów przyjmowane są do 6 marca 2021 roku. Więcej informacji
o konkursie: https://telemarketerroku.pl/