Kalendarium szkoleń – szkolenia otwarte

Zachęcamy do wysyłania zgłoszeń na szkolenia otwarte.

Nowe terminy szkoleń otwartych realizowanych stacjonarnie oraz część szkoleń otwartych w wersji szkoleń online realizowanych interaktywnie i warsztatowo.

Kontakt – HILLWAY szkolenia otwarte – szkolenia online

Kliknij na wybrane szkolenie, aby zapoznać się z jego opisem i założeniami!

LEGENDA:

kolor czerwony – termin pewny,      kolor czarny – wysoka szansa realizacji,     kolor szary – brak wolnych miejsc

SZKOLENIA OTWARTE WARSZAWA – 2020
 TEMAT SZKOLENIA Cena netto za osobę Termin  Termin Termin
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW – PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE
Zarządzanie zespołem hybrydowym (szkolenie online) 843 11.12
Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym (szkolenie online) 843 10.12
Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym (szkolenie stacjonarne) 1 420
SZKOLENIA DLA KADRY CALL CENTER
Zarządzanie zespołem call center (szkolenie stacjonarne)  1 750
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center (szkolenie online) 970 11.12 5.02 23.02
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center (szkolenie stacjonarne) 970
Raportowanie i analiza danych w call center (szkolenie stacjonarne)  1 770
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA I ROZWÓJ OSOBISTY
Zarządzanie sobą w zmianie (szkolenie online) 777 11-12.01 15-16.02
Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online (szkolenie online)  737 8.02
Asertywna komunikacja w pracy  zdalnej (szkolenie online) 737 7.12 15.02
Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości (szkolenie online) 737 15.01 9.02 18.03
Inteligencja emocjonalna -zarządzanie emocjami (szkolenie online)  957 10-11.12 18-19.01 8-9.02

1-2.03

Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (szkolenie stacjonarne)   1 370
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów (szkolenie online) 797 10-11.12 1-2.02 22-23.03
Zarządzanie Klientem Strategicznym (szkolenie stacjonarne)  1 270
Zarządzanie Klientem Strategicznym (szkolenie online) 827 18-19.01 11-12.03
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym (szkolenie online) 827 7-8.12 18-19.01
SZKOLENIA  Z  OBSŁUGI  KLIENTA
Profesjonalna obsługa Klienta (szkolenie stacjonarne)  770

Profesjonalna obsługa Klienta (szkolenie online) 

692 10.12 22.01 22.02
SZKOLENIA  WINDYKACYJNE    
Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja)- szkolenie online 820 15.01 5.03
SZKOLENIA DLA HR
Train the Trainers podstawy pracy Trenera (szkolenie stacjonarne)  1 700
Skuteczna rekrutacja (szkolenie stacjonarne)  1 570
SZKOLENIA ZAWODOWE
Profesjonalna Asystentka Zarządu (szkolenie online) 777 3.02 12.04
Profesjonalna Asystentka Zarządu (szkolenie stacjonarne)  870

Podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23%VAT.

Możliwość zakwaterowania dla uczestników szkoleń w Ośrodku Szkoleniowym i Pokojach Gościnnych Społem – na hasło HILLWAY 10% rabatu.


Szkolenie otwarte będzie organizowane przy zebraniu się min. 6-8 osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu.

Szkolenia otwarte organizowane są w Warszawie.

Przy zgłoszeniu kilku osób z danej firmy istnieje możliwość negocjacji ceny.

Ze względu na efektywność szkolenia grupa może liczyć maksymalnie 12 osób.

Szkolenie otwarte – jest jednocześnie doskonałym forum wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami, którzy reprezentują różne branże.


WARUNKI  UCZESTNICTWA   I   FORMULARZ  ZGŁOSZENIOWY

Warunki uczestnictwa i gwarancja satysfakcji – kliknij tutaj.

pdf - do pobrania ZGŁOSZENIE  UCZESTNICTWA  HILLWAY  szkolenia otwarte  – pobierz tutaj


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić zarządzanie, proces sprzedaży lub obsługi klienta w swojej firmie?

Zobacz wszystkie tematy – kliknij SPRAWDZONE PROGRAMY SZKOLENIOWE HILLWAY

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.