Kalendarium szkoleń – szkolenia otwarte

Kliknij na wybrane szkolenie, aby zapoznać się z jego opisem i założeniami!

 

LEGENDA:

kolor czerwony – termin pewny,      kolor czarny – wysoka szansa realizacji,     kolor szary – brak wolnych miejsc

SZKOLENIA  OTWARTE WARSZAWA – 2018

 TEMAT SZKOLENIA Cena netto
za osobę
termin termin termin
SZKOLENIA OTWARTE DLA MENEDŻERÓW – PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE
Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników  1450 11-12.06
Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami 1790  28-29.05
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym  1 750   14-15.06
Zarządzanie przez cele 1 590   26-27.06
Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów 1 400  18-19.06
Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej 2 400  24-25.09
SZKOLENIA DLA KADRY CALL CENTER
Zarządzanie zespołem call center  1 750 04-05.07
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 1 500 04-05.06  
Raportowanie i analiza danych w call center  1 700  17-18.05  27-28.06
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA I ROZWÓJ OSOBISTY
Komunikacja interpersonalna  1 450
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem)  990    10-11.05  11-12.06 01-02.10
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 1 600 10-11.05. 04-05.10 03-04.12
Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian NEW! 1 470 11-12.10
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych Klientów 1 300 09-10.07
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 1 350 24-25.09 17-18.12
Negocjacje handlowe  1 600 04-05.10
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 1 200 02-03.07
KAM -Zarządzanie Klientem Strategicznym  1 500 21-22.06
Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż doradcza  2 200 14-15.05
SZKOLENIA  Z  OBSŁUGI  KLIENTA
Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 1 200  17-18.05 10-11.09 25-26.10
Reklamacje i obsługa trudnego klienta  1 200 07-08.06
Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja 1 250  11-12.06
Strategie obsługi klienta – szkolenie dla menedżerów  2 600  03-04.09
SZKOLENIA  WINDYKACYJNE    
Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja) 1 200 05-06.07
Prawne aspekty windykacji 1 800  21-22.05 12-13.09 15-16.11
SZKOLENIA FINANSE I CONTROLLING
Finanse dla niefinansistów  1 350 04-05.09
Analiza sprawozdań finansowych  1 400 05-06.06
Metody wyceny przedsiębiorstwa 1 650 21-22.05 11-12.09
KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności 1 450  18-19.06
Budżetowanie i kontrola kosztów  1 550  24-25.05  18-19.09
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych – controlling inwestycyjny  1 550 05-06.07
Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie  1 450   02-03.07
Zarządzanie strategiczne małymi
i średnimi przedsiębiorstwami
1 550
SZKOLENIA DLA HR
Train the Trainers – podstawy pracy Trenera I  1 700 14-15.05 
Train the Trainers – poziom II 2 150  20-21.06
SZKOLENIA ZAWODOWE
Profesjonalna Asystentka Prezesa Zarządu 1 100 25-26.06

 

Podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23%VAT.

Możliwość zakwaterowania dla uczestników szkoleń w Ośrodku Szkoleniowym i Pokojach Gościnnych Społem – na hasło HILLWAY 10% rabatu.


Szkolenia finansowe prowadzone są przy użyciu arkuszy kalkulacyjnych, dlatego niezbędne jest posiadanie komputera przenośnego. Istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia sprzętu.

  • Szkolenie otwarte będzie organizowane przy zebraniu się min. 6-8 osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu.
  • Szkolenia otwarte organizowane są w Warszawie.
  • Przy zgłoszeniu kilku osób z danej firmy istnieje możliwość negocjacji ceny.
  • Ze względu na efektywność szkolenia grupa może liczyć maksymalnie 12 osób.

Szkolenie otwarte – jest jednocześnie doskonałym forum wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami, którzy reprezentują różne branże.


WARUNKI  UCZESTNICTWA   I   FORMULARZ  ZGŁOSZENIOWY

Warunki uczestnictwa i gwarancja satysfakcji – kliknij tutaj.

pdf - do pobrania ZGŁOSZENIE  UCZESTNICTWA  HILLWAY  szkolenia otwarte  – pobierz tutaj


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić zarządzanie, proces sprzedaży lub obsługi klienta w swojej firmie?

Zobacz wszystkie tematy – kliknij SPRAWDZONE  PROGRAMY  SZKOLENIOWE  HILLWAY

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.