Kalendarium szkoleń – szkolenia otwarte

Kliknij na wybrane szkolenie, aby zapoznać się z jego opisem i założeniami!

 

LEGENDA:

kolor czerwony – termin pewny,      kolor czarny – wysoka szansa realizacji,     kolor szary – brak wolnych miejsc

SZKOLENIA  OTWARTE WARSZAWA – 2017

 TEMAT SZKOLENIA Cena netto
za osobę
termin termin termin
SZKOLENIA OTWARTE DLA MENEDŻERÓW – PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE
Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników  1450 24-25.10
Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami 1790 28-29.09
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym  1 750  6-7.11
Zarządzanie przez cele 1 590  16-17.10
Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów 1 400  5-6.10
Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej 2 400  5-6.10
SZKOLENIA DLA KADRY CALL CENTER
Zarządzanie zespołem call center  1 500
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 1 500 3-4.10
Raportowanie i analiza danych w call center  1 700  28-29.09  19-20.11
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA I ROZWÓJ OSOBISTY
Komunikacja interpersonalna  1 450 30-31.08  23-24.11
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem)  990  11-12.09 25-26.10  7-8.12
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 1 600 29-30.06 21-22.09 9-10.11
Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian NEW! 1 470 14-15.11
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych Klientów 1 300  9-10.10
Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej?  1 600 27-28.09
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 1 350 28-29.09 20-21.11
Negocjacje handlowe  1 600 20-21.11
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 1 200 25-26.09
KAM -Zarządzanie Klientem Strategicznym  1 500 25-26.09  14-15.11
Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż doradcza  2 200  25-26.10
SZKOLENIA  Z  OBSŁUGI  KLIENTA
Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 1 200 28-29.08 24-25.10 27-28.11
Reklamacje i obsługa trudnego klienta  1 200  27-28.06 12-13.10
Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja 1 250  11-12.10  27-28.11
Strategie obsługi klienta – szkolenie dla menedżerów  2 600 18-19.10
SZKOLENIA  WINDYKACYJNE    
Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja) 1 200  10-11.10 29-30.11
Prawne aspekty windykacji 1 800 9-10.10  23-24.11
SZKOLENIA FINANSE I CONTROLLING
Finanse dla niefinansistów  1 350  21-22.08  28-29.11
Analiza sprawozdań finansowych  1 400 30-31.10
Metody wyceny przedsiębiorstwa 1 650
KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności 1 450  21-22.09 30.11-1.12
Budżetowanie i kontrola kosztów  1 550  16-17.10
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych – controlling inwestycyjny  1 550  10-11.07 4-5.12
Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie  1 450  11-12.10
Zarządzanie strategiczne małymi
i średnimi przedsiębiorstwami
1 550 16-17.11
SZKOLENIA DLA HR
Train the Trainers – podstawy pracy Trenera I  1 700  11-12.09
Train the Trainers – poziom II 2 150 12-13.07  19-20.10
Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów 2 200
SZKOLENIA ZAWODOWE
Profesjonalna Asystentka Prezesa Zarządu 1 100  18-19.09  6-7.11  6-7.12

Podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23%VAT.

Możliwość zakwaterowania dla uczestników szkoleń w Ośrodku Szkoleniowym i Pokojach Gościnnych Społem – na hasło HILLWAY 10% rabatu.


Szkolenia finansowe prowadzone są przy użyciu arkuszy kalkulacyjnych, dlatego niezbędne jest posiadanie komputera przenośnego. Istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia sprzętu.

  • Szkolenie otwarte będzie organizowane przy zebraniu się min. 6-8 osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu.
  • Szkolenia otwarte organizowane są w Warszawie.
  • Przy zgłoszeniu kilku osób z danej firmy istnieje możliwość negocjacji ceny.
  • Ze względu na efektywność szkolenia grupa może liczyć maksymalnie 12 osób.

Szkolenie otwarte – jest jednocześnie doskonałym forum wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami, którzy reprezentują różne branże.


WARUNKI  UCZESTNICTWA   I   FORMULARZ  ZGŁOSZENIOWY

Warunki uczestnictwa i gwarancja satysfakcji – kliknij tutaj.

pdf - do pobrania ZGŁOSZENIE  UCZESTNICTWA  HILLWAY  szkolenia otwarte  – pobierz tutaj


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić zarządzanie, proces sprzedaży lub obsługi klienta w swojej firmie?

Zobacz wszystkie tematy – kliknij SPRAWDZONE  PROGRAMY  SZKOLENIOWE  HILLWAY

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.