Kalendarium szkoleń – szkolenia otwarte

Kliknij na wybrane szkolenie, aby zapoznać się z jego opisem i założeniami!

LEGENDA:

kolor czerwony – termin pewny,      kolor czarny – wysoka szansa realizacji,     kolor szary – brak wolnych miejsc

SZKOLENIA  OTWARTE WARSZAWA – 2018

 TEMAT SZKOLENIA Cena netto
za osobę
termin termin termin
SZKOLENIA OTWARTE DLA MENEDŻERÓW – PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE
Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników  1450 20-21.09 08-09.11
Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami 1790 16-17.10
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym  1 750 24-25.09 13-14.12
Zarządzanie przez cele 1 590   20-21.09 30-31.10
Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów 1 400 27-28.09 12-13.11
Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej 2 400 22-23.10
SZKOLENIA DLA KADRY CALL CENTER
Zarządzanie zespołem call center  1 750 01-02.10 29-30.11
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 1 500 25-26.10 06-07.12
Raportowanie i analiza danych w call center  1 700 25-26.10
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA I ROZWÓJ OSOBISTY
Komunikacja interpersonalna  1 450
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 1 390 22-23.10 13-14.12
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem)  990 08-09.10 05-06.11 17-18.12
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 1 600 04-05.10 03-04.12
Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian NEW! 1 470 08-09.10
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych Klientów 1 300 04-05.10 13-14.12
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 1 350 06-07.11 17-18.12
Negocjacje handlowe  1 600 23-24.10
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 1 200 02-03.10
KAM -Zarządzanie Klientem Strategicznym  1 500 18-19.09 20-21.11
Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż doradcza  2 200 22-23.11
SZKOLENIA  Z  OBSŁUGI  KLIENTA
Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 1 200 25-26.10 10-11.12
Reklamacje i obsługa trudnego klienta  1 200 29-30.10 03-04.12
Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja 1 250 10-11.12
Strategie obsługi klienta – szkolenie dla menedżerów  2 600
SZKOLENIA  WINDYKACYJNE    
Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja) 1 200 04-05.10 06-07.12
Prawne aspekty windykacji 1 800 12-13.09 15-16.11
SZKOLENIA FINANSE I CONTROLLING
Finanse dla niefinansistów  1 350 06-07.11
Analiza sprawozdań finansowych  1 400 23-24.10 17-18.12
Metody wyceny przedsiębiorstwa 1 650 08-09.11
KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności 1 450 29-30.10 15-16.11
Budżetowanie i kontrola kosztów  1 550  18-19.09 26-27.11
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych – controlling inwestycyjny  1 550 10-11.10 19-20.11
Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie  1 450 20-21.09 12-13.11 20-21.12
Zarządzanie strategiczne małymi
i średnimi przedsiębiorstwami
1 550
SZKOLENIA DLA HR
Train the Trainers – podstawy pracy Trenera I  1 700   13-14.09 08-09.11
Train the Trainers – poziom II 2 150 09-10.10 06-07.12
SZKOLENIA ZAWODOWE
Profesjonalna Asystentka Prezesa Zarządu 1 100 17-18.09 18-19.10 10-11.12

 

Podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23%VAT.

Możliwość zakwaterowania dla uczestników szkoleń w Ośrodku Szkoleniowym i Pokojach Gościnnych Społem – na hasło HILLWAY 10% rabatu.


Szkolenia finansowe prowadzone są przy użyciu arkuszy kalkulacyjnych, dlatego niezbędne jest posiadanie komputera przenośnego. Istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia sprzętu.

  • Szkolenie otwarte będzie organizowane przy zebraniu się min. 6-8 osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu.
  • Szkolenia otwarte organizowane są w Warszawie.
  • Przy zgłoszeniu kilku osób z danej firmy istnieje możliwość negocjacji ceny.
  • Ze względu na efektywność szkolenia grupa może liczyć maksymalnie 12 osób.

Szkolenie otwarte – jest jednocześnie doskonałym forum wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami, którzy reprezentują różne branże.


WARUNKI  UCZESTNICTWA   I   FORMULARZ  ZGŁOSZENIOWY

Warunki uczestnictwa i gwarancja satysfakcji – kliknij tutaj.

pdf - do pobrania ZGŁOSZENIE  UCZESTNICTWA  HILLWAY  szkolenia otwarte  – pobierz tutaj


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić zarządzanie, proces sprzedaży lub obsługi klienta w swojej firmie?

Zobacz wszystkie tematy – kliknij SPRAWDZONE  PROGRAMY  SZKOLENIOWE  HILLWAY

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.