Lucyna Smyk

Lucyna_Smyk_Trener_Hillway_Training_Consulting_szkolenia_biznesowe_doradztwo_rekrutacja_szkolenia-call-center_szkolenia_telemarketing_call-center_telemarketing.jpgLUCYNA  SMYK – Trener i Konsultant – Szkolenia call center, telesprzedaż, telemarketing

Lucyna Smyk od 1994 roku specjalizuje się w doskonaleniu sztuki telefonicznej obsługi klienta oraz telemarketingu. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w TVP, z Polską Korporacją Telewizyjną Canal+, następnie z firmą Call Center Poland, gdzie współtworzyła sukcesy wielu firm w zakresie sprzedaży przez telefon. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i treningów, dotyczących wywierania wpływu, technik sprzedaży, telemarketingu, efektywnego kontaktu z klientem oraz sztuki prezentacji. Specjalista w dziedzinie programów szkoleniowych z zakresu: programów lojalnościowych, technik telesprzedaży, autoprezentacji, telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu potencjału zespołów sprzedawców. Zaangażowana w realizację badań marketingowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników. Lucyna Smyk jest autorką porad oraz artykułów z zakresu obsługi klienta i telemarketingu.

REALIZOWANE  PROJEKTY:

Lucyna Smyk szkoliła niemalże całą branżę ubezpieczeniową i finansową: AIG, Hestia Kontakt, MTU, PTE PZU, Skandia Polska, Cardif Polska, TU Europa, Grupa Allianz, Pocztylion, Link4, HSBC Bank Polska, City Bank Handlowy, Bank Millenium, PeKaO SA, PKO BP, Raiffeisen Bank Polska, Cetelem Bank, GE Capital Bank, GE Mieszkaniowy, Sygma Bank, Nordea Bank, ING Bank Śląski, BOŚ, Provident, SKOK, BGŻ. Ponadto szkoliła branże wydawniczą: Reaser’s Digest, Axel Springer, Klub Dla Ciebie, Bonprix, PWN, Raabe, turystyczną: Orbis Travel, Travel Planet, Scan Holiday, Twoje Wakacje, TSL, DHL Express, PLL LOT, E-Sky, Sky Europe, FedEx, UPC, i inne.