Małgorzata Książek – konsultant i trener – zarządzanie, sprzedaż, hr

PICT0004MAŁGORZATA KSIĄŻEK – Doświadczony konsultant biznesowy,konsultant HR, trener biznesu i umiejętności miękkich i wykładowca.

Z wykształcenia ekonomista, doradca zawodowy i pedagog pracy. Obecnie również jako wykładowca współpracuje z Wyższą Szkołą Pedagogiczną TWP w Warszawie, gdzie na Wydziale Nauk Społecznych prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości i zarządzania.

Przez 6 lat na stanowiskach menadżerskich odpowiadała za rozwój sprzedaży czołowych polskich banków. Od 11 lat związana z obsługą klienta i sprzedażą produktów bankowych.

Współtworzyła i wdrażała strategię sprzedażowo-marketingową, odpowiadała za rozwój dystrybucji, w tym tworzenie i rozwój programów partnerskich dla sieci sprzedaży, zarządzała siecią sprzedaży (struktury sprzedażowe centralne i terenowe). Współpracowała w zakresie promocji produktów oraz kampanii marketingowych. Brała udział w projektach związanych z reorganizacją struktur, rekrutacją pracowników, wdrażaniem nowych modeli obsługi czy tworzeniem systemowych rozwiązań w zakresie motywacji pracowników. Monitorowała i analizowała wyniki finansowe, zarządzała grupami regionalnych menadżerów sprzedaży. Dodatkowo-analizowała potrzeby szkoleniowe, przygotowywała programy szkoleniowe i osobiście prowadziła warsztaty mające na celu rozwój umiejętności miękkich w zarządzanych zespołach.


W zakresie szkoleń jej specjalnością są: zarządzanie, sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta, HR i rozwój osobisty. Swoją osobowością motywuje uczestników szkoleń do rozwoju i chęci zdobywania nowych doświadczeń, a przykładami z doświadczeń osobistych utwierdza uczestników warsztatów, iż jeżeli chcą mogą osiągnąć założone cele.

Jest osobą dynamiczną, konsekwentną, mocno nastawioną na realizację celów. Do pracy motywują ją wyzwania. Doskonale sprawdzam się w obliczu złożonych i skomplikowanych zadań.

W HILLWAY również jako Konsultant będzie brała udział w projektach consultingowych związanych z opracowaniem i wrażaniem strategii sprzedaży i obsługi Klienta dla największych w Polsce firm i organizacji.


 REALIZOWANE PROJEKTY

John Deere Polska, Mennica Polska SA, Amber Baltic grupa hoteli VIENNA INTERNATIONAL, AP Edukacja, PKO BP, Dominet Bank, Eurobank, Aiesec, SGH, Świętokrzyski Urząd Wojewódzki, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami, Szkoła Podstawowa 289, Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska.