Posty
- Kategoria: Baza wiedzy
- Akwizytorzy, sprzedawcy bezpośredni muszą zmienić praktykę sprzedaży. Najnowsze decyzje UOKiK
- Automaty zarządzają jakością – monitoring jakości w contact center
- Być albo nie być w biznesie – czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018
- Co to jest Employee Experience? Na czym polega Employee Experience Management?
- Co to jest SSC i BPO? Szkolenia dla BPO i SSC
- Czat – service level i monitoring jakości
- Czym jest efekt Churchill’a? Jak działa przy przekazywaniu złych wiadomości i niepopularnych decyzji?
- Dlaczego NIE warto oszczędzać na outsourcingu usług call center?
- Dlaczego warto dbać o profesjonalny wizerunek w biznesie? – porada Trenera HILLWAY
- Dlaczego wdrożony model kompetencyjny nie spełnia swojej roli i staje się niechcianym obciążeniem dla kierowników i pracowników?
- Dofinansowania na szkolenia 2020 – Kompetencje dla sektorów zadanie Covid-19 – nabór do 30.11.2020
- Dogonić czas… Monika Księżak – ekspert HILLWAY o zarządzaniu sobą w czasie
- Integracja social media z call center. Jak mierzyć ROI
- Jak rozwijać odporność psychiczną i efektywnie zarządzać emocjami? Porada Trenera HILLWAY
- Jak się zmotywować do rozwoju w czasach pandemii? O motywacji – Agnieszka Nowicka-Przyborska
- Jak w dobie XXI wieku kształtować pozytywny wizerunek firmy w internecie?
- Jak wybrać odpowiednią salę na szkolenie?
- Jak z klasą odejść z pracy? Porada firmy szkoleniowo-doradczej HILLWAY
- Jak zarządzać wynikami finansowymi w czasach kryzysu? – Tomasz Zdziarski
- Jak zmniejszyć roczne koszty operacyjne contact center o 50 procent?
- Jaką rolę pełni controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa?
- Jaki jest polski klient?
- Jakość obsługi jest ważniejsza od ceny – badanie Verint Solutions
- Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? – Artykuł Eksperta HILLWAY
- Literatura – szkolenia
- Nagrywanie rozmów jest OK
- Powody straty klientów wg MSPA
- Programy stażowe – czas START! O projektowaniu programu stażowego w praktyce
- Przydatne w pracy cytaty
- Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data
- Raport: Learning and Talent Development 2011
- Ruszyła Akademia Menadżera MSP – szkolenia menadżerskie dofinansowane w całej Polsce!
- Samoobsługa w call center – ułatwienie dla firmy czy problem dla klienta?
- Technologie mobilne zmienią sposób obsługi klienta w call center
- Telemarketer na medal!
- Telemarketer nie może kłamać – postępowania UOKiK
- Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka – wybrano najlepszych konsultantów i najlepsze zespoły w Polsce!
- Trendy w sprzedaży według Salesforce, czyli na co zwrócić uwagę zarządzając sprzedażą w latach 2019-2020?
- Wskaźniki jakościowe w contact center
- Wydatki na innowacje są za niskie
- ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.
- Zdrowie w pracy – problem pracodawcy czy pracownika?
- Zintegrowany System Kwalifikacji wszedł w życie ustawą z 2016 roku
- Kategoria: Inspirujące cytaty
- Kategoria: Obsługa Klienta – badania, raporty
- Być albo nie być w biznesie – czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018
- Czat – service level i monitoring jakości
- Ekonomiczne konsekwencje złej obsługi klienta – by Genesys
- Integracja social media z call center. Jak mierzyć ROI
- Jak kulturalnie zakończyć rozmowę z agresywnym rozmówcą? Obsługa trudnego klienta w praktyce
- Jak social media wpływają na trendy w Obsłudze Klienta
- Jaki jest polski klient?
- Jakość obsługi jest ważniejsza od ceny – badanie Verint Solutions
- Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? – Artykuł Eksperta HILLWAY
- Marzena Sawicka o jakości obsługi klienta dla BRIEF
- Powody straty klientów wg MSPA
- Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data
- Technologie mobilne zmienią sposób obsługi klienta w call center
- Kategoria: Polecane książki
- Kategoria: Przywództwo i kierowanie
- Czym jest efekt Churchill’a? Jak działa przy przekazywaniu złych wiadomości i niepopularnych decyzji?
- Dlaczego warto dbać o profesjonalny wizerunek w biznesie? – porada Trenera HILLWAY
- Dlaczego wdrożony model kompetencyjny nie spełnia swojej roli i staje się niechcianym obciążeniem dla kierowników i pracowników?
- Jaką rolę pełni controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa?
- Kamila Krawczyk – Strawińska – trener – obsługa klienta, sprzedaż i call center
- Programy stażowe – czas START! O projektowaniu programu stażowego w praktyce
- Skuteczne sposoby motywowania pracowników działów obsługi klienta – HILLWAY dla JOBFITTER
- Kategoria: Rozwój osobisty
- Czym jest efekt Churchill’a? Jak działa przy przekazywaniu złych wiadomości i niepopularnych decyzji?
- Dlaczego warto dbać o profesjonalny wizerunek w biznesie? – porada Trenera HILLWAY
- Dogonić czas… Monika Księżak – ekspert HILLWAY o zarządzaniu sobą w czasie
- Jak rozwijać odporność psychiczną i efektywnie zarządzać emocjami? Porada Trenera HILLWAY
- Jak się zmotywować do rozwoju w czasach pandemii? O motywacji – Agnieszka Nowicka-Przyborska
- Jak z klasą odejść z pracy? Porada firmy szkoleniowo-doradczej HILLWAY
- Portale HR, które warto obserwować zdaniem HILLWAY
- Zdrowie w pracy – problem pracodawcy czy pracownika?
- Kategoria: Sprzedaż i techniki sprzedaży
- Akwizytorzy, sprzedawcy bezpośredni muszą zmienić praktykę sprzedaży. Najnowsze decyzje UOKiK
- Czy wiesz jakie zwroty ułatwiają sprzedaż i pozwalają budować pozytywne relacje z klientami? Język korzyści w pigułce.
- Jak kulturalnie zakończyć rozmowę z agresywnym rozmówcą? Obsługa trudnego klienta w praktyce
- Telemarketer na medal!
- Trendy w sprzedaży według Salesforce, czyli na co zwrócić uwagę zarządzając sprzedażą w latach 2019-2020?
- Kategoria: Szkolenia – badania, raporty
- Jak wybrać odpowiednią salę na szkolenie?
- KFS 2021. Krajowy Fundusz Szkoleniowy – jak uzyskać dofinansowanie do szkoleń?
- Outsorsować czy szkolić własny personel – co się bardziej opłaca przedsiębiorstwu?
- Portale HR, które warto obserwować zdaniem HILLWAY
- Raport: Learning and Talent Development 2011
- Rynek firm szkoleniowych w Polsce
- Wytyczne do organizacji szkoleń w czasach pandemii Covid-19
- Zintegrowany System Kwalifikacji wszedł w życie ustawą z 2016 roku
- Kategoria: Windykacja
- Kategoria: Zarządzanie call center
- Anatomia wskaźnika – prezentacja HILLWAY z VIII Kongresu Contact Center
- Automaty zarządzają jakością – monitoring jakości w contact center
- Co to jest atmosfera giełdy w call center, w sprzedaży przez telefon?
- Czat – service level i monitoring jakości
- Dlaczego NIE warto oszczędzać na outsourcingu usług call center?
- Hillway dla JOBFITTER – Ścieżka kariery w obszarze obsługi klienta – call center
- Idea Bank jako pierwszy bank rezygnuje z IVR
- Jak wycenić koszt pozyskania klienta przez call center?
- Jak zmniejszyć roczne koszty operacyjne contact center o 50 procent?
- Jakość, a nie jakoś – czyli jak budować zespoły call contact center- Kamila Krawczyk – Strawińska
- Nagrywanie rozmów jest OK
- Podsumowanie roku w branży call/contact center – Marzena Sawicka (HILLWAY) dla callcenternews.pl
- Samoobsługa w call center – ułatwienie dla firmy czy problem dla klienta?
- Skuteczne sposoby motywowania pracowników działów obsługi klienta – HILLWAY dla JOBFITTER
- Telemarketer na medal!
- Telemarketer nie może kłamać – postępowania UOKiK
- Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka – wybrano najlepszych konsultantów i najlepsze zespoły w Polsce!
- Wskaźniki jakościowe w contact center
- Zarządzanie jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów call center
- Kategoria: Zarządzanie firmą
- Być albo nie być w biznesie – czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018
- Co to jest Employee Experience? Na czym polega Employee Experience Management?
- Co to jest KPI?
- Co to jest SSC i BPO? Szkolenia dla BPO i SSC
- Czym jest efekt Churchill’a? Jak działa przy przekazywaniu złych wiadomości i niepopularnych decyzji?
- Dlaczego wdrożony model kompetencyjny nie spełnia swojej roli i staje się niechcianym obciążeniem dla kierowników i pracowników?
- Jak w dobie XXI wieku kształtować pozytywny wizerunek firmy w internecie?
- Jak wycenić koszt pozyskania klienta przez call center?
- Jak zarządzać wynikami finansowymi w czasach kryzysu? – Tomasz Zdziarski
- Portale HR, które warto obserwować zdaniem HILLWAY
- Programy stażowe – czas START! O projektowaniu programu stażowego w praktyce
- Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data
- Szanse i zagrożenia przedsiębiorstw w 2013 roku – raport PKPP Lewiatan
- Trendy w sprzedaży według Salesforce, czyli na co zwrócić uwagę zarządzając sprzedażą w latach 2019-2020?
- Wydatki na innowacje są za niskie
- ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.
- Zdrowie w pracy – problem pracodawcy czy pracownika?
- Kategoria: Case Studies
- Case study: Efektywne zarządzanie czasem własnym i organizacja pracy podległego zespołu
- Case study: Wsparcie procesu zarządzania zmianą poprzez szkolenia dla kadry zarządzającej
- Dedykowany projekt Rozwoju kompetencji Menadżera Call Center.
- Efektywna praca zdalna – wsparcie Klienta we wdrożeniu hot desków i pracy zdalnej. Szkolenia dla Trenerów wewnętrznych
- Podstawy zarządzania zespołem z elementami sztuki prezentacji – szkolenia dla kadry kierowniczej
- Projekt doradczo-szkoleniowy Strategiczne zarządzanie zmianą – warsztaty dla Top Menadżerów
- Rozwój trzech kanałów sprzedaży i obsługi klienta – szkolenia dla Klienta z branży usług multimedialnych
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych prawników w kancelarii adwokackiej
- Sprzedaż konsultacyjna w sprzedaży systemów oświetleniowych. Szkolenie dla Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży
- Szkolenia po angielsku w HILLWAY
- Usprawnienie obsługi klienta poprzez obsługę pism handlowych ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami
- Warsztat umiejętności trenerskich dla pracowników Działu Wsparcia Sprzedaży
- Wdrożenie innowacyjnego modelu sprzedaży i szkolenia sieci sprzedaży po rebrandingu punktów u jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce
- Wdrożenie sprzedaży w zespole likwidacji szkód (przejmowanie klienta konkurencji)
- ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.
- Kategoria: Doradztwo
- Kategoria: Doradztwo Call Center
- Kategoria: Doradztwo HR
- Kategoria: Rozwój sprzedaży
- Kategoria: Dotacje na szkolenia
- Dofinansowania na szkolenia 2020 – Kompetencje dla sektorów zadanie Covid-19 – nabór do 30.11.2020
- Dotacje na szkolenia. Szkolenia dofinansowane z unii – jak uzyskać dofinansowanie?
- KFS 2021. Krajowy Fundusz Szkoleniowy – jak uzyskać dofinansowanie do szkoleń?
- OPEN – nieoprocentowane pożyczki na szkolenia, kursy i studia
- Ruszyła Akademia Menadżera MSP – szkolenia menadżerskie dofinansowane w całej Polsce!
- Szkolenia z Urzędu Pracy – dofinansowania z UP
- Kategoria: Kalendarium szkoleń
- Kategoria: O Nas
- Agnieszka Nowicka o budowaniu profesjonalnego wizerunku w Outsourcing Portal
- HILLWAY na konferencji Dialog dla Kompetencji Jutra
- HILLWAY w rankingu 20 najchętniej rekomendowanych i najbardziej cenionych firm szkoleniowych w Polsce
- Marzena Sawicka o karierze w branży call center dla Outsourcing Portal
- Monika Bar – Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? Artykuł w EduBroker.pl
- Trener HILLWAY – Monika Flak o zmianie i jej "agentach" w magazynie My Company Polska
- Kategoria: Media o nas, my w mediach
- Agnieszka Nowicka o budowaniu profesjonalnego wizerunku w Outsourcing Portal
- Artykuł HILLWAY dziś Tematem dnia na portalu nf.pl (Nowoczesna Firma)
- Eksperci HILLWAY o nowym podejściu do szkoleń w Kompendium HR Pracuj.pl 2013
- Hillway dla JOBFITTER – Ścieżka kariery w obszarze obsługi klienta – call center
- HILLWAY dla Livespace o idealnym procesie sprzedaży
- HILLWAY o przygotowaniu planu sprzedaży na kolejny rok w Nowej Sprzedaży
- HILLWAY o trendach w obsłudze klienta dla Marketer +
- HILLWAY rekomendowana w Raporcie ,,Skuteczne strategie sprzedażowe 2015" Nowoczesnej Firmy
- HILLWAY w Gazecie Prawnej Edukator Przedsiębiorcy
- HILLWAY w rankingu 10 najlepszych firm szkoleniowych w Polsce w Gazety Finansowej
- HILLWAY w rankingu 20 najchętniej rekomendowanych i najbardziej cenionych firm szkoleniowych w Polsce
- Jak wybrać najlepszą firmę szkoleniową? Artykuł Marzeny Sawickej w Gazecie Finansowej
- Jakość, a nie jakoś – czyli jak budować zespoły call contact center- Kamila Krawczyk – Strawińska
- Komentarz Marzeny Sawickiej w Call Center News
- Marzena Sawicka – Dyrektor Zarządzająca HILLWAY w TVN CNBC o jakości obsługi klienta w Polsce
- Marzena Sawicka dla Gazety Wyborczej ,,Tymczasowo, a potem na stałe" 30.08.2010
- Marzena Sawicka o jakości obsługi klienta dla BRIEF
- Marzena Sawicka o karierze w branży call center dla Outsourcing Portal
- Marzena Sawicka o prospectingu i pozyskiwaniu klientów w Nowej Sprzedaży
- Marzena Sawicka z HILLWAY o szkoleniach z zarządzania zmianą w radiowej Czwórce!
- Monika Bar – Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? Artykuł w EduBroker.pl
- Nowy numer Outsourcing & More już dostępny, a w nim HILLWAY o jakości i efektywności pracy konsultantów telefonicznych
- Outsorsować czy szkolić własny personel – co się bardziej opłaca przedsiębiorstwu?
- Podsumowanie roku w branży call/contact center – Marzena Sawicka (HILLWAY) dla callcenternews.pl
- Rafał Brożyna – Trener HILLWAY w Poranku na Śniadanie w TVP
- Skuteczne sposoby motywowania pracowników działów obsługi klienta – HILLWAY dla JOBFITTER
- Trener HILLWAY – Monika Flak o zmianie i jej "agentach" w magazynie My Company Polska
- Zarządzanie jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów call center
- Kategoria: Nasz zespół
- Kategoria: Newsy Hillway
- Artykuł HILLWAY dziś Tematem dnia na portalu nf.pl (Nowoczesna Firma)
- Budimex referencje dla HILLWAY
- Dom Development referencje dla HILLWAY
- Efektywna praca zdalna – wsparcie Klienta we wdrożeniu hot desków i pracy zdalnej. Szkolenia dla Trenerów wewnętrznych
- Eksperci HILLWAY o nowym podejściu do szkoleń w Kompendium HR Pracuj.pl 2013
- Eksperci z HILLWAY wystąpili na konferencji b2b marketing STANDARD
- Ewa Drumlak i Marzena Sawicka z HILLWAY na śniadaniu biznesowym Harvard Business Review Polska dotyczącym biznesowych sukcesów kobiet w Polsce.
- FAMUR referencje dla HILLWAY
- Hillway – nowy brand na rynku usług szkoleniowo – doradczych
- HILLWAY – szkolenia w sytuacji koronawirusa – podjęte środki bezpieczeństwa i działania
- HILLWAY dla Livespace o idealnym procesie sprzedaży
- HILLWAY dla studentów SGH Konferencja ,,Celuj w przyszłość"
- HILLWAY dołączył do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych!
- HILLWAY konsultuje Projekt Sektorowej Ramy Kwalifikacji Usług Rozwojowych (SRK UR )
- HILLWAY na Gali Golden Arrow i V edycji Telemarketera Roku
- HILLWAY na konferencji Dialog dla Kompetencji Jutra
- HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządów i organizacji w Zakopanem!
- HILLWAY na konsultacjach odnośnie Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- HILLWAY na Polskim Kongresie Gospodarczym
- HILLWAY na premierze ogólnopolskiego badania Bilans Kapitału Ludzkiego
- HILLWAY na seminarium w Ministerstwie Gospodarki
- HILLWAY na spotkaniu Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
- HILLWAY na The BSS FORUM
- HILLWAY na VII edycji Kongresu Sprzedaż w Hotelu Raddison Blu Sobieski
- Hillway na VII Forum Outsourcingu
- HILLWAY na Warszawskich Dniach Rekrutacji
- HILLWAY na Wielkiej Gali Liderów Polskiego Outsourcingu – Outsourcing Stars 2013
- Hillway na Wielkiej Gali Outsourcing Stars 2014
- HILLWAY na Zjeździe Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
- HILLWAY o przygotowaniu planu sprzedaży na kolejny rok w Nowej Sprzedaży
- HILLWAY o rekrutacji do contact center na Konferencji Puls Biznesu
- HILLWAY o trendach w obsłudze klienta dla Marketer +
- HILLWAY partnerem merytorycznym największej konferencji o obsłudze klienta Customer Care Festival
- HILLWAY partnerem Rzeczpospolitej – warsztat Lider Zmiany 29-30.03.2018
- HILLWAY po raz drugi wygrał konkurs na szkolenia sieci sprzedaży u jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce
- HILLWAY po raz kolejny partnerem Rzeczpospolitej. Monika Księżak z HILLWAY prelegentką konferencji dla prawników.
- HILLWAY rekomendowana w Raporcie ,,Skuteczne strategie sprzedażowe 2015" Nowoczesnej Firmy
- HILLWAY szkolenia i doradztwo dla firm i zarządów w sytuacji kryzysu (epidemia koronawirus)
- HILLWAY Training & Consulting nominowana do tytułu Best Quality 2015
- HILLWAY Training & Consulting świętuje 5 lat firmy
- HILLWAY w Gazecie Prawnej Edukator Przedsiębiorcy
- HILLWAY w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- HILLWAY w rankingu 10 najlepszych firm szkoleniowych w Polsce w Gazety Finansowej
- HILLWAY w rankingu 20 najchętniej rekomendowanych i najbardziej cenionych firm szkoleniowych w Polsce
- Hillway w Sejmie na dyskusji na temat Szans i zagrożeń w rozwoju MSP w Polsce
- HILLWAY wspiera rozwój studentów. Bezpłatne warsztaty dla ELSA w ramach działań CSR.
- Innogy – referencje dla HILLWAY po szkoleniach z przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
- Jak wybrać najlepszą firmę szkoleniową? Artykuł Marzeny Sawickej w Gazecie Finansowej
- Joanna Ziętara – Trener HILLWAY członkiem Jury i Kapituły Konkursu Telemarketer Roku 2021
- Joanna Ziętara – Trener HILLWAY w Jury konkursu Telemarketer Roku
- Kamila Krawczyk – Strawińska z HILLWAY na SGH na Konferencji Negocjator
- KFS 2021. Krajowy Fundusz Szkoleniowy – jak uzyskać dofinansowanie do szkoleń?
- Komentarz Marzeny Sawickiej w Call Center News
- Legalizacjapracy.pl referencje po szkoleniach dla HILLWAY
- Marzena Sawicka i Rafał Jarosz z HILLWAY na VIII Kongresie Contact Center Pulsu Biznesu
- Marzena Sawicka o jakości obsługi klienta dla BRIEF
- Marzena Sawicka o prospectingu i pozyskiwaniu klientów w Nowej Sprzedaży
- Marzena Sawicka z HILLWAY o szkoleniach z zarządzania zmianą w radiowej Czwórce!
- Marzena Sawicka z HILLWAY prelegentką na największej konferencji zakupowej w Polsce PROCON/POLZAK 2018
- Nowy numer Outsourcing & More już dostępny, a w nim HILLWAY o jakości i efektywności pracy konsultantów telefonicznych
- OutsourcingPortal.pl został Partnerem HILLWAY
- Polski Bank Komórek Macierzystych w gronie klientów HILLWAY
- Rafał Brożyna i Krystian Marczak w zespole trenerów HILLWAY
- Rafał Brożyna – Trener HILLWAY Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku
- Rafał Jarosz – konsultant HILLWAY nominowany do nagrody Contact Center Word
- Raiffeisen Polbank referencje dla HILLWAY
- Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data
- Referencje Arval Service Lease Polska dla HILLWAY
- Referencje Cemex Polska dla HILLWAY
- Referencje Currenda dla HILLWAY
- Referencje od ALSTOM KONSTAL dla HILLWAY
- Referencje od AMERIGAS POLSKA dla HILLWAY
- Referencje od Brüggen Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Cashper dla HILLWAY
- Referencje od DATEV dla HILLWAY
- Referencje od Egmont Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od ELSA Poland dla HILLWAY
- Referencje od Envio Group Poland Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od ExpressMap Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od FIRST DATA dla HILLWAY
- Referencje od H+H Polska dla HILLWAY
- Referencje od Harding Safety Poland dla HILLWAY
- Referencje od Infosys BPO Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od ING Banku Śląskiego S.A. dla HILLWAY
- Referencje od InsERT dla HILLWAY
- Referencje od Intitek Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Jeronimo Martins Polska SA dla HILLWAY
- Referencje od Muzeum Historii Żydów Polskich dla HILLWAY
- Referencje od NORDIC INVESTMENT dla HILLWAY
- Referencje od Polfarmex S.A. dla HILLWAY
- Referencje od Promedica Care Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od PURE Health and Fitness Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Schumacher Packaging Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Sii Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Skarbnicy Narodowej dla HILLWAY
- Referencje od TAX CARE dla HILLWAY
- Referencje od Technopark Gliwice dla HILLWAY
- Referencje od Weegree Sp. z o.o. SK dla HILLWAY
- Referencje od ZUS dla HILLWAY
- Referencje po szkoleniach z Zarządzania przez cele. Agencja Mienia Wojskowego dla HILLWAY
- Referencje Toyota Material Handling Polska dla HILLWAY
- Reprezentacja HILLWAY na wielkim finale Sales Angels 2018
- Rozwój trzech kanałów sprzedaży i obsługi klienta – szkolenia dla Klienta z branży usług multimedialnych
- Ruszyła Akademia Menadżera MSP – szkolenia menadżerskie dofinansowane w całej Polsce!
- Szkolenia finansowe w ofercie HILLWAY
- Szkolenia otwarte HILLWAY czerwiec
- Szkolenia otwarte HILLWAY z wysoką szansą realizacji IX -X 2019
- Szkolenia po angielsku w HILLWAY
- Szkolenia z Excela w biznesie już w ofercie HILLWAY
- Szkolenie Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu
- Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka – wybrano najlepszych konsultantów i najlepsze zespoły w Polsce!
- Wytyczne do organizacji szkoleń w czasach pandemii Covid-19
- Zapraszamy na szkolenia otwarte
- Kategoria: Oferty pracy
- Kategoria: Partnerzy HILLWAY
- Kategoria: Referencje
- Agencja Mienia Wojskowego referencje dla HILLWAY
- ALSTOM KONSTAL referencje dla HILLWAY
- Alumaster Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- AMERIGAS POLSKA referencje dla HILLWAY
- Brüggen Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Budimex referencje dla HILLWAY
- Cashper referencje dla HILLWAY
- CMC Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- DATEV referencje dla HILLWAY
- Doświadczenia branżowe
- Egmont Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- ELSA Poland referencje dla HILLWAY
- Envio Group Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- ExpressMap Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- FAMUR referencje dla HILLWAY
- FIRST DATA POLSKA referencje dla HILLWAY
- Grupa Żywiec referencje dla HILLWAY
- H+H Polska referencje dla HILLWAY
- HARDING SAFETY POLAND referencje dla HILLWAY
- IKEA Retail Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Infosys BPO Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Innogy – referencje dla HILLWAY po szkoleniach z przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
- InsERT referencje dla HILLWAY
- Intitek Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Jeronimo Martins Polska SA referencje dla HILLWAY
- Legalizacjapracy.pl referencje po szkoleniach dla HILLWAY
- LUX MED referencje dla HILLWAY
- Muzeum Historii Żydów Polskich referencje dla HILLWAY
- NORDIC INVESTMENT referencje dla HILLWAY
- Polfarmex S.A. referencje dla HILLWAY
- Promedica Care Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- PURE Health and Fitness referencje dla HILLWAY
- Raiffeisen Polbank referencje dla HILLWAY
- Referencje Arval Service Lease Polska dla HILLWAY
- Referencje Cemex Polska dla HILLWAY
- Referencje Currenda dla HILLWAY
- Referencje po szkoleniach z Zarządzania przez cele. Agencja Mienia Wojskowego dla HILLWAY
- Referencje Toyota Material Handling Polska dla HILLWAY
- Schumacher Packaging Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Sii Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Skarbnica Narodowa referencje dla HILLWAY
- TAX CARE referencje dla HILLWAY
- TBS Warszawa Południe referencje dla HILLWAY
- TECHNOPARK GLIWICE referencje dla HILLWAY
- Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Urząd Miejski w Gdańsku referencje dla HILLWAY
- Weegree Sp. z o.o. SK referencje dla HILLWAY
- ZUS referencje dla HILLWAY
- Kategoria: Referencje
- Agencja Mienia Wojskowego referencje dla HILLWAY
- ALSTOM KONSTAL referencje dla HILLWAY
- Alumaster Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- AMERIGAS POLSKA referencje dla HILLWAY
- Apreo Logistics SA referencje dla HILLWAY
- Arteria SA referencje dla HILLWAY
- Brüggen Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Budimex referencje dla HILLWAY
- Cashper referencje dla HILLWAY
- CMC Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- DATEV referencje dla HILLWAY
- Dom Development referencje dla HILLWAY
- Egmont Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- ELSA Poland referencje dla HILLWAY
- Envio Group Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- ExpressMap Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- FIRST DATA POLSKA referencje dla HILLWAY
- First Data referencje dla HILLWAY
- Grupa Żywiec referencje dla HILLWAY
- H+H Polska referencje dla HILLWAY
- HARDING SAFETY POLAND referencje dla HILLWAY
- IKEA Retail Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Infosys BPO Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- ING Bank Śląski referencje dla HILLWAY
- InsERT referencje dla HILLWAY
- Intitek Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Jeronimo Martins Polska SA referencje dla HILLWAY
- Kredyt Bank referencje dla HILLWAY
- Legalizacjapracy.pl referencje po szkoleniach dla HILLWAY
- LUX MED referencje dla HILLWAY
- Muzeum Historii Żydów Polskich referencje dla HILLWAY
- NORDIC INVESTMENT referencje dla HILLWAY
- Polfarmex S.A. referencje dla HILLWAY
- Promedica Care Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- PURE Health and Fitness referencje dla HILLWAY
- Raiffeisen Polbank referencje dla HILLWAY
- Referencje Arval Service Lease Polska dla HILLWAY
- Referencje Cemex Polska dla HILLWAY
- Referencje Currenda dla HILLWAY
- Referencje po szkoleniach z Zarządzania przez cele. Agencja Mienia Wojskowego dla HILLWAY
- Referencje Toyota Material Handling Polska dla HILLWAY
- Schumacher Packaging Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Sii Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Skarbnica Narodowa referencje dla HILLWAY
- TAX CARE referencje dla HILLWAY
- TBS Warszawa Południe referencje dla HILLWAY
- TECHNOPARK GLIWICE referencje dla HILLWAY
- Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Urząd Miejski w Gdańsku referencje dla HILLWAY
- Weegree Sp. z o.o. SK referencje dla HILLWAY
- Wydawnictwo PWN referencje dla HILLWAY
- ZUS referencje dla HILLWAY
- ZUS referencje dla HILLWAY
- Kategoria: Szkolenia Otwarte
- Asertywna komunikacja w pracy zdalnej
- Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości
- First time manager
- Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
- Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online
- Przywództwo według Maxwella
- Szkolenie Zarządzanie zespołem call center
- Zarządzanie zespołem hybrydowym
- Kategoria: Call Center
- Kategoria: Efektywność osobista
- Kategoria: Przywództwo i zarządzanie
- Kategoria: Szkolenia zamknięte
- Controlling jako system zarządzania nowoczesną firmą – warsztaty praktyczne dla managerów
- Analiza i ocena projektów inwestycyjnych – Controling inwestycyjny
- Analiza sprawozdań finansowych – warsztat praktyczny w MS Excel
- Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami
- Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie dla menadżerów
- Asertywna komunikacja w pracy zdalnej
- Assessment/ Development Center jako metody diagnozy kompetencji – szkolenie dla HR
- Biznesplan w realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego – szkolenie biznesowe
- Budowanie wizerunku firmy
- Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
- Budżetowanie i kontrola kosztów, czyli efektywne planowanie finansowe
- Co to jest SSC i BPO? Szkolenia dla BPO i SSC
- Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center
- Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
- Controlling Inwestycyjny – Planowanie i analiza opłacalności procesu inwestycyjnego
- Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
- Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
- Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Efektywne działania promocyjne = kampania 360⁰
- Efektywne zarządzanie projektami – Agile Project Management i Scrum
- Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
- Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości
- Finanse dla niefinansistów – dane finansowe w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Finanse korporacyjne w praktyce – jak zapanować nad ogromną liczbą danych
- HILLWAY szkolenia i doradztwo dla firm i zarządów w sytuacji kryzysu (epidemia koronawirus)
- Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
- Jak efektywnie współpracować z Urzędem Skarbowym oraz najnowsze zmiany w prawie w ujęciu praktycznym. Szkolenie dla księgowych.
- Jak uniknąć współpracy z niesolidną firmą? BIAŁY WYWIAD – narzędzia weryfikacji wiarygodności kontrahentów biznesowych – szkolenie
- Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC®
- Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online
- KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
- Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej?
- Metody wyceny przedsiębiorstwa – szacowanie wartości spółki własnej lub kontrahenta
- Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)
- Nowoczesny marketing bez tabu
- Nowoczesny rachunek kosztów i analiza rentowności w przedsiębiorstwie
- Obsługa klienta przez live czat – szkolenie dla osób obsługujących czat
- Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
- Plany finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem – jak strategicznie zarządzać finansami, aby wytworzyć wartość przedsiębiorstwa?
- Podstawy controlingu w praktyce, czyli jak skutecznie wspierać menadżerów
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.
- Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja
- Profesjonalna Obsługa Klienta
- Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
- Profesjonalny wizerunek w biznesie – szkolenie biznesowe
- Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
- Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie
- Raportowanie i analiza danych w call center
- Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
- Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów
- Skuteczna rekrutacja
- Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja)
- Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
- Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż oparta na zaufaniu
- Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
- Storytelling w sprzedaży
- Strategie efektywnego podejmowania decyzji menadżerskich
- Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy – szkolenie dla menadżerów
- Szkolenia online – efektywne i skuteczne narzędzie rozwoju pracowników w dobie pandemii i nie tylko!
- Szkolenia po angielsku w HILLWAY
- Szkolenie bezpieczeństwo w hotelu w dobie pandemii – szkolenie dla hoteli
- Szkolenie dla Doradców Technicznych i Serwisantów z obsługi klienta na odległość
- Szkolenie Efektywna obsługa klienta w pracy rejestratorek medycznych
- Szkolenie Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej
- Szkolenie Job Crafting – nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy
- Szkolenie Prawne aspekty windykacji
- Szkolenie Profesjonalna Asystentka Zarządu
- Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Szkolenie Profesjonalny wizerunek biznesowy Przedstawiciela Handlowego
- Szkolenie Rozwiązywanie umów o pracę w czasach COVID-19 – dla managerów i HR
- Szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management
- Szkolenie Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu
- Szkolenie Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek
- Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
- Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Train the trainers – podstawy pracy Trenera
- Train the trainers – poziom II
- Typologia dłużników i strategie windykacyjne – szkolenie zaawansowane
- Warsztat Efektywnego Project Managera
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom średniozaawansowany
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom zaawansowany
- Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Zarządzanie różnorodnością w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem)
- Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce
- Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Zarządzanie stresem. Jak skutecznie pokonać stres?
- Zarządzanie zespołem hybrydowym
- Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym
- Kategoria: Call Center
- Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.
- Raportowanie i analiza danych w call center
- Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Train the trainers – podstawy pracy Trenera
- Kategoria: Efektywność osobista
- Asertywna komunikacja w pracy zdalnej
- Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
- Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
- Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
- Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online
- Korporacyjny wojownik – siła automotywacji
- Myślenie wizualne i sketchnoting w biznesie – szkolenie
- Profesjonalny wizerunek w biznesie – szkolenie biznesowe
- Strategie efektywnego podejmowania decyzji menadżerskich
- Szkolenie Job Crafting – nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy
- Szkolenie Profesjonalna Asystentka Zarządu
- Szkolenie Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
- Warsztat Efektywnego Project Managera
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom średniozaawansowany
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom zaawansowany
- Kategoria: Finanse
- Controlling jako system zarządzania nowoczesną firmą – warsztaty praktyczne dla managerów
- Analiza i ocena projektów inwestycyjnych – Controling inwestycyjny
- Analiza sprawozdań finansowych – warsztat praktyczny w MS Excel
- Biznesplan w realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego – szkolenie biznesowe
- Budżetowanie i kontrola kosztów, czyli efektywne planowanie finansowe
- Controlling Inwestycyjny – Planowanie i analiza opłacalności procesu inwestycyjnego
- Finanse dla niefinansistów – dane finansowe w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Finanse korporacyjne w praktyce – jak zapanować nad ogromną liczbą danych
- Jak efektywnie współpracować z Urzędem Skarbowym oraz najnowsze zmiany w prawie w ujęciu praktycznym. Szkolenie dla księgowych.
- KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
- Metody wyceny przedsiębiorstwa – szacowanie wartości spółki własnej lub kontrahenta
- Nowoczesny rachunek kosztów i analiza rentowności w przedsiębiorstwie
- Plany finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem – jak strategicznie zarządzać finansami, aby wytworzyć wartość przedsiębiorstwa?
- Podstawy controlingu w praktyce, czyli jak skutecznie wspierać menadżerów
- Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie
- Szkolenie Finanse w pracy Project Managera branży budowlanej
- Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce
- Kategoria: HR
- Assessment/ Development Center jako metody diagnozy kompetencji – szkolenie dla HR
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Szkolenie Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej
- Szkolenie Rozwiązywanie umów o pracę w czasach COVID-19 – dla managerów i HR
- Train the trainers – podstawy pracy Trenera
- Train the trainers – poziom II
- Kategoria: Marketing i PR
- Kategoria: Metody pracy
- Kategoria: Obsługa klienta
- Obsługa klienta przez live czat – szkolenie dla osób obsługujących czat
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.
- Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja
- Profesjonalna Obsługa Klienta
- Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
- Profesjonalna pisemna korespondencja biznesowa z elementami budowania relacji
- Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
- Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy – szkolenie dla menadżerów
- Szkolenie dla Doradców Technicznych i Serwisantów z obsługi klienta na odległość
- Szkolenie Efektywna obsługa klienta w pracy rejestratorek medycznych
- Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Kategoria: Programy szkoleniowe
- Kategoria: Przywództwo i Zarządzanie
- Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie dla menadżerów
- Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
- Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
- Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
- Efektywne zarządzanie projektami – Agile Project Management i Scrum
- First time manager
- Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC®
- Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
- Przywództwo według Maxwella
- Strategie efektywnego podejmowania decyzji menadżerskich
- Szkolenie Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej
- Szkolenie Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu
- Szkolenie Zarządzanie przez cele
- Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
- Warsztat Efektywnego Project Managera
- Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Zarządzanie różnorodnością w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Zarządzanie zespołem hybrydowym
- Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym
- Kategoria: Sprzedaż i negocjacje
- Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Obsługa klienta przez live czat – szkolenie dla osób obsługujących czat
- Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
- Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż oparta na zaufaniu
- Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
- Szkolenie Profesjonalny wizerunek biznesowy Przedstawiciela Handlowego
- Szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management
- Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Kategoria: Windykacja
- Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości
- Jak uniknąć współpracy z niesolidną firmą? BIAŁY WYWIAD – narzędzia weryfikacji wiarygodności kontrahentów biznesowych – szkolenie
- Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw – szkolenie windykacja
- Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja)
- Szkolenie Prawne aspekty windykacji
- Typologia dłużników i strategie windykacyjne – szkolenie zaawansowane
- Kategoria: Zarządzanie zmianą
- Kategoria: Trenerzy
- Adam Górecki – MBA, Trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą.
- Adam Komaiszko – Trener, Konsultant Biznesu – praktyk HR i rekrutacji
- Agata Anneliese Pawłowska – szkolenia menadżerskie, z zarządzania, efektywności osobistej, komunikacji i negocjacji.
- Agnieszka Nowicka-Przyborska – trener biznesu, menadżer, konsultant
- Barbara Grzegrzółka – Szostak – Trener/Konsultant HR- obsługa klienta, call center
- Beata Świątkowska – Gołąbek – Praktyk księgowości, licencjonowany doradca podatkowy, Członek Zarządu Stowarzyszenia Doradców Podatkowych Forum
- Beata Nawrat – doradztwo strategiczne w obszarze zarządzania oraz sprzedaży i obsługi klienta
- Grzegorz Tomaszewski – trener biznesu, konferansjer, dziennikarz
- Jacek Łabuński Trener sprzedaży – zarządzanie zespołem, zarządzanie sprzedażą
- Joanna Rada – Trener Biznesu, Coach, Menedżer
- Joanna Ziętara – szkolenia z zarządzania, obsługi klienta i windykacji
- Kamila Krawczyk – Strawińska – trener – obsługa klienta, sprzedaż i call center
- Katarzyna Frączkowska – Trener Finansów, Zarządzania, Manager
- Katarzyna Olszewska – Trener Biznesu, Specjalista ds. Windykacji, Obsługi Klienta i Rekrutacji.
- Katarzyna Ujek Trener Biznesu – socjolog, konsultant, sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna.
- Konrad Zabłocki – Trener Biznesu, HR, Zarządzania i Sprzedaży
- Krzysztof Przybylski – trener zarządzanie projektami, zarządzanie wirtualnym zespołem i umiejętności miękkie
- Magdalena Bojaryn – prawnik, trener szkoleń w obszarze windykacji prawnej
- Magdalena Macutkiewicz – Trener Biznesu Zarządzania, Rekrutacji, Grywalizacji.
- Małgorzata Kniaź – konsultant i trener – zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, szkolenia menadżerskie
- Marta Kacprzyk – Trener Biznesu, Radca Prawny
- Monika Flak – szkolenia z zarządzania, efektywności osobistej, komunikacji i sprzedaży.
- Monika Księżak – Trener Biznesu, Coach ICF, Project & Quality Manager
- Rafał Brożyna – konsultant i trener – sprzedaż, telemarketing i call center
- Rafał Jarosz – Ekspert call/contact center i CRM. Trener biznesowy, menedżer i konsultant.
- Tomasz Zdziarski – Trener finansów i controllingu, MBA, CEO, konsultant, wykładowca akademicki
- Urszula Rudzka-Stankiewicz – Trener Biznesu, Zarządzania, Grywalizacji
Strony
- Cookie Policy
- Home
- Kontakt
- Mapa strony
- Newsletter
- Newsletter
- O firmie
- O nas
- Opinie
- Polityka prywatności
- Programy szkoleniowe
- Reklamacje
- RODO – Polityka informacyjna
- Strona główna
- Trenerzy
- Wybrani Klienci
Wtyczka stworzona przez dagondesign.com