Strona główna » O Nas » Media o nas, my w mediach » Marzena Sawicka o karierze w branży call center dla Outsourcing Portal » pobrane
OPINIE O SZKOLENIACH
Było to pierwsze szkolenie z obsługi Klienta, które nie było nudne, a na pewno będzie przydatne w pracy.
Uczestnik szkoleniaProfesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym
Ekstra szkolenie merytoryczne i wesołe.
Uczestnik szkoleniaPKT.pl - Polskie Książki Telefoniczne
Rekomenduję HILLWAY, ponieważ profesjonalnie podchodzą do szkoleń. Trener widać, że chce nauczyć czegoś grupę, a nie tylko zrobić szkolenie
Uczestnik szkolenia Podstawy zarządzania zepołem 04-05.07.2012 ZakopaneApreo Logistics S.A.
Szkolenie przebiegało w bardzo interesujący sposób – nie wiem, kiedy minęły te 2 dni. Muzyka w przerwach też była fajnym pomysłem, gdyż można było się zrelaksować i z zapałem włączać w dalsze etapy szkolenia.
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Szkolenie motywujące do zmiany!
Uczestnik szkoleniaSkandia
Indywidualne podejście do grupy, ale także do każdego z osobna. Każdy z nas ma inną osobowość, a Trenerka potrafi do każdego umiejętnie dotrzeć i zainteresować tematem - świetnie pracuje z ludźmi.
Uczestnik szkoleniaSkandia
Tak, rekomenduję współpracę z HILLWAY. Wspaniała osobowość jestem zauroczona – super trener!
Uczestnik szkoleniaPKT.pl - Polskie Książki Telefoniczne
Rekomenduję HILLWAY, bo ze świecą szukać takich trenerów!
Uczestnik szkoleniaSkandia
Zarówno zajęcia praktyczne i teoretyczne były interesujące.
Uczestnik szkoleniaSzkolenie
Osoba prowadząca szkolenie była sympatyczna, potrafiła nawiązać kontakt z uczestnikami. Wprowadzała urozmaicenia do programu szkoleń, które miały za zadanie rozbudzić wszystkich. Zachęcała uczestników do wyrażania swoich poglądów i angażowania się w omawiane sprawy
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Szkolenia zamknięte
Szkolenia otwarte
- Zarządzanie zespołem wirtualnym
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Zarządzanie sobą w czasie
- Profesjonalna obsługa klienta
- Sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne
- Budżetowanie i kontrola kosztów
- Zarządzanie klientem strategicznym
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Prospecting – sztuka odkrywania i pozyskiwania klientów
- Telewindykacja
- Analiza sprawozdań finansowych
- Sprzedaż konsultacyjna
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Coaching i monitoring w call center
- Warunki uczestnictwa