Paulina Bijok – trener obsługa klienta, sprzedaż i call center, szkolenia po niemiecku

Paulina Bijok Trener HILLWAY szkolenia biznesowe, call center, doradztwo i rerkutacjaPAULINA BIJOK – trener obsługa klienta, sprzedaż i call center, szkolenia po niemiecku

Od 9 lat związana ze sprzedażą i obsługą klienta w branży BPO/call center. Doświadczenie biznesowe zdobywała w firmie Call Center Poland (jedno z największych outsourcingowych call center w Polsce) w Dziale Multilingual obsługującym projekty dla Klientów z całego świata.

Jako HR Manager i Senior Trener odpowiadała za prowadzenie i monioring działań rekrutacyjnych, szkoleniowych i jakościowych związanych z prowadzonymi kampaniami sprzedażowymi, obsługowymi, utrzymaniowymi, windykacyjnymi i badaniami CATI.


W szczególności w zakresie jej obowiązków było:

  • Przygotowywanie oraz samodzielne prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników zatrudnionych na stanowisku: Obcojęzycznego Konsultanta Telefonicznego
  • Bieżące badanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie materiałów, opracowywanie modułów szkoleniowych, kontrola jakości.
  • Koordynowanie i organizacja szkoleń, coachingów, retreningów oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych, przeprowadzanie szkoleń produktowych dopasowanych do potrzeb Klienta zlecającego

Jako HR manager odpowiadała dodatkowo za:

  • Śledzenie rozwoju pracowników, kontrolę ruchów kadrowych
  • Przeprowadzanie procesu rekrutacji na stanowiska managerskie
  • Koordynowanie działań Trenerów oraz specjalisty ds. rekrutacji
  • Wsparcie specjalisty ds. rekrutacji w prowadzeniu procesu rekrutacyjnego osób na stanowisko: Konsultant Niemieckojęzyczny ( w ramach wybranych projektów )

Posiada ogromne doświadczenie praktyczne w obszarze szkoleń potwierdzone wysoką jakością i efektywnością jej pracy. Ma pogodną osobowość, cechuje ją wysoka empatia, energetyczna postawa, dzięki której jej szkolenia są dynamiczne, a uczestnicy chętnie przyswajają nowe umiejętności, są podatni na zmianę.


Na co dzień z sukcesami prowadzi warsztaty w języku polskim i niemieckim dla wielu Klientów z różnych branż w obszarze:

- szkolenia obsługa klienta w kontakcie telefonicznym

- szkolenia call center, telemarketing, telesprzedaż i coaching call center

- szkolenia sprzedaż

- szkolenia po niemiecku m.in. Professionelle Kundenbetreuung am Telefon

Zakres dotychczas realizowanych projektów i wykaz klientów na życzenie.


Dodatkowo z  pasji do podróży pracuje jako Pilot wycieczek i przewodnik wycieczek po Izraelu (Jerozolima, Betlejem), opiekuje się niemieckimi oraz polskimi turystami, koordynuje wycieczki z Egiptu do Izraela, udziela  informacji na temat zabytków, historii zwiedzanych miejsc oraz lokalnych informacji praktycznych.