Piotr Majtyka dołączył do zespołu trenerów i konsultantów HILLWAY

Piotr Majtyka HILLWAY szkolenia i doradztwo dla firm 2Piotr Majtyka przez ostatnie 10 lat odpowiadał za zarządzanie i rozwój sprzedaży oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami. Pracował w polskich i światowych  korporacjach  na rynku  FMCG i budowlanym m.in. dla Sony, Diageo, Stella Pack, Henkel  otrzymując nagrody za wyniki sprzedażowe i inicjatywy ponadprogramowe. W maju 2013 dołączył do zespołu HILLWAY i będzie jako konsultant wspierał realizowane projekty doradcze w obszarze usprawnienia sprzedaży oraz jako trener prowadził szkolenia menadżerskie z zakresu zarządzania sprzedażą i szkolenia sprzedażowe dla handlowców.

,,Dziś kluczowym w zbudowaniu zaufania do siebie jest bycie ekspertem i praktykiem w danej dziedzinie. HILLWAY stawia na osoby, które mają przede wszystkim praktyczne doświadczenie biznesowe w różnych obszarach i branżach  poparte sukcesami i rozwija ich w kierunku bycia Trenerem, konsultantem. Służy do tego wewnętrzne Centrum Rozwoju Kompetencji Trenera i Konsultanta HILLWAY. Dziś akademicka wiedza i psychologiczne podejście nie gwarantują sukcesu w żadnym biznesie. Pomagamy naszym klientom rozwiązywać skomplikowane problemy, a że dziś działać trzeba szybko i elastycznie wymaga to od nas podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności za te decyzje.”  – mówi Marzena Sawicka, Dyrektor Zarządzająca HILLWAY.

Piotr Majtyka swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Merchandisera, następnie Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera – Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję Key Account Managera. Jako Menadżer zespołów sprzedażowych  zajmował się m.in. koordynowaniem pracy zespołów (w tym regularny coaching, rekrutacja, selekcja, adaptacja nowych pracowników, rozwój  ich umiejętności w obszarach dotyczących  m.in.  profesjonalnej wizyty handlowej, optymalizacji procesów sprzedażowych, wiedzy produktowej, obsługi klienta, skutecznego merchandisingu).

W trakcie swojej pracy Piotr uczestniczył również w budowaniu  programów strategii sprzedaży – zarówno działań dystrybucyjnych,  jak i marketingowych m.in. jako  aktywny członek zespołu przygotowującego nową mapę dystrybucji oraz standardy merchandisingowe dla kanału tradycyjnego, prowadził również wewnętrzne szkolenia dotyczące wdrożenia standardów pracy, standardów merchandisingowych, zasad prowadzenia wizyt handlowych.

,,Cieszę się że dołączyłem do zespołu HILLWAY. Wartości, którymi kieruje się firma jak m.in. partnerstwo, wspólny rozwój są bliskie moim przekonaniom. Wiem, że jako praktyk rynku wykorzystam swoje doświadczenie w trakcie projektów doradczych, warsztatów i będę mógł pomóc innym firmom w zarządzaniu sprzedażą i rozwoju sprzedaży.”
– mówi Piotr Majtyka

Piotr Majtyka ukończył Wyższą Szkołę Humanistyczno – Pedagogiczną na wydziale Zarządzania i Marketingu. Absolwent  Akademii Trenerów Sprzedaży, licznych kursów i seminariów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i sprzedażą.

Swoje doświadczenie zawodowe przenosi na grunt szkoleń i skutecznie wykorzystuje w praktyce trenerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki: zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, obsługi klienta, zarządzania zespołem handlowym i leadershipu, coachingu i feedbacku, merchandisingu. Po pracy pasjonuje się  motoryzacją (w tym szczególnie Quady, rajdy/wyścigi samochodowe), uprawia windsurfing, pływa, gra w tenisa.

,,Jestem pewna, że osoba Piotra, jego zaangażowanie i bogate doświadczenie zawodowe pozwoli nam na realizację ambitnych celów, które chcemy zrealizować w ciągu najbliższych dwóch lat. Piotr jako osoba związana ze sprzedażą, posiadająca doświadczenie w branży FMCG, budowlanej, sukcesy w sprzedaży oraz od zawsze pasjonująca się prowadzeniem szkoleń, rozwijaniem innych jest dla nas cennym partnerem i cieszymy się, że dołączył do naszego zespołu” - mówi Marzena Sawicka, Dyrektor Zarządzająca HILLWAY.