Piotr Majtyka – konsultant, trener sprzedaży, coach, praktyk biznesu.

Piotr-Majtyka-trener-biznesu-HILLWAYPiotr Majtyka –trener biznesu, konsultant, coach.

Ukończył Wyższą Szkołę Humanistyczno – Pedagogiczną na wydziale Zarządzania i Marketingu. Absolwent  Akademii Trenerów Sprzedaży, licznych kursów i seminariów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i sprzedażą.

Zawodowo przez 10 lat związany z działem sprzedaży  w polskich
i światowych  korporacjach  na rynku  FMCG i budowlanym ( m.in. Sony , Diageo , Henkel ) otrzymując nagrody za wyniki sprzedażowe i inicjatywy ponadprogramowe.

Swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Merchandisera następnie Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera – Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję Key Account Managera.

Jako Menager zespołów sprzedażowych  zajmował się m.in. koordynowaniem pracy zespołów ( w tym regularny coaching, rekrutacja, selekcja, adaptacja nowych pracowników, rozwój  ich umiejętności w obszarach dotyczących  m.in.  profesjonalnej wizyty handlowej, optymalizacji procesów sprzedażowych, wiedzy produktowej, obsługi klienta, skutecznego merchandisingu ).

W trakcie swojej pracy uczestniczył w budowaniu  programów strategii sprzedaży – zarówno działań dystrybucyjnych  jak i marketingowych.

Swoje doświadczenie zawodowe przenosi na grunt szkoleń i skutecznie wykorzystuje
w praktyce trenerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki: zarządzania sprzedażą
i relacjami, obsługi klienta, zarządzania zespołem i leadershipu, coachingu i feedbacku, rozwoju osobistego ,merchandisingu.

Zrealizowane projekty:

Przeprowadzone liczne szkolenia wewnętrzne i sesje coachingowe podległych zespołów (m.in. Diageo Polska, Sony, Stella Pack ) dotyczących: standardów pracy, standardów merchandisingowych, zasad prowadzenia profesjonalnej wizyty handlowej, szkolenia produktowe. Autor programu „Mobilny Merchandiser” – dzięki któremu zmienił się standard pracy i wyszkolenia współpracujących Merchandiserów, a w efekcie wzrosła sprzedaż
u klientów w kluczowych miastach Polski. Aktywny członek zespołu przygotowującego standardy pracy, nową mapę dystrybucji, oraz standardy merchandisingowe dla kanału nowoczesnego i tradycyjnego. Projekty zewnętrzne – Teekanne Polska, Horyzont-In, Fabryka Wina, Urząd Gminy Wiskitki.

Poniżej przedstawiamy wybrane tematy szkoleń otwartych prowadzonych przez Piotra Majtykę: