Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów

rekrutacja pracowników szkolenia HILLWAYRekrutacja pracowników działów telefonicznej obsługi klienta, konsultantów telefonicznych w call / contact center i telemarketerów to wyzwanie dla Działów Rekrutacji, Działów HR. Z pozoru łatwe zadanie, jednak w związku z tym, że na rynku zawód konsultanta telefonicznego i telemarketera nie jest postrzegany dobrze, a duża rotacja pracowników  i co raz większe potrzeby w zakresie rozwijania działów obsługi klienta powodują, że jest to proces ciągły. Proces rekrutacji pracowników call center powinien być po pierwsze efektywny!
Jak dowodzą badania Instytutu Gallupa w firmach, w których pracownicy mają możliwość wykorzystywania w pracy swoich mocnych stron odnotowano spadek fluktuacji kadr, aż o 50%.
Jak udowodniono przy zatrudnieniu 170 osób oszczędności wynikające z obniżenia fluktuacji kadr o 50% mogą wynieść aż 1.673.900 złotych, i zwiększyć zysk firmy o 66,92%!

 

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

GRUPA DOCELOWA – UCZESTNICY SZKOLENIA

Szkolenie Rekrutacja i selekcja pracowników call center przeznaczone jest dla wszystkich osób odpowiedzialnych za rekrutację i selekcję w Biurze Obsługi Klienta, Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, Call Center / Contact Center, Działach Sprzedaży, Telesprzedaży i Telemarketingu. Szczególnie polecane jest pracownikom Działu HR.

PROGRAM SZKOLENIA
  • Standardy rekrutacji (w tym aspekty prawne dotyczące możliwości zadawania określonych pytań, aspekty ochrony danych osobowych w rekrutacji i ich przetwarzania)
  • Kluczowe kompetencje na stanowisku Konsultanta Telefonicznego, Telemarketera
  • Formy i metody pomiaru kompetencji wraz z analizą praktycznych sytuacji, które mogą wydarzyć się w pracy Rekrutera

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia, które usprawnią proces rekrutacji i selekcji oraz poznają rozwiązania w zakresie procedur wewnętrznych, które w różnych nagłych sytuacjach pozwolą innej osobie przeprowadzić ocenę potencjalnego pracownika według tych samych kryteriów i zadań.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenie organizowane wyłącznie w formie zamkniętej – dedykowanej organizacjom

Optymalnie Model 2 +1  (2 dni szkolenia -> indywidualne plany rozwoju, konsultacje z Trenerem,  3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania, obsługi klienta czy sprzedaży w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.