Skuteczna rekrutacja

Dziś – w obliczu zmian na rynku – kluczowa jest umiejętność przyciągnięcia kandydata do pracy, a następnie prowadzenie rekrutacji tak, aby ten idealny kandydat podjął pracę właśnie u nas, doprowadzenie do zatrudnienia. Pomimo, że na rynku jest wielu kandydatów do pracy, co raz większą trudnością jest zatrudnienie tego, którego chcemy.

Przy rekrutacji na niektóre stanowiska proces selekcji kandydatów ma co raz mniejsze znaczenie. W nawiązaniu do zmian na rynku co raz ważniejsze jest przyciągnięcie odpowiednich kandydatów do pracy oraz umiejętności sprzedażowo – negocjacyjne rekrutera / head huntera.

CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności pracy osób zajmujących się rekrutacją poprzez rozwój kompetencji w obszarze skutecznej rekrutacji, efektywnego  prowadzenia rozmów z kandydatami mając na celu skuteczne doprowadzenie kandydata do zatrudnienia.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
Uczestnicy projektu po zakończeniu szkolenia będą wiedzieli jak:

  • skutecznie umawiać spotkania/kolejne rozmowy rekrutacyjne
  • umiejętne i prezentować informacje na temat firmy oraz stanowiska pracy
  • wskazać czym wyróżniamy się spośród konkurencji
  • w sposób ciekawy dla kandydatów prezentować projekty
  • nawiązywać długofalowe relacje z potencjalnym kandydatem
  • profesjonalnie reagować na trudne pytania
  • umiejętnie zarządzać rozmową
  • efektywnie prowadzić rozmowy rekrutacyjne – doprowadzać do zatrudnienia
PROGRAM SZKOLENIA
  1. Wizerunek rekrutera wizytówką firmy
  • zmiany rynkowe, a pozycja rekrutera
  • pewność siebie w pracy rekrutera – czy zawsze jesteś górą?
  • strój rekrutera (dopasowanie do rekrutacji różnych stanowisk)
  1. PPW – pierwsze  pozytywne  wrażenie
  • odpowiednie powitanie
  • budowanie zaufania z kandydatem
  • empatia
  1. Kandydat do pracy
  • co się liczy dla kandydatów do pracy
  • odpowiednia komunikacja z kandydatem
  • inrovertyk vs. ekstrawertyk
  • style komunikacyjne – czyli jak efektywnie rozmawiać z kandydatami?
  • odkrywanie motywów poszukiwania pracy
  • poznanie oczekiwań wobec idealnej pracy lub Pracodawcy
  • mowa ciała
  1. Wyzwania w rozmowie z kandydatem (trudne sytuacje i sposoby radzenia sobie z nimi)
  • typologia kandydatów
  • trudne pytania nie znam odpowiedzi jak wybrnąć, co robić?
  • negocjacje z kandydatem
  • pokonywanie obiekcji i poszukiwanie płaszczyzn porozumienia,
  • pytania na które nie mogę odpowiedzieć w trakcie rozmowy – jak postępować?
  1. Informacje/notatki przydatne dla osoby wykonującej kontakt do kandydata
  • Informacje o kandydacie – co o nim wiemy?
  • Jaki był przebieg wcześniejszych kontaktów?
  • Czy osoba zaangażowała się, czy było wyczuwalne zaciekawienie?
  • Czy Kandydat wspominał, czego oczekuje wobec projektów czy ewentualnie, jakie ma problemy obecnie?
  • Jak zakończyła się rozmowa?
  1. Negocjacje  z  kandydatem  do  pracy
  • poznanie obiekcji kandydata
  • negocjacje z kandydatem
  • pokonywanie obiekcji i poszukiwanie płaszczyzn porozumienia
  1. Dobre praktyki, które zwiększają efektywność
  • Cele: Umówię 5 spotkań w 2 h
  • Planowanie ilości kontaktów
TRENER PROWADZĄCY
Kamila Krawczyk od 2003 związana jest z branżą szkoleń managerskich w zakresie Budowania i motywowania Zespołów. Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika.

Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia call center w Communication One Consulting.

W Europe Calling – międzynarodowym call center pełniła funkcję Dyrektora HR. Jest właścicielem i Prezesem Zarządu E-MCC Sp. z o.o.

Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń.
Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności pracy w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują wzrost motywacji pracowników.

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników. 

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Cena szkolenia: 1 570 netto/os. za dwudniowy warsztat

System rabatowy:

Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu

Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu

Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

W cenie szkolenia otwartego:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
  • Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po – szkoleniowe.
  • Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Szkolenie dwudniowe. Odbędzie się w Warszawie – Centrum lub Mokotów.

Zaplanowane są następujące terminy, na które można przesłać zgłoszenie lub zarezerwować miejsce e-mailowo:

  • listopad– trwa nabór

Sprawdź aktualne terminy szkolenia –> kliknij 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij 

Warunki uczestnictwa –> kliknij 

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?

Jesteś zainteresowany organizacją szkolenia zamkniętego o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center, zarządzania jakością obsługi klienta?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.