Efektywne działania promocyjne = kampania 360⁰

winner HILLWAY szkolenia biznesowe i doradztwo dla firmSpecjaliści od marketingu muszą przekazać potencjalnym konsumentom informacje o produkcie, muszą więc komunikować się z obecnymi i potencjalnymi klientami, a także opinią publiczną. Dylematem jest jakie kanały komunikacji wybrać, aby działania promocyjne były efektywne.

Jak więc profesjonalnie przygotować kampanię marketingową aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia Efektywne działania promocyjne = kampania 360⁰.

Uczestnicy będą nabywać nową wiedzę i doskonalić swoje umiejętności związane z przygotowaniem kampanii 360⁰ w oparciu o siedem płaszczyzn komunikacji.  Poznają osiem etapów tworzenia kampanii promocyjnej, z wykorzystaniem których będą nabywać wiedzę, w jaki sposób tworzyć komunikaty reklamowe, ustalać budżet promocyjny, mierzyć skuteczność kampanii i zarządzać zintegrowaną komunikacją marketingową.

Podczas szkolenia zostaną stworzone warunki do praktycznego ćwiczenia zadań występujących na poszczególnych etapach budowania skutecznej komunikacji.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA
Szkolenie  Efektywne działania promocyjne = kampania 360⁰ przeznaczone jest dla kadry kierowniczej, pracowników marketingu oraz pracowników działów B+R.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Poznanie najnowszych trendów w zakresie projektowania kampanii promocyjnych
  • Poznanie zasad planowania procesu projektowania zintegrowanych kampanii promocyjnych wykorzystujących różne kanały komunikacji
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uniknąć błędów w czasie procesu projektowania i zarządzania komunikacją marketingową
  • Nabycie umiejętności pozyskiwania pomysłów i inspiracji do tworzenia kampanii promocyjnych z wykorzystaniem źródeł wewnętrznych i zewnętrznych
  • Poznanie metod mierzenia skuteczności kampanii
PROGRAM SZKOLENIA
Zintegrowana komunikacja marketingowa

  • Składowe zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • Różnice pomiędzy kampanią zintegrowaną, a kampanią wykorzystującą wybrane formy komunikacji
  • Kanały komunikacji masowej i osobistej
  • Kluczowe kanały komunikacji marketingowej wykorzystywane do przekazywania treści reklamowych w sposób masowy i zindywidualizowany
  • Kanały komunikacji marketingowej wykorzystywane w kampaniach medialnych

Kompozycja narzędzi komunikacji marketingowej

  • Siedem składowych narzędzi komunikacji marketingowej
  • Kampanie promocyjne produktów firmy budowane z wykorzystaniem poszczególnych elementów komunikacji
  • Narzędzia marketingowe w ramach poszczególnych płaszczyzn komunikacji
  • Metody i sposoby doboru narzędzi w zależności od rodzaju prowadzonych kampanii promocyjnych

Makromodel procesu komunikacji

  • Rodzaje zakłóceń występujące w procesie komunikacji marketingowej
  • Identyfikacja elementów kodowania i dekodowania przekazu reklamowego. Generowanie pomysłów eliminujących zakłócenia
  • Mikromodel reakcji konsumenckich
  • Zachowania klientów w poszczególnych fazach komunikacji – kognitywnej, aktywnej i behawioralnej

Rozpoznanie odbiorców docelowych kampanii promocyjnych

  • Znaczenie etapu analizy pomysłów i konsekwencji jego zaniedbania lub błędnego przeprowadzenia
  • Dobór strategii komunikacji w zależności od grupy docelowej (klienci stali, klienci okazjonalni, klienci nowi)
  • Określenie celów kampanii promocyjnej
  • Cele komunikacji według John’a Rossiter i Larry Percy

Formułowanie komunikatów reklamowych

  • Strategia informacyjna i transformacyjna tworzenia komunikatu reklamowego
  • Zastosowania odwołań, tematów i idei zgodnych z pozycjonowaniem marki według Johna Maloneya
  • Określenie najskuteczniejszych kanałów komunikacji i ich integracja w celu zwiększenia efektywności przekazu
  • Zastosowanie kanałów komunikacji społecznej, eksperckiej i zwolenniczej

Określenie budżetu na komunikację

  • Najczęściej stosowane metody budżetowania kampanii promocyjnych oraz ich zalety i wady
  • Dostosowanie rodzaju budżetowania do kampanii promocyjnej

Cechy narzędzi komunikacji marketingowej

  • Celowość uwzględniania cech elementów skutecznej komunikacji marketingowej. Poznanie czynników kształtujących kompozycję narzędzi komunikacji
  • Zastosowanie odpowiednich cech komunikatów marketingowych w celu stworzenia skutecznej kampanii marketingowej.

Mierzenie skuteczności komunikacji

  • Metody mierzenia skuteczności kampanii w fazie poznawczej, emocjonalnej i behawioralnej oraz wpływu komunikacji na konsumentów w poszczególnych fazach
  • Oceny skuteczności kampanii metodą DAGMAR, modelem Markova oraz AA ROI
  • Wskaźniki badania skuteczności marketingu bezpośredniego i promocji osobistej
  • Wykorzystanie w praktyce współczynnika zapytań i wskaźnika zamówień

Zintegrowana komunikacja marketingowa

  • Definicja i zasady działania zintegrowanej kampanii marketingowej
  • Kampanie wielonarzędziowe i wieloetapowe
  • Zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
  • Tendencje na rynku agencji reklamowych i idące za tym korzyści dla firm planujących kampanie
  • Zarządzanie złożonymi kampaniami w licznych kanałach komunikacji masowej i osobistej
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
AGNIESZKA NOWICKA - TRENER BIZNESU, KONSULTANT

Agnieszka_Nowicka_Trener_HillwayDyplomowany trener biznesu z 6 letnim stażem. Jest ekspertem w zakresie projektowania i realizacji programów szkoleniowych z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji w zespole, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie i kreowania wizerunku w biznesie. Prowadzi doradztwo i szkolenia dużych, średnich i małych firmach z różnych branż i sektorów. Jest doświadczonym praktykującym konsultantem i mentorem specjalizujących się w wspieraniu rozwoju średniej i wyższej kadry menedżerskiej oraz współpracuje w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi.

Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach:  Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych  rozwiązań w firmie.

Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników. 

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Cena szkolenia: 1 350 zł netto/os. za dwudniowy warsztat

System rabatowy:

Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu

Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu

Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

W cenie szkolenia otwartego:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
  • Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po – szkoleniowe.
  • Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Sprawdź aktualne terminy szkolenia –> kliknij 

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym przy ul. Grażyny 13/15 (Stary Mokotów).

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij 

Warunki uczestnictwa –> kliknij 

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

 

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.