Strona główna » Szkolenia zamknięte » Finanse » Biznesplan w realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego - szkolenie biznesowe » Biznesplan – szkolenia HILLWAY
OPINIE O SZKOLENIACH
Bardzo inspirujące szkolenie. Teoria poparta praktyką. Ogromna wiedza i doświadczenie Trenera.
Uczestnik szkoleniaAVON Cosmetics Polska Sp. z.o.o.
Było to pierwsze szkolenie z obsługi Klienta, które nie było nudne, a na pewno będzie przydatne w pracy.
Uczestnik szkoleniaProfesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym
Zarówno zajęcia praktyczne i teoretyczne były interesujące.
Uczestnik szkoleniaSzkolenie
Szkolenie motywujące do zmiany!
Uczestnik szkoleniaSkandia
Tak, rekomenduję współpracę z HILLWAY. Wspaniała osobowość jestem zauroczona – super trener!
Uczestnik szkoleniaPKT.pl - Polskie Książki Telefoniczne
Szkolenie przebiegało w bardzo interesujący sposób – nie wiem, kiedy minęły te 2 dni. Muzyka w przerwach też była fajnym pomysłem, gdyż można było się zrelaksować i z zapałem włączać w dalsze etapy szkolenia.
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Prowadząca była bardzo sympatyczna, starała się za każdym razem dopasowywać rady do specyfiki naszej pracy. Uśmiechnięta, nie tworząca dystansu – sprawiało to, że atmosfera była na tyle luźna, że można było swobodnie odgrywać role, które nam proponowała (np. scenki rozmów z klientami).
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Osoba prowadząca szkolenie była sympatyczna, potrafiła nawiązać kontakt z uczestnikami. Wprowadzała urozmaicenia do programu szkoleń, które miały za zadanie rozbudzić wszystkich. Zachęcała uczestników do wyrażania swoich poglądów i angażowania się w omawiane sprawy
Uczestnik szkoleniaSzkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Rekomenduję HILLWAY, bo ze świecą szukać takich trenerów!
Uczestnik szkoleniaSkandia
Ekstra szkolenie merytoryczne i wesołe.
Uczestnik szkoleniaPKT.pl - Polskie Książki Telefoniczne
Szkolenia zamknięte
Szkolenia otwarte
- Zarządzanie zespołem wirtualnym
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Zarządzanie sobą w czasie
- Profesjonalna obsługa klienta
- Sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne
- Budżetowanie i kontrola kosztów
- Zarządzanie klientem strategicznym
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Prospecting – sztuka odkrywania i pozyskiwania klientów
- Telewindykacja
- Analiza sprawozdań finansowych
- Sprzedaż konsultacyjna
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Coaching i monitoring w call center
- Warunki uczestnictwa