Budowanie wizerunku firmy

obsługa Klienta wewnętrznegoObecny, rozwinięty rynek mediów, w tym Internet stawia przed menedżerami, duże wyzwania związane z kształtowaniem wizerunku marki. Każda firma chce i powinna znaleźć swoje miejsce w świadomości klientów i zdobyć ich zaufanie oraz sprawić, aby pracownicy identyfikowali się z firmą, z tym co robi i dokąd zmierza. Można to osiągnąć jeśli zadba się o wykreowanie marki i utworzenie unikatowego wizerunku firmy na rynku.

Menedżerowie większości firm doceniają znaczenie budowania wizerunku i marki w mediach oraz wartości, jakie daje komunikacja zewnętrzna z potencjalnymi klientami. Równie istotny jest wizerunek wewnątrz firmy, który jest składową wizerunku osobistego pracowników.

 

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA
Szkolenie Budowanie wizerunku firmy przeznaczone jest dla menadżerów oraz pracowników marketingu i działów PR.
CELE SZKOLENIA
Podczas szkolenia Budowanie wizerunku firmy uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu budowania pozytywnego wizerunku firmy i  kreowania marki. Odpowiemy na pytania: Czy warto to robić? W jaki sposób? I od czego zacząć? Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy i kreowania skutecznego, przynoszącego zyski wizerunku.

Szkolenie Budowanie wizerunku firmy pokaże uczestnikom, jakimi narzędziami dysponuje przedsiębiorca, który chce promować wizerunek swej firmy i budować świadomość swojej marki, tak by była ona wartością dla firmy na rynku.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Umiejętność budowania treści reklamowych zamieszczanych na firmowej stronie www z uwzględnieniem słów kluczowych, skutecznie dobranych na bazie Google Analytics.
  • Nabycie umiejętności korzystania z narzędzi internetowych służących do śledzenia i mierzenia potencjału marki.
  • Poznanie narzędzi ułatwiających opanowanie sytuacji kryzysowych, mogących niekorzystnie wpłynąć na wizerunek firmy, takich jak – crisis manual czy dark site.
  • Umiejętne budowanie marki w social media.
  • Świadome wykorzystanie wizerunku osobistego do budowania wizerunku firmy.
PROGRAM SZKOLENIA
Budowanie tożsamości przedsiębiorstwa. Wizerunek a tożsamość

  • System identyfikacji wizualnej
  • Strona internetowa
  • Nazwa, slogany, hasła

Czym jest marka? Kreowanie marki

  • Zakres pojęcia budowania świadomości marki
  • Etapy budowania kapitału marki
  • Mierzenie kapitału marki
  • Zarządzanie kapitałem marki
  • Tworzenie strategii marki
  • Marki XXI wieku

Polityka informacyjna firmy

  • Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
  • Zarządzanie wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
  • Działania wizerunkowe w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

Wizerunek w sieci

  • Monitoring Internetu
  • Obecność w social media – budowanie marki w social media
  • Pomiar i analiza skuteczności działań w social media

Komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku

  • System zachowań pracowników i reprezentantów firmy (zwany także kulturą organizacji)
  • Komunikacja podczas spotkań służbowych

Wizerunek osobisty menedżerów i pracowników jako element składowy wizerunku firmy

  • Savoir- vivre
  • Prawo pierwszego wrażenia
  • Wizytówki
  • Rozmowa telefoniczna
  • Korespondencja listowa i e-mailowa
  • Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
  • Mowa ciała podczas spotkania biznesowego
  • Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
AGNIESZKA NOWICKA – TRENER BIZNESU, KONSULTANT

Agnieszka_Nowicka_Trener_HillwayDyplomowany trener biznesu z 6 letnim stażem. Jest ekspertem w zakresie projektowania i realizacji programów szkoleniowych z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji w zespole, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie i kreowania wizerunku w biznesie. Prowadzi doradztwo i szkolenia dużych, średnich i małych firmach z różnych branż i sektorów. Jest doświadczonym praktykującym konsultantem i mentorem specjalizujących się w wspieraniu rozwoju średniej i wyższej kadry menedżerskiej oraz współpracuje w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi.

Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach:  Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych  rozwiązań w firmie.

Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.