Train the trainers – podstawy pracy Trenera

rekrutacja pracowników szkolenia HILLWAY

Szkolenie dedykowane jest osobom, które pracują jako coach, trener, konsultant bądź zamierzają taką pracę rozpocząć. Szkolenie Train the trainers – podstawy pracy Trenera przeznaczone jest dla osób początkujących oraz doświadczonych, które chcą usystematyzować wiedzę z zakresu przygotowywania szkolenia oraz doskonalić swoje umiejętności trenerskie.

 

 

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia Train the trainers – podstawy pracy Trenera jest:

  • nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkolenia
  • uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały oraz ćwiczenia szkoleniowe
  • nabycie umiejętności planowania i kierowania pracą grupy
  • zdobycie umiejętności wzbudzania zainteresowania słuchaczy
  • uczestnicy poznają i przećwiczą metody oraz techniki szkoleniowe
  • udoskonalenie umiejętności związanych z prowadzeniem szkolenia w warunkach nietypowych
  • uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie prezentować się podczas szkolenia.
PROGRAM SZKOLENIA
ROLA TRENERA NA SALI SZKOLENIOWEJ

  • Rola Trenera na Sali szkoleniowej
  • Cechy dobrego Trenera
  • Jakim jestem Trenerem?
  • Moje mocne i słabe strony jako Trenera szkoleń

Ćwiczenia: pomagające określić mocne strony oraz obszary do zmiany

PRZYGOTOWANIE DO SZKOLENIA

  • Badanie potrzeb szkoleniowych uczestników i przełożonych
  • Ustalenie oraz przedstawienie celów szkolenia
  • Opracowanie scenariusza szkolenia – czy zawsze jest potrzebny?
  • Przygotowanie materiałów oraz ćwiczeń – podstawowe zasady
  • Przygotowanie prezentacji multimedialnej – kiedy ona jest potrzebna?
  • Przygotowanie Sali szkoleniowej
  • Odpowiedni dobór Sali
  • Ustawienie krzeseł, flipchartu, stołu, cateringu
  • Ankieta ewaluacyjna
  • Wybór narzędzi wspierających szkolenie m.in. kolorowe kartki, posity, markery, poduszki

Uczestnicy mają do wglądu w trakcie szkolenia przykładowe różne scenariusze szkoleń, materiały oraz ćwiczenia.

REALIZACJA SZKOLENIA 

  • Pierwsze pozytywne wrażenie – nawiązanie kontaktu z grupą
  • Budowanie odpowiedniej atmosfery podczas szkolenia
  • Sposoby angażowania/aktywizowania uczestników
  • Odpowiednie tempo szkolenia
  • Informacja zwrotna dla uczestników
  • Panowanie nad grupą
  • Końcowe pozytywne wrażenie – podsumowanie szkolenia, rozdanie certyfikatów

AUTOPREZENTACJA I DRESS CODE W PRACY TRENERA

  • Techniki prezentacyjne
  • Budowanie autorytetu
  • Jak się zachowywać?
  • Strój Trenera – kiedy garnitur, kiedy casual?
  • Co robić ze wzrokiem, rękoma, głosem?
  • Siedzieć, stać a może chodzić?
  • Stres, czyli techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami
  • Zasady używania pomocy wizualnych
  • Rady na koniec, czyli „coś” więcej niż podstawy

METODY SZKOLENIOWE – kiedy je stosować, wady i zalety danych metod szkoleniowych

  • Mini-wykłady
  • Burza mózgów
  • Pytania prowokacyjne indywidualne i grupowe
  • Antyprzykłady
  • Energizery
  • Studium przypadku
  • Testy szkoleniowe
  • Dyskusje
  • Praca w grupach
  • Lodołamacze

KOMUNIKACJA W PRACY TRENERA

  • Jak w zrozumiały i atrakcyjny sposób przekazać wiedzę?
  • Sztuka zadawania pytań i ich wpływ na poziom szkolenia
  • Aktywne słuchanie i narzędzia w tym pomagające
  • Słowa i zwroty budujące relacje z uczestnikami
  • W jaki sposób dostosować swój komunikat do osobowości uczestników
  • Bariery utrudniające skuteczne komunikowanie się
  • Łatwość wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka
  • Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – Język korzyści
  • Błędy językowe, czarne „słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne

Ćwiczenie: Budowanie komunikatów wzmacniających przekaz werbalny

TRUDNE SYTUACJE PODCZAS SZKOLENIA

  • Trudny uczestnik szkolenia: gaduła, ja wiem lepiej, nastawiony na nie, skryty, nieszczery
  • Awaria sprzętu
  • Nieplanowane sytuacje
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
BARBARA GRZEGRZÓŁKA – SZOSTAK

Od 2004 roku zajmuje się rozwojem ludzi i ich kompetencji. Swoją karierę rozpoczęła w branży call center, jako Trener i Coach. Współpracowała z firmą z branży ubezpieczeniowej jako Sales Manager, zarządzała zespołem agentów ubezpieczeniowych oraz dbała o odpowiedni proces szkoleniowy w organizacji, koordynowała szkolenia pod nadzorem KNF oraz realizowała Assesment Center i Development Center. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w spółkach Call Center Poland i Communication One Consulting, w których realizowała projekty szkoleniowe z zakresów: sprzedaży, obsługi, reklamacji, windykacji, komunikacji, coachingu i monitoringu, assessment center, zarządzania zespołami sprzedażowymi i wiele innych.

Certyfikowany Trener Grupowy przez Laboratorium Psychoedukacji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Almamer Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie. Prowadziła zajęcia w Wyższej Szkole Promocji z efektywnego wykorzystania czasu, zarządzania zasobami ludzkimi.

Barbara współpracuje od roku 2014 z hurtownią sanitarno – grzewczą jako trener i coach. W zakresie jej obowiązków są szkolenia i coachingi sprzedażowe oraz obsługowe dla pracowników z działu obsługi i sprzedaży.

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników. 

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Cena szkolenia: 1 700 zł netto/os. za dwudniowy warsztat

System rabatowy:

Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu

Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu

Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

W cenie szkolenia otwartego:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
  • Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po – szkoleniowe.
  • Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Sprawdź aktualne terminy szkolenia –> kliknij 

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym przy ul. Grażyny 13/15 (Stary Mokotów).

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij 

Warunki uczestnictwa –> kliknij 

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.