Train the trainers – podstawy pracy Trenera

rekrutacja pracowników szkolenia HILLWAY

Szkolenie dedykowane jest osobom, które pracują jako coach, trener, konsultant bądź zamierzają taką pracę rozpocząć. Szkolenie Train the trainers – podstawy pracy Trenera przeznaczone jest dla osób początkujących oraz doświadczonych, które chcą usystematyzować wiedzę z zakresu przygotowywania szkolenia oraz doskonalić swoje umiejętności trenerskie.

 

 

 

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia Train the trainers – podstawy pracy Trenera jest:

  • nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkolenia
  • uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały oraz ćwiczenia szkoleniowe
  • nabycie umiejętności planowania i kierowania pracą grupy
  • zdobycie umiejętności wzbudzania zainteresowania słuchaczy
  • uczestnicy poznają i przećwiczą metody oraz techniki szkoleniowe
  • udoskonalenie umiejętności związanych z prowadzeniem szkolenia w warunkach nietypowych
  • uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie prezentować się podczas szkolenia.
PROGRAM SZKOLENIA
ROLA TRENERA NA SALI SZKOLENIOWEJ

  • Rola Trenera na Sali szkoleniowej
  • Cechy dobrego Trenera
  • Jakim jestem Trenerem?
  • Moje mocne i słabe strony jako Trenera szkoleń

Ćwiczenia: pomagające określić mocne strony oraz obszary do zmiany

PRZYGOTOWANIE DO SZKOLENIA

  • Badanie potrzeb szkoleniowych uczestników i przełożonych
  • Ustalenie oraz przedstawienie celów szkolenia
  • Opracowanie scenariusza szkolenia – czy zawsze jest potrzebny?
  • Przygotowanie materiałów oraz ćwiczeń – podstawowe zasady
  • Przygotowanie prezentacji multimedialnej – kiedy ona jest potrzebna?
  • Przygotowanie Sali szkoleniowej
  • Odpowiedni dobór Sali
  • Ustawienie krzeseł, flipchartu, stołu, cateringu
  • Ankieta ewaluacyjna
  • Wybór narzędzi wspierających szkolenie m.in. kolorowe kartki, posity, markery, poduszki

Uczestnicy mają do wglądu w trakcie szkolenia przykładowe różne scenariusze szkoleń, materiały oraz ćwiczenia.

REALIZACJA SZKOLENIA 

  • Pierwsze pozytywne wrażenie – nawiązanie kontaktu z grupą
  • Budowanie odpowiedniej atmosfery podczas szkolenia
  • Sposoby angażowania/aktywizowania uczestników
  • Odpowiednie tempo szkolenia
  • Informacja zwrotna dla uczestników
  • Panowanie nad grupą
  • Końcowe pozytywne wrażenie – podsumowanie szkolenia, rozdanie certyfikatów

AUTOPREZENTACJA I DRESS CODE W PRACY TRENERA

  • Techniki prezentacyjne
  • Budowanie autorytetu
  • Jak się zachowywać?
  • Strój Trenera – kiedy garnitur, kiedy casual?
  • Co robić ze wzrokiem, rękoma, głosem?
  • Siedzieć, stać a może chodzić?
  • Stres, czyli techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami
  • Zasady używania pomocy wizualnych
  • Rady na koniec, czyli „coś” więcej niż podstawy

METODY SZKOLENIOWE – kiedy je stosować, wady i zalety danych metod szkoleniowych

  • Mini-wykłady
  • Burza mózgów
  • Pytania prowokacyjne indywidualne i grupowe
  • Antyprzykłady
  • Energizery
  • Studium przypadku
  • Testy szkoleniowe
  • Dyskusje
  • Praca w grupach
  • Lodołamacze

KOMUNIKACJA W PRACY TRENERA

  • Jak w zrozumiały i atrakcyjny sposób przekazać wiedzę?
  • Sztuka zadawania pytań i ich wpływ na poziom szkolenia
  • Aktywne słuchanie i narzędzia w tym pomagające
  • Słowa i zwroty budujące relacje z uczestnikami
  • W jaki sposób dostosować swój komunikat do osobowości uczestników
  • Bariery utrudniające skuteczne komunikowanie się
  • Łatwość wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka
  • Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – Język korzyści
  • Błędy językowe, czarne „słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne

Ćwiczenie: Budowanie komunikatów wzmacniających przekaz werbalny

TRUDNE SYTUACJE PODCZAS SZKOLENIA

  • Trudny uczestnik szkolenia: gaduła, ja wiem lepiej, nastawiony na nie, skryty, nieszczery
  • Awaria sprzętu
  • Nieplanowane sytuacje
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
Agnieszka_Nowicka_Trener_HillwayAgnieszka NowickaDyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach:  Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Trener biznesu z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowanie zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej, w ramach której uczestniczyła w  zajęciach z zakresu stylizacji, dress code i historii mody. Obecnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu historii mody będąc wykładowcą tego przedmiotu na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni. Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym coachem stylu, który pragnie dotrzeć do tych, dla których wizerunek to istotne uzupełnienie merytorycznej wiedzy i pozycji zawodowej.

Agnieszka Nowicka jest obecnie studentem na studiach doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponadto jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników. 

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Cena szkolenia: 1 700 zł netto/os. za dwudniowy warsztat

System rabatowy:

Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu

Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu

Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

W cenie szkolenia otwartego:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
  • Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po – szkoleniowe.
  • Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Sprawdź aktualne terminy szkolenia –> kliknij 

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym przy ul. Grażyny 13/15 (Stary Mokotów).

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij 

Warunki uczestnictwa –> kliknij 

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.