Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży

Sprzedaż konsultacyjna usług - szkolenie zamknięte

 

Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.

Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych

 

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

CELE SZKOLENIA
  • ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
  • techniki budowania relacji z klientem i „wywoływanie” potrzeb zakupowych u klienta
  • pogłębienie wiedzy z zakresu technik zamykania/finalizacji rozmowy sprzedażowej
  • nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
  • udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową
PROGRAM SZKOLENIA
OPÓR  A OBIEKCJE

  • kiedy mamy do czynienia z oporem, a kiedy z obiekcją?
  • metody pokonywania oporu
  • wyjaśnianie obiekcji

TECHNIKI  POKONYWANIA  OBIEKCJI

ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY

ROZPOZNAWANIE  MOMENTÓW  FINALIZACYJNYCH – SYGNAŁY  ZAKUPU

  • odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
  • odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta

REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW

  • odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
  • odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji

4  BŁĘDY  W  FINALIZACJI  TRANSAKCJI

  • zbyt wczesna próba finalizacji
  • niedostrzeganie sygnałów zakupu  (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
  • traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
  • traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.

TECHNIKI ZAMYKANIA  SPRZEDAŻY

METODOLOGIA SZKOLENIA
Szkolenie dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. 80% warsztaty i ćwiczenia. Zarówno symulacje z podziałem na role, scenki, studium przypadków, demonstracje prowadzącego, anty-przykłady, gry przygotowane są na podstawie naszych praktycznych doświadczeń. Scenariusze tych zadań opisują realne sytuacje zawodowe uczestników (dane z badania potrzeb organizacji).
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenie otwarte: 2 dni – przejdź do Aktualne Kalendarium Szkoleń Otwartych

Szkolenie zamknięte-dedykowane organizacji:

Optymalnie Model 2 +1  (2 dni szkolenia -> indywidualne plany rozwoju, konsultacje z Trenerem, ewentualnie On the Job Training -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy), a w trakcie warsztaty On the job training.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center/zoptymalizować działania contact center – podnieść jego efektywność, wydajność?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.