Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży

Sprzedaż konsultacyjna usług - szkolenie zamknięte

 

Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.

Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych

 

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

CELE SZKOLENIA
  • ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
  • techniki budowania relacji z klientem i „wywoływanie” potrzeb zakupowych u klienta
  • pogłębienie wiedzy z zakresu technik zamykania/finalizacji rozmowy sprzedażowej
  • nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
  • udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową
PROGRAM SZKOLENIA
OPÓR  A OBIEKCJE

  • kiedy mamy do czynienia z oporem, a kiedy z obiekcją?
  • metody pokonywania oporu
  • wyjaśnianie obiekcji

TECHNIKI  POKONYWANIA  OBIEKCJI

ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY

ROZPOZNAWANIE  MOMENTÓW  FINALIZACYJNYCH – SYGNAŁY  ZAKUPU

  • odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
  • odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta

REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW

  • odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
  • odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji

4  BŁĘDY  W  FINALIZACJI  TRANSAKCJI

  • zbyt wczesna próba finalizacji
  • niedostrzeganie sygnałów zakupu  (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
  • traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
  • traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.

TECHNIKI ZAMYKANIA  SPRZEDAŻY

TRENER PROWADZĄCY
JACEK ŁABUŃSKI – TRENER BIZNESU

Dyplomowany Trener Biznesu. Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach, psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa. Autor wielu artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy. Szczególnie specjalizuje się w tematach związanych z Inteligencją Emocjonalną, kreowaniem liderów sprzedaży, zarządzaniem wiedzą i informacją w organizacji oraz negocjacjami. Szkoli osoby pracujące w sprzedaży, zaopatrzeniu i działach związanych z obsługą klienta. Na bieżąco skutecznie wspiera kilkudziesięciu handlowców i menedżerów zarówno jako coach, jak też trener rozwoju osobistego i sprzedaży. Chętnie wspiera menedżerów i sprzedawców w codziennej pracy i w konkretnych sytuacjach, często pracując z nimi w terenie.

Prowadząc szkolenia nie tylko przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie, ale także wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wzajemnej wymiany doświadczeń. Każdy z uczestników jego szkoleń ma gwarancję spojrzenia na procesy sprzedaży i zarządzania z innej perspektywy, dzięki której efektywnie zwiększy swoją skuteczność.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych
z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego.

W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej
40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania.
Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych,
w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.

Doświadczenie Trenera w projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze zarządzania zmianą:

PKP PLK S.A. – Szkolenia i coaching wyższej i średniej kadry menedżerskiej w zakresie zarządzania personelem, zarządzania zmianą (627 osób, 47 grup, 94 dni szkoleniowe), zarządzania czasem, zarządzania projektami, wdrażania i przeprowadzania ocen kompetencji. Łącznie ok. 300 dni szkoleniowych w tym ok. 2000 uczestników.

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center/zoptymalizować działania contact center – podnieść jego efektywność, wydajność?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.