Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka – wybrano najlepszych konsultantów i najlepsze zespoły w Polsce!

24 maja 2018 w Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się Gala Konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawki. Poznaliśmy Laureatów i wyróżnionych w 8 kategoriach zakresie najlepszej telefonicznej obsługi klienta i szeroko rozumianego telemarketingu w Polsce. Wybrano również  najlepszego managera call center, najlepsze zespoły i najlepsze projekty, które uhonorowano Złotą Słuchawką.

Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs po raz pierwszy został przeprowadzony w 2009 roku, a w 2018 roku odbędzie się jego 10. edycja. To jedyne tego typu wydarzenie branży call i contact center, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm zgłaszających konsultantów telefonicznych. Po dziesięciu edycjach konkursu liczba uczestników zwiększyła się z 54 do ponad 200.

Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy konsultanta telefonicznego. SMB zależy na tym, aby poprzez konkurs promować najlepsze standardy i praktyki w telefonicznej komunikacji z klientami, co przyczyni się do poprawy wizerunku branży call center w Polsce.

Zwycięzcy X edycji konkursu Telemarketer Roku 2018:

Kategoria Obsługa klienta

  • Telemarketer Roku: Radosław Kowalczyk – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
  • Wyróżnienie: Michał Zapart – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Kategoria Helpdesk dla klientów

  • Telemarketer Roku: Dawid Maszorek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  • Wyróżnienie: Wiktoria Lubera – Alior Bank

Kategoria Helpdesk wewnętrzny

  • Telemarketer Roku: Krzysztof Pater – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kategoria Sprzedaż inbound

  • Telemarketer Roku: Klaudia Cieślińska – Skarbnica Narodowa Sp. z o.o.

Kategoria Sprzedaż outbound

  • Telemarketer Roku: Mateusz Saja – Forum Media Polska Sp. z o.o.
  • Wyróżnienie: Łukasz Świdwa – Skarbnica Narodowa
  • Wyróżnienie: Sylwia Gajewska – Bank Millennium

Kategoria Windykacja

  • Telemarketer Roku: Marta Nowaczkiewicz – PKO Bank Polski S.A.

Kategoria Inne Projekty telefoniczne

  • Telemarketer Roku: Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kategoria Wideorozmowa

  • Telemarketer Roku: Katarzyna Kowalska – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.

Grand Prix Telemarketera Roku 2018

  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka:

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

  • Nagroda główna: Voice Contact Center za projekt “Strefa Beauty w VCC”
  • Wyróżnienie: Delta Contact za projekt „Delta Contact + hapipożyczki = hapizadowolony klient”

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

  • Nagroda główna: PZU za projekt „Preobsługa szkód”
  • Wyróżnienie: mBank za projekt „Rozmawiaj z klientem, jak z dobrym znajomym”

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

Nagroda główna: Euro Bank za projekt „Telematrix”

Wyróżnienie: Bank Millennium za projekt „Jesteś MILLE widziany :)”

Kategoria Najlepszy Zespół Contact Center

  • Nagroda główna: Zespół Assistance, PZU
  • Wyróżnienia: Zespół Social Media mBanku, mBank

Kategoria Najlepszy Manager Contact Center

  • Nagroda główna: Anna Łabęta, Euro Bank

Oprócz statuetek zwycięzcy otrzymywali również sprzęt audio ufundowany przez firmy Kontel i Plantronics. Po wręczeniu nagród tradycyjnie odbył się koktajl.

W naszej ocenie na ogromne uznanie zasługuje również Energa Obrót, która po raz pierwszy wystąpiła w Konkursie Telemarketer Roku.  I to od razu z sukcesem. Konsultantka Energi, Beata Woźniak z Gdańska znalazła się w gronie czterech finalistów konkursu Telemarketer Roku 2018, w kategorii „Obsługa klienta”. Była to najpopularniejsza kategoria tegorocznej edycji. O nagrodę w niej walczyło aż 60 uczestników. Wyróżnienie cieszy podwójnie, ponieważ Energa była jedyną firmą z branży energetycznej, której przedstawiciel znalazł się w pierwszej czwórce w Polsce.

Galę prowadził  Grzegorz Tomaszewski – Trener prowadzący w HILLWAY szkolenia z wystąpień publicznych. W Jury Konkursu znaleźli się również przedstawiciele HILLWAY – Trener telewindykacji i obsługi klienta Joanna Ziętara.

HILLWAY od początku wspiera inicjatywę Konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. Promowanie najlepszych praktyk z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, windykacji, help desk czy obszaru zarządzania call center jest bardzo potrzebne całej branży.

Gratulujemy laureatom, wyróżnionym i wszystkim uczestnikom konkursu  – wszyscy jesteście wygranymi! Dbacie o wysoką jakość obsługi klienta, a to jest determinanta, która już dziś decyduje o przewadze wielu firm.