Od początku wybuchu pandemii kontakty ludzkie zostały mocno ograniczone. Praca zdalna z rzadko spotykanego zjawiska stała się w codziennością. Wielu pracowników twierdzi, że praca zdalna to wygodna forma pracy, lecz istnieje grupa osób, do której to nie lada wyzwanie. Powodem tego zjawiska jest fakt, że nie wszyscy ludzi odnajdują się w “nowej rzeczywistości”.
Jednym z bardzo ważnych elementów codziennej pracy jest komunikacja. Nie można zapominać, że podczas pracy zdalnej zalewani jesteśmy ogromną ilością informacji czy to od współpracowników, czy to od klientów.
W utrzymaniu równowagi emocjonalnej bardzo przydatna jest asertywność, która jest niezwykle ważna przy podejmowaniu decyzji. Często postrzegana jest wyłącznie jako umiejętność odmowy. W rzeczywistości oznacza coś więcej.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Cele szkolenia
Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
- Jak można chronić swoje terytorium psychiczne?
- Jak się porozumiewać, by zadbać o siebie jednocześnie nie urażając innych?
- Jak w asertywny sposób reagować w trudnych sytuacjach?
- Jak asertywnie komunikować się w warunkach pracy online?
Korzyści z udziału w szkoleniu
Każdy z nas w określonych sytuacjach zawodowych czy prywatnych żałuje, że nie zachował się bardziej asertywnie. Na szkoleniu przeanalizujemy wybrane sytuacje, również te zgłoszone przez uczestników i wspólnie wypracujemy model asertywnego reagowania tak by zyskać to co chcemy, jednocześnie zachowując dobre relacje z rozmówcą.
Ta wiedza i umiejętności mogą okazać się bardzo cenne w aktualnej sytuacji, gdy wrócimy do stałego miejsca pracy i będziemy chcieli chronić nasze zdrowie i poczucie bezpieczeństwa.
Przed szkoleniem wypełnisz test na asertywność Anni Towned oraz test Thomasa-Kilmanna, aby dowiedzieć się gdzie znajdujesz się na skali asertywności oraz w jaki sposób rozwiązujesz konflikty.
Na szkoleniu dowiesz się jak skuteczniej reagować w sytuacjach konfliktowych stosując asertywne metody komunikacji. Poznasz konstrukcję wypowiedzi asertywnej, a także przećwiczysz udzielanie asertywnej informacji zwrotnej.
Program szkolenia
Czym jest asertywność?
- Prawa człowieka według H. Fensterheima
- Prawa asertywności według A. Towned
- Czy jesteś asertywny? ? omówienie wyników testów i postaw osobowych
- Ochrona własnego terytorium psychologicznego
Jeśli nie asertywność, to co – 3 typy reakcji: agresja, uległość, asertywność. Jak je rozpoznać w pracy zdalnej?
- Czym się charakteryzują poszczególne typy reakcji?
- Jak wpływają na rozwiązanie sprawy, na relacje, na pozycję/ wizerunek osoby, instytucji którą reprezentuje i na klienta? Korzyści i zagrożenia z każdej postawy.
- Analiza indywidualna: jakie postawy przeważają w moim przypadku? Jakie reakcje są dominujące w moim środowisku? Jakie widzę obszary do zmiany?
Komunikat asertywny w miejscu pracy i życiu prywatnym
- Czego potrzebujemy, aby rozwijać w sobie postawę “Ja OK. Ty OK.”?
- Asertywne wyrażanie opinii w oparciu o komunikat typu “JA”
- Asertywna prośba ? jak ją wypowiedzieć by była skuteczna w komunikacji on-line
- Asertywna odmowa – konstrukcja wypowiedzi
- Jak radzić sobie z krytyką osobistą? – techniki reakcji – jak opanować emocje?
- Asertywne przyjmowanie pochwał – przyjmowanie tego co dla nas dobre, unikanie fałszywej skromności
- Asertywność w kontakcie telefonicznym i mailowym
- Trening zachowań asertywnych w pracy zdalnej – analiza case study uczestników szkolenia.
Informacja zwrotna budująca dobre relacje w pracy zdalnej
- Informacja zwrotna budująca dobre relacje nie zawsze musi być pochwałą. Jak przekazać korygujący feedback i nie urazić rozmówcy
- Korygująca informacja zwrotna według modelu SPINKA
- Pozytywna informacja zwrotna i jej rola w utrwalaniu pożądanych zachowań.
Trener prowadzący szkolenie
Agnieszka Nowicka – Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony manager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.
W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Trener biznesu z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowanie zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji.
Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej, w ramach której uczestniczyła w zajęciach z zakresu stylizacji, dress code i historii mody. Obecnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu historii mody będąc wykładowcą tego przedmiotu na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni.
Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym coachem stylu, który pragnie dotrzeć do tych, dla których wizerunek to istotne uzupełnienie merytorycznej wiedzy i pozycji zawodowej.
Agnieszka Nowicka jest obecnie studentem na studiach doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponadto jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.
SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
CZAS TRWANIA SZKOLENIA OTWARTEGO ONLINE:
1 dzień szkolenia online
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
Chcesz poznać wycenę szkolenia? Skontaktuj się z nami
System rabatowy:
- Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu
- Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu
Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
W cenie szkolenia otwartego:
- Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami dla uczestników
- Certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym wg standardu SUS 2.0
- Konsultacje szkoleniowe
- Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia stacjonarnego
TERMINY I GODZINY SZKOLENIA
Czas trwania szkolenia: 1 dzień szkolenia
HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE
- 9:00 – 10:30 zajęcia
- 10:30 – 10:45 przerwa
- 10:45- 12:30 zajęcia
- 12:30 – 13:00 przerwa
- 13:00 – 14:45 zajęcia
- 14:45 – 15:00 przerwa
- 15:00 – 16:30 zajęcia
Sprawdź aktualne terminy szkoleń otwartych – zobacz pełne Kalendarium -> kliknij
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte -> kliknij
Warunki uczestnictwa -> kliknij
SZKOLENIE ONLINE– szczegóły
MOŻLIWE FORMY SZKOLENIA ONLINE:
- szkolenie otwarte online – dla wszystkich chętnych, umożliwiające między innymi wymianę doświadczeń między Menadżerami
- szkolenie dedykowane online – szyte pod potrzeby – (digital learning, distance learning)
Szkolenia dedykowane możliwe formy realizacji:
- organizacja webinaru dla większej grupy osób realizowane zdalnie on-line z tematu (do 1,5h) z nagraniem lub bez. Z możliwością wyceny licencji na odtwarzanie w ramach organizacji.
- organizacja dedykowanego warsztatu online (szytego na miarę szkolenia dla grupy warsztatowej)
- przygotowanie plików SCORM do platformy e-learningowej Klienta
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE ONLINE – INTERAKTYWNY WARSZTAT ONLINE
Szkolenie zamknięte, szyte pod potrzeby firmy i uczestników szkolenia. Realizowane w formie zdalnej w formie interaktywnego warsztatu online ,,na żywo” z pełnym udziałem i zaangażowaniem uczestników.
Ze względu na efektywność i jakość szkolenia oraz komfort pracy uczestników i Trenera program przygotowujemy w serii np. 2-8 sesji warsztatów online trwających maksymalnie do ok. 4 godzin w rozłożeniu na ustalony okres np. kilku dni lub tygodni.
Często projekt rozwojowy przeplatamy pomiędzy sesjami mikro-zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników do zastosowania w codziennej pracy.
Wykorzystujemy licencjonowane narzędzia do prowadzenia warsztatów on-line dla grup warsztatowych -6-15 osób.
Prowadzą Trenerzy praktycy biznesu z doświadczeniem w szkoleniach on-line
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.