Bez kategorii
HILLWAY Partnerem Dni Uczenia się Dorosłych 2025
HILLWAY Partnerem kampanii społecznej Dni Uczenia się Dorosłych 2025 Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i UNESCO Z dumą informujemy, że HILLWAY Training & Consulting jest Partnerem Dni Uczenia się Dorosłych 2025 organizowanych przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych pod egidą UNESCO. Jest to kampania społeczna wspierająca dorosłych w aktywnym kształtowaniu i rozwijaniu nawyku ciągłego uczenia się, co
Dowiedź się więcej ⟶Negocjacje w procesie zakupowym – szkolenie dla Działu Zakupów z wykorzystaniem gier szkoleniowych
Case Study HILLWAY Negocjacje w procesie zakupowym – szkolenie dla Działu Zakupów z wykorzystaniem gier szkoleniowych Klient HILLWAY potrzebował wzmocnienia umiejętności negocjacyjnych Zespołu Zakupowego. Z uwagi na rozproszenie zespołu w różnych oddziałach w całej Polsce, możliwa była realizacja warsztatów stacjonarnych podczas wspólnego wyjazdu. Dział liczył ponad 30 osób, co skłoniło nas do zaproponowania Klientowi angażującej
Dowiedź się więcej ⟶Szkolenia i warsztaty online na ZOOM – wytyczne techniczne dla uczestników szkoleń
Szkolenia i warsztaty online na ZOOM – wytyczne techniczne dla uczestników szkoleń Na tej stronie znajdziesz instrukcje wejścia na szkolenie online na ZOOM: Instrukcję dla komputerów działających na systemie MS Windows Instrukcję dla urządzeń z systemem Android Instrukcję dla urządzeń z systemem iOS (iPhone, iPad) Instrukcję dołączania do Zoom bez instalacji oprogramowania (przez przeglądarkę internetową)
Dowiedź się więcej ⟶HILLWAY trzy bezpłatne webinary: 1.komunikacja, 2. różnorodność 3.mentoring w ramach kampanii Dni Uczenia się Dorosłych 2024
HILLWAY trzy bezpłatne webinary: 1.komunikacja, 2. różnorodność 3.mentoring w ramach kampanii Dni Uczenia się Dorosłych 2024 HILLWAY – Czerp z różnorodności – nie szukaj kopii w swoim Zespole 16.09.2024 (poniedziałek), 19.00-20:00 – zapisz się na webinar przez Evenea HILLWAY – Tylko słowa – a może aż słowa! Jak język wpływa na relacje i percepcję? O
Dowiedź się więcej ⟶10 pozytywnych zachowań menedżerów, które motywują i rozwijają zespół.
10 pozytywnych zachowań menedżerów, które motywują i rozwijają zespół Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jakie cechy i działania mogą sprawić, że Twój zespół będzie bardziej efektywny i zmotywowany do działania? Być może zastanawiałeś się, jakie konkretne kroki jako lider możesz podjąć, aby stworzyć środowisko pracy sprzyjające rozwojowi i dobrej atmosferze. Oto 10 kluczowych zachowań menedżera, które
Dowiedź się więcej ⟶Szkolenie Zarządzanie Klientem Strategicznym – nowy layout
Zarządzanie Klientem Startegicznym Jak efektywnie zarządzać kluczowymi klientami? Zapisz się już dziś! Do najbliższego szkolenia pozostało: O szkoleniu Szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management ma na celu pomóc zrozumieć znaczenie zarządzania klientami strategicznymi oraz sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z najcenniejszymi klientami dla firmy. Szkolenie zapewnia jasne zrozumienie segmentacji klientów i różnych
Dowiedź się więcej ⟶6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowaną na współpracę i osiąganie celów zespołowych
6 Praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowanej na współpracę i osiąganie celów Komunikacja jest kluczowym aspektem sukcesu każdego zespołu. W związku z tym konieczne jest ustanowienie i wdrożenie w strukturach organizacji skutecznych praktyk komunikacyjnych. W tym blogu omówimy 6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej, które stanowią niezbędny element współpracy i osiągania celów zespołowych. 6 praktyki efektywnej komunikacji
Dowiedź się więcej ⟶Jak profesjonalnie zakończyć współpracę pracownika z firmą? Przewodnik efektywnego offboardingu
Jak profesjonalnie zakończyć współpracę pracownika z firmą? Przewodnik efektywnego offboardingu Istota procesu offboarding’u Offboarding, zwany także procesem rozwiązania stosunku pracy z pracownikiem, jest kluczowym aspektem zarządzania zasobami ludzkimi. Jest to proces, który rozpoczyna się w momencie podjęcia przez pracownika decyzji o odejściu z firmy i kończy się wraz z zakończeniem jego odejścia. Proces offboardingu jest
Dowiedź się więcej ⟶Referencje od Masterlease dla HILLWAY za realizację szkoleń
Referencje od Masterlease dla HILLWAY za realizację szkoleń Pragniemy Państwa poinformować, że do grona zadowolonych Klientów HILLWAY, którzy poświadczają naszą jakość pisemnymi referencjami dołączyła Grupa Masterlease – będąca jednym z liderów polskiego rynku leasingu i wynajmu długoterminowego, obsługując flotę ponad 20 tysięcy pojazdów. Szkolenia realizowane dla Masterlease. Dla Klienta z branży leasingowej przygotowaliśmy projekt rozwojowy
Dowiedź się więcej ⟶- 1
- 2







