Negocjacje w procesie zakupowym – szkolenie dla Działu Zakupów z wykorzystaniem gier szkoleniowych
Case Study HILLWAY Negocjacje w procesie zakupowym – szkolenie dla Działu Zakupów z wykorzystaniem gier szkoleniowych Klient HILLWAY potrzebował wzmocnienia umiejętności negocjacyjnych Zespołu Zakupowego. Z uwagi na rozproszenie zespołu w różnych oddziałach w całej Polsce, możliwa była realizacja warsztatów stacjonarnych podczas wspólnego wyjazdu. Dział liczył ponad 30 osób, co skłoniło nas do zaproponowania Klientowi angażującej
Dowiedź się więcej ⟶Szkolenia i warsztaty online na ZOOM – wytyczne techniczne dla uczestników szkoleń
Szkolenia i warsztaty online na ZOOM – wytyczne techniczne dla uczestników szkoleń Na tej stronie znajdziesz instrukcje wejścia na szkolenie online na ZOOM: Instrukcję dla komputerów działających na systemie MS Windows Instrukcję dla urządzeń z systemem Android Instrukcję dla urządzeń z systemem iOS (iPhone, iPad) Instrukcję dołączania do Zoom bez instalacji oprogramowania (przez przeglądarkę internetową)
Dowiedź się więcej ⟶HILLWAY trzy bezpłatne webinary: 1.komunikacja, 2. różnorodność 3.mentoring w ramach kampanii Dni Uczenia się Dorosłych 2024
HILLWAY trzy bezpłatne webinary: 1.komunikacja, 2. różnorodność 3.mentoring w ramach kampanii Dni Uczenia się Dorosłych 2024 HILLWAY – Czerp z różnorodności – nie szukaj kopii w swoim Zespole 16.09.2024 (poniedziałek), 19.00-20:00 – zapisz się na webinar przez Evenea HILLWAY – Tylko słowa – a może aż słowa! Jak język wpływa na relacje i percepcję? O
Dowiedź się więcej ⟶10 pozytywnych zachowań menedżerów, które motywują i rozwijają zespół.
10 pozytywnych zachowań menedżerów, które motywują i rozwijają zespół Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jakie cechy i działania mogą sprawić, że Twój zespół będzie bardziej efektywny i zmotywowany do działania? Być może zastanawiałeś się, jakie konkretne kroki jako lider możesz podjąć, aby stworzyć środowisko pracy sprzyjające rozwojowi i dobrej atmosferze. Oto 10 kluczowych zachowań menedżera, które
Dowiedź się więcej ⟶Szkolenie Zarządzanie Klientem Strategicznym – nowy layout
Zarządzanie Klientem Startegicznym Jak efektywnie zarządzać kluczowymi klientami? Zapisz się już dziś! Do najbliższego szkolenia pozostało: O szkoleniu Szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management ma na celu pomóc zrozumieć znaczenie zarządzania klientami strategicznymi oraz sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z najcenniejszymi klientami dla firmy. Szkolenie zapewnia jasne zrozumienie segmentacji klientów i różnych
Dowiedź się więcej ⟶Akademia Menedżera – Rozwój kompetencji menedżerskich – case study HILLWAY
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, niezwykle ważne jest, aby menedżerowie byli w stanie dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i zapewnić swoim pracownikom odpowiednie wsparcie i kierunek. W celu zapewnienia skutecznego rozwoju kompetencji menedżerskich, nasz Klient z branży IT będący producentem oprogramowań, zdecydował się na wdrożenie autorskiego programu HILLWAY pt. "Akademia Menedżera". Celem programu Dowiedź się więcej ⟶
6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowaną na współpracę i osiąganie celów zespołowych
Komunikacja jest kluczowym aspektem sukcesu każdego zespołu. W związku z tym konieczne jest ustanowienie i wdrożenie w strukturach organizacji skutecznych praktyk komunikacyjnych. W tym blogu omówimy 6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej, które stanowią niezbędny element współpracy i osiągania celów zespołowych. 6 praktyki efektywnej komunikacji nakierowanej na współpracę i osiąganie zespołowych celów Poznaj 6 kluczowych praktyk Dowiedź się więcej ⟶
Profesjonalny proces offboarding’u – case study szkolenia HILLWAY
Dla naszego Klienta, będącego liderem w branży ciepłowniczej, przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy projekt szkoleniowy rozwijający wiedzę, umiejętności i postawę z zakresu profesjonalnego procesu offboarding'u. Z jakimi wyzwaniami mierzył się Klient? Jak przebiegł proces przygotowania i realizacji szkoleń dla pracowników HR? Jakie były efekty projektu szkoleniowego HILLWAY? Zachęcamy do zapoznania się z Case Study HILLWAY. Wyzwanie Klienta Dowiedź się więcej ⟶
Jak profesjonalnie zakończyć współpracę pracownika z firmą? Przewodnik efektywnego offboardingu
Istota procesu offboarding'u Offboarding, zwany także procesem rozwiązania stosunku pracy z pracownikiem, jest kluczowym aspektem zarządzania zasobami ludzkimi. Jest to proces, który rozpoczyna się w momencie podjęcia przez pracownika decyzji o odejściu z firmy i kończy się wraz z zakończeniem jego odejścia. Proces offboardingu jest ważny nie tylko dla pracownika, ale także dla firmy, ponieważ Dowiedź się więcej ⟶
Referencje od Masterlease dla HILLWAY za realizację szkoleń
Pragniemy Państwa poinformować, że do grona zadowolonych Klientów HILLWAY, którzy poświadczają naszą jakość pisemnymi referencjami dołączyła Grupa Masterlease - będąca jednym z liderów polskiego rynku leasingu i wynajmu długoterminowego, obsługując flotę ponad 20 tysięcy pojazdów. Szkolenia realizowane dla Masterlease. Dla Klienta z branży leasingowej przygotowaliśmy projekt rozwojowy obejmujący następujące szkolenia: Szkolenie Doradca w roli ambasadora Dowiedź się więcej ⟶
- 1
- 2