Bez kategorii

10 pozytywnych zachowań menedżerów, które motywują i rozwijają zespół.

10 pozytywnych zachowań menedżerów, które motywują i rozwijają zespół Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jakie cechy i działania mogą sprawić, że Twój zespół będzie bardziej efektywny i zmotywowany do działania? Być może zastanawiałeś się, jakie konkretne kroki jako lider możesz podjąć, aby stworzyć środowisko pracy sprzyjające rozwojowi i dobrej atmosferze. Oto 10 kluczowych zachowań menedżera, które

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Zarządzanie Klientem Strategicznym – nowy layout

Zarządzanie Klientem Startegicznym Jak efektywnie zarządzać kluczowymi klientami? Zapisz się już dziś! Do najbliższego szkolenia pozostało: O szkoleniu Szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management ma na celu pomóc zrozumieć znaczenie zarządzania klientami strategicznymi oraz sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z najcenniejszymi klientami dla firmy. Szkolenie zapewnia jasne zrozumienie segmentacji klientów i różnych

Dowiedź się więcej ⟶

Akademia Menedżera – Rozwój kompetencji menedżerskich – case study HILLWAY

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, niezwykle ważne jest, aby menedżerowie byli w stanie dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i zapewnić swoim pracownikom odpowiednie wsparcie i kierunek. W celu zapewnienia skutecznego rozwoju kompetencji menedżerskich, nasz Klient z branży IT będący producentem oprogramowań, zdecydował się na wdrożenie autorskiego programu HILLWAY pt. "Akademia Menedżera". Celem programu Dowiedź się więcej ⟶

6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowaną na współpracę i osiąganie celów zespołowych

Komunikacja jest kluczowym aspektem sukcesu każdego zespołu. W związku z tym konieczne jest ustanowienie i wdrożenie w strukturach organizacji skutecznych praktyk komunikacyjnych. W tym blogu omówimy 6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej, które stanowią niezbędny element współpracy i osiągania celów zespołowych. 6 praktyki efektywnej komunikacji nakierowanej na współpracę i osiąganie zespołowych celów Poznaj 6 kluczowych praktyk Dowiedź się więcej ⟶

Profesjonalny proces offboarding’u – case study szkolenia HILLWAY

Dla naszego Klienta, będącego liderem w branży ciepłowniczej, przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy projekt szkoleniowy rozwijający wiedzę, umiejętności i postawę z zakresu profesjonalnego procesu offboarding'u. Z jakimi wyzwaniami mierzył się Klient? Jak przebiegł proces przygotowania i realizacji szkoleń dla pracowników HR? Jakie były efekty projektu szkoleniowego HILLWAY? Zachęcamy do zapoznania się z Case Study HILLWAY. Wyzwanie Klienta Dowiedź się więcej ⟶

Jak profesjonalnie zakończyć współpracę pracownika z firmą? Przewodnik efektywnego offboardingu

Istota procesu offboarding'u Offboarding, zwany także procesem rozwiązania stosunku pracy z pracownikiem, jest kluczowym aspektem zarządzania zasobami ludzkimi. Jest to proces, który rozpoczyna się w momencie podjęcia przez pracownika decyzji o odejściu z firmy i kończy się wraz z zakończeniem jego odejścia. Proces offboardingu jest ważny nie tylko dla pracownika, ale także dla firmy, ponieważ Dowiedź się więcej ⟶

Referencje od Masterlease dla HILLWAY za realizację szkoleń

Pragniemy Państwa poinformować, że do grona zadowolonych Klientów HILLWAY, którzy poświadczają naszą jakość pisemnymi referencjami dołączyła Grupa Masterlease - będąca jednym z liderów polskiego rynku leasingu i wynajmu długoterminowego, obsługując flotę ponad 20 tysięcy pojazdów. Szkolenia realizowane dla Masterlease. Dla Klienta z branży leasingowej przygotowaliśmy projekt rozwojowy obejmujący następujące szkolenia: Szkolenie Doradca w roli ambasadora Dowiedź się więcej ⟶

Metody wyznaczania celów sprzedażowych

W zależności od wielkości i potencjału firmy plan może być bardziej lub mniej rozbudowany, jednak podstawowe narzędzia planowania są, a przynajmniej powinny być, wykorzystywane przez wszystkich. Dlaczego? Jak napisał Antoine de Saint-Exupery: „Cel bez planu działania jest tylko pobożnym życzeniem”. W planowaniu sprzedaży niezwykle pomocnymi narzędziami są dwie najpopularniejsze metody analizy celów: analiza SMART i Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?

Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupie? Co sprawia, że chcę tu kupić? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych. Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE: Dlaczego klient kupuje? Co nim kieruje? Co go motywuje do zakupu? Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy? Kliknij Dowiedź się więcej ⟶

Jak zadbać o wysoką motywację zespołu sprzedaży? 6 porad dla menedżerów działu sprzedaży

Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób skutecznie motywować pracowników? jak motywować handlowców bez ponoszenia dodatkowych kosztów? jak dbać o rozwój pracowników? jak konstruktywnie przekazywać pracownikom pochwały i krytykę? Motywacja zespołu sprzedażowego a odpowiedzialność menedżera działu sprzedaży To, czy Twój zespół handlowy jest zmotywowany, zależy w głównej części od Ciebie. Jako menedżer sprzedaży i bezpośredni Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content