Bez kategorii

Szkolenie Zarządzanie Klientem Strategicznym – nowy layout

Zarządzanie Klientem Startegicznym Jak efektywnie zarządzać kluczowymi klientami? Zapisz się już dziś! Do najbliższego szkolenia pozostało: O szkoleniu Szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management ma na celu pomóc zrozumieć znaczenie zarządzania klientami strategicznymi oraz sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z najcenniejszymi klientami dla firmy. Szkolenie zapewnia jasne zrozumienie segmentacji klientów i różnych

Dowiedź się więcej ⟶

Akademia Menedżera – Rozwój kompetencji menedżerskich – case study HILLWAY

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, niezwykle ważne jest, aby menedżerowie byli w stanie dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i zapewnić swoim pracownikom odpowiednie wsparcie i kierunek. W celu zapewnienia skutecznego rozwoju kompetencji menedżerskich, nasz Klient z branży IT będący producentem oprogramowań, zdecydował się na wdrożenie autorskiego programu HILLWAY pt. "Akademia Menedżera". Celem programu Dowiedź się więcej ⟶

6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowaną na współpracę i osiąganie celów zespołowych

Komunikacja jest kluczowym aspektem sukcesu każdego zespołu. W związku z tym konieczne jest ustanowienie i wdrożenie w strukturach organizacji skutecznych praktyk komunikacyjnych. W tym blogu omówimy 6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej, które stanowią niezbędny element współpracy i osiągania celów zespołowych. 6 praktyki efektywnej komunikacji nakierowanej na współpracę i osiąganie zespołowych celów Poznaj 6 kluczowych praktyk Dowiedź się więcej ⟶

Profesjonalny proces offboarding’u – case study szkolenia HILLWAY

Dla naszego Klienta, będącego liderem w branży ciepłowniczej, przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy projekt szkoleniowy rozwijający wiedzę, umiejętności i postawę z zakresu profesjonalnego procesu offboarding'u. Z jakimi wyzwaniami mierzył się Klient? Jak przebiegł proces przygotowania i realizacji szkoleń dla pracowników HR? Jakie były efekty projektu szkoleniowego HILLWAY? Zachęcamy do zapoznania się z Case Study HILLWAY. Wyzwanie Klienta Dowiedź się więcej ⟶

Jak profesjonalnie zakończyć współpracę pracownika z firmą? Przewodnik efektywnego offboardingu

Istota procesu offboarding'u Offboarding, zwany także procesem rozwiązania stosunku pracy z pracownikiem, jest kluczowym aspektem zarządzania zasobami ludzkimi. Jest to proces, który rozpoczyna się w momencie podjęcia przez pracownika decyzji o odejściu z firmy i kończy się wraz z zakończeniem jego odejścia. Proces offboardingu jest ważny nie tylko dla pracownika, ale także dla firmy, ponieważ Dowiedź się więcej ⟶

Referencje od Masterlease dla HILLWAY za realizację szkoleń

Pragniemy Państwa poinformować, że do grona zadowolonych Klientów HILLWAY, którzy poświadczają naszą jakość pisemnymi referencjami dołączyła Grupa Masterlease - będąca jednym z liderów polskiego rynku leasingu i wynajmu długoterminowego, obsługując flotę ponad 20 tysięcy pojazdów. Szkolenia realizowane dla Masterlease. Dla Klienta z branży leasingowej przygotowaliśmy projekt rozwojowy obejmujący następujące szkolenia: Szkolenie Doradca w roli ambasadora Dowiedź się więcej ⟶

Metody wyznaczania celów sprzedażowych

W zależności od wielkości i potencjału firmy plan może być bardziej lub mniej rozbudowany, jednak podstawowe narzędzia planowania są, a przynajmniej powinny być, wykorzystywane przez wszystkich. Dlaczego? Jak napisał Antoine de Saint-Exupery: „Cel bez planu działania jest tylko pobożnym życzeniem”. W planowaniu sprzedaży niezwykle pomocnymi narzędziami są dwie najpopularniejsze metody analizy celów: analiza SMART i Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?

Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupi? Co sprawia, że chcę tu kupić? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych. Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE: Dlaczego klient kupuje? Co nim kieruje? Co go motywuje do zakupu? Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy? Kliknij Dowiedź się więcej ⟶

Webinary szkoleniowe HILLWAY

Webinary szkoleniowe HILLWAY Rozwój kompetencji w formie pigułki wiedzy O webinarach HILLWAY Webinary stały się współcześnie standardem usług edukacyjnych. Webinary to nowoczesna forma prowadzenia szkoleń przy wykorzystaniu technologii webcast pozwalającej nie tylko na prowadzenie spotkań na odległość, ale także umożliwiającej dostęp do wielu multimedialnych narzędzi wzmacniających proces uczenia się i rozwijania kompetencji. Uczestnicy webinarów mogą

Dowiedź się więcej ⟶

Jak zadbać o wysoką motywację zespołu sprzedaży? 6 porad dla menedżerów działu sprzedaży

Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób skutecznie motywować pracowników? jak motywować handlowców bez ponoszenia dodatkowych kosztów? jak dbać o rozwój pracowników? jak konstruktywnie przekazywać pracownikom pochwały i krytykę? Motywacja zespołu sprzedażowego a odpowiedzialność menedżera działu sprzedaży To, czy Twój zespół handlowy jest zmotywowany, zależy w głównej części od Ciebie. Jako menedżer sprzedaży i bezpośredni Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content