Monika Księżak to dyplomowany Coach ICF, Trener Biznesu, certyfikowany Project & Quality Manager, Brand Manager z ponad 16 letnim doświadczeniem biznesowym w międzynarodowej korporacji.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzania jakością – Quality Manager oraz Teologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Ponadto w 2017 ukończyła Studia Zawodowego Coachingu z akredytacją International Coach Federation i Szkołę Trenerów Biznesu Master Teacher Jacka Wolniewicza i posiada tytuł Trenera biznesowego z akredytacją Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Monika Księżak posiada kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe ? pracowała w Telekomunikacji Polskiej i Orange. Uczestniczyła w strategicznych projektach Pionu Sieci i Platform Usługowych Orange i Telekomunikacja Polska, tworzyła dokumentację procesową z zakresu strategii i rozwoju sieci oraz prowadziła działania mające na celu zapewnienie spójności procesów PSiPU z innymi procesami biznesowymi.
Prowadziła projekty optymalizacyjne, których głównym celem było podnoszenie standardów jakości zgodnie z ISO 9001 oraz wzrost satysfakcji Klienta Zewnętrznego i Klienta Wewnętrznego. Zajmowała się rozwojem usługi w ramach sprzedaży specjalizowanej M2M (machine 2machine) tworząc dedykowane struktury obsługowe w ramach projektu: ?Dedykowana obsługa dla Klienta M2M?- jako Product Manager.
Monika Księżak uczestniczyła w audytach jakościowych, projektach optymalizacyjnych oraz inicjatywach usprawniających zwiększenie efektywności procesów obsługi klienta w ramach procesów reklamacyjnych, utrzymaniowych. Jako Trener Wewnętrzny prowadziła szkolenia w zakresie wsparcia sprzedaży specjalizowanej oraz obsługi klienta kluczowego, strategicznego i klienta public.
Jest trenerem umiejętności miękkich ? pokazuje jak ważne w sukcesie i efektywności osobistej są takie kompetencje jak:
- inteligencja emocjonalna,
- komunikacja,
- zarządzanie sobą w czasie,
- automotywacja,
- autoprezentacja,
- wystąpienia publiczne
- mindfulness
- medytacja.
Jest specjalistą w obszarach:
- Budowanie procesów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- Zarządzanie projektami i procesami obsługowymi zgodnie z CEM (Customer Experience Management)
- Szkolenia z zakresu umiejętności sprzedaży i komunikacji z Kluczowymi Klientami
- Zarządzanie komunikacją w zespole, w projekcie, asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
w zespole
- Tworzenie programów motywacyjnych dla struktur obsługowych i sprzedażowych
- Wypalenie zawodowe i profilaktyka work-life balance, radzenie sobie ze stresem
- Trening motywacji i automotywacji
- Zarządzanie sobą w czasie i zarządzanie zmianą
- Zarządzanie różnorodnością
- Zarządzanie zespołami i tworzenie silnych zaangażowanych zespołów osiągających wyniki
- Zarządzanie projektami i komunikacja projektowa, również wdrożenia idei Agile do poszczególnych pionów biznesowych, np. Agile w HR, Agile w obsłudze klienta i sprzedaży.
W HILLWAY odpowiada za budowanie i projektowanie rozwiązań rozwojowych i usprawniających działanie dla największych firm w Polsce.
Jako Trener realizowała projekty między innymi dla takich firm i organizacji jak: Orange, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Tramwaje Warszawskie, Promedica24, Inter Polska, Twino.
Wszystko o czym mówi i uczy odnosi do praktyki. Zawsze aktywnie poszukuje najlepszych rozwiązań, do zastosowania tu i teraz, tak by wprowadzić realną zmianę i nową jakość ? zgodnie z wartością i filozofią projektów HILLWAY.
Monika Księżak wspierała również w ramach działań CSR – idei odpowiedzialnego biznesu Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.