Media o nas, my w mediach

HILLWAY dla Livespace o idealnym procesie sprzedaży

Zapraszamy do lektury świetnego artykułu z Livespace, w którym Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzająca HILLWAY udzieliła swojego komentarza na temat idealnego procesu sprzedaży. Artykuł dostępny jest poniżej -> kliknij w link poniżej i przejedź do strony z artykułem Artykuł poświęcony jest zarządzaniu sprzedażą i oparty jest o wypowiedzi ekspertów – praktyków biznesu, którzy realnie zajmują się

Dowiedź się więcej ⟶

Marzena Sawicka o prospectingu i pozyskiwaniu klientów w Nowej Sprzedaży

W najnowszym numerze Nowej Sprzedaży, który ukazał się w kwietniu 2016 artykuł Marzeny Sawickiej – Dyrektor Zarządzającej HILLWAY o prospectingu pt.: ,,Nowoczesny prospecting w praktyce. 7 niestandardowych sposobów na pozyskiwanie klientów”. Nowa Sprzedaż to nowy magazyn dla profesjonalistów poświęcony sprzedaży i obsłudze klienta dostępny w salonach Empik na terenie całego kraju. Z artykułu ,,Nowoczesny prospecting

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY w Gazecie Prawnej Edukator Przedsiębiorcy

W dniu 18.03.2016r. zobaczycie HILLWAY w dodatku do Gazety Prawnej Edukator Przedsiębiorcy. Zapraszamy do kiosków i życzymy owocnej lektury!    

Dowiedź się więcej ⟶

Rafał Brożyna – Trener HILLWAY w Poranku na Śniadanie w TVP

Rafał Brożyna – Trener HILLWAY specjalizujący się w szkoleniach dla call center: z telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta jako Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku był gościem programu Poranek na Śniadanie w TVP.  Program dotyczył tematu bycia najlepszym telemarketerem i wyników konkursu Telemarketer Roku. Konkurs ten organizowany jest co roku przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, a rozdanie

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY rekomendowana w Raporcie ,,Skuteczne strategie sprzedażowe 2015″ Nowoczesnej Firmy

Miło nam jest poinformować, iż firma HILLWAY Training & Consulting pojawiła się w raporcie Skuteczne strategie sprzedażowe 2015 Nowoczesnej Firmy jako rekomendowana firma oferująca szkolenia dla handlowców (NF samodzielnie dokonała wyboru rekomendowanych firm  – nie jest to forma płatnej reklamy, co jest dla nas tym bardziej miłe). W 45- stronicowym raporcie ,,Skuteczne strategie sprzedażowe 2015″ przeczytasz między

Dowiedź się więcej ⟶

Agnieszka Nowicka o budowaniu profesjonalnego wizerunku w Outsourcing Portal

Niezwykle miło nam poinformować, że na stronie www.outsourcingportal.pl w dn. 08.05.2014 pojawił się artykuł, którego Autorką jest Agnieszka Nowicka -Trener Biznesu HILLWAY. Artykuł dotyczy budowania profesjonalnego wizerunku w biznesie. Zachęcamy do lektury! HILLWAY Training & Consulting Sp. J. 12.05.2014  

Dowiedź się więcej ⟶

Monika Bar – Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? Artykuł w EduBroker.pl

Niezwykle miło nam poinformować, że na stronie www.edubroker.pl w dn. 12.05.2014 pojawił się artykuł Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta. Autorem artykułu jest Monika Bar z HILLWAY. Zapraszamy do interesującej lektury. HILLWAY Training & Consulting Sp. J. 12.05.2014  

Dowiedź się więcej ⟶

Marzena Sawicka o karierze w branży call center dla Outsourcing Portal

Niezwykle miło nam poinformować, że na stronie www.outsourcingportal.pl w dn. 12.05.2014 pojawił się artykuł, który powstał na podstawie rozmowy z Marzeną Sawicką – Dyrektor Zarządzającą HILLWAY, dotyczący kariery w branży call center. HILLWAY Training & Consulting Sp. J. 12.05.2014  

Dowiedź się więcej ⟶

Komentarz Marzeny Sawickiej w Call Center News

Niezwykle miło nam poinformować, że w newsletterze CallCenterNews w dn. 20.09.2013 pojawił się cytat Marzeny Sawickiej – Dyrektor Zarządzającej HILLWAY z dyskusji dotyczącej obsługi klienta w social media w bankowości. HILLWAY Training & Consulting Sp. J. 20.09.2013  

Dowiedź się więcej ⟶

Eksperci HILLWAY o nowym podejściu do szkoleń w Kompendium HR Pracuj.pl 2013

Na rynku ukazało się właśnie najnowsze Kompendium HR Pracuj.pl, w którym eksperci z HILLWAY piszą o nowym podejściu do szkoleń. ?Kompendium HR? to ponad 150 stronicowy poradnik, w którym zebrana jest najważniejsza wiedza z zakresu HR – w tym najnowsze trendy oraz innowacyjne narzędzia. Publikacja trafia do ponad 13.000 czytelników dostarczając im merytoryczną wiedzę z

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content