Dziś ? w obliczu zmian na rynku ? kluczowa jest umiejętność przyciągnięcia kandydata do pracy, a następnie prowadzenie rekrutacji tak, aby ten idealny kandydat podjął pracę właśnie u nas, doprowadzenie do zatrudnienia. Pomimo, że na rynku jest wielu kandydatów do pracy, co raz większą trudnością jest zatrudnienie tego, którego chcemy.
Przy rekrutacji na niektóre stanowiska proces selekcji kandydatów ma co raz mniejsze znaczenie. W nawiązaniu do zmian na rynku co raz ważniejsze jest przyciągnięcie odpowiednich kandydatów do pracy oraz umiejętności sprzedażowo ? negocjacyjne rekrutera / head huntera.
[toggle title=”CELE SZKOLENIA” style=”2″]
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności pracy osób zajmujących się rekrutacją poprzez rozwój kompetencji w obszarze skutecznej rekrutacji, efektywnego prowadzenia rozmów z kandydatami mając na celu skuteczne doprowadzenie kandydata do zatrudnienia.
[/toggle]
[toggle title=”KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU” style=”2″]
Uczestnicy projektu po zakończeniu szkolenia będą wiedzieli jak:
- skutecznie umawiać spotkania/kolejne rozmowy rekrutacyjne
- umiejętne i prezentować informacje na temat firmy oraz stanowiska pracy
- wskazać czym wyróżniamy się spośród konkurencji
- w sposób ciekawy dla kandydatów prezentować projekty
- nawiązywać długofalowe relacje z potencjalnym kandydatem
- profesjonalnie reagować na trudne pytania
- umiejętnie zarządzać rozmową
- efektywnie prowadzić rozmowy rekrutacyjne ? doprowadzać do zatrudnienia
[/toggle]
[toggle title=”PROGRAM SZKOLENIA” style=”2″]
- Wizerunek rekrutera wizytówką firmy
- zmiany rynkowe, a pozycja rekrutera
- pewność siebie w pracy rekrutera ? czy zawsze jesteś górą?
- strój rekrutera (dopasowanie do rekrutacji różnych stanowisk)
- PPW ? pierwsze pozytywne wrażenie
- odpowiednie powitanie
- budowanie zaufania z kandydatem
- empatia
- Kandydat do pracy
- co się liczy dla kandydatów do pracy
- odpowiednia komunikacja z kandydatem
- inrovertyk vs. ekstrawertyk
- style komunikacyjne ? czyli jak efektywnie rozmawiać z kandydatami?
- odkrywanie motywów poszukiwania pracy
- poznanie oczekiwań wobec idealnej pracy lub Pracodawcy
- mowa ciała
- Wyzwania w rozmowie z kandydatem (trudne sytuacje i sposoby radzenia sobie z nimi)
- typologia kandydatów
- trudne pytania nie znam odpowiedzi jak wybrnąć, co robić?
- negocjacje z kandydatem
- pokonywanie obiekcji i poszukiwanie płaszczyzn porozumienia,
- pytania na które nie mogę odpowiedzieć w trakcie rozmowy ? jak postępować?
- Informacje/notatki przydatne dla osoby wykonującej kontakt do kandydata
- Informacje o kandydacie ? co o nim wiemy?
- Jaki był przebieg wcześniejszych kontaktów?
- Czy osoba zaangażowała się, czy było wyczuwalne zaciekawienie?
- Czy Kandydat wspominał, czego oczekuje wobec projektów czy ewentualnie, jakie ma problemy obecnie?
- Jak zakończyła się rozmowa?
- Negocjacje z kandydatem do pracy
- poznanie obiekcji kandydata
- negocjacje z kandydatem
- pokonywanie obiekcji i poszukiwanie płaszczyzn porozumienia
- Dobre praktyki, które zwiększają efektywność
- Cele: Umówię 5 spotkań w 2 h
- Planowanie ilości kontaktów
[/toggle]
[toggle title=”TRENER PROWADZĄCY” style=”2″]
Kamila Krawczyk od 2003 związana jest z branżą szkoleń managerskich w zakresie Budowania i motywowania Zespołów. Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika.
Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia call center w Communication One Consulting.
W Europe Calling – międzynarodowym call center pełniła funkcję Dyrektora HR. Jest właścicielem i Prezesem Zarządu E-MCC Sp. z o.o.
Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń.
Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności pracy w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują wzrost motywacji pracowników.
[/toggle]
[toggle title=”SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły” style=”2″]
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników.
METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
Cena szkolenia: 1 570 netto/os. za dwudniowy warsztat
System rabatowy:
Zgłoszenia 2 osób ? 5% rabatu
Zgłoszenia 3 osób ? 10% rabatu
Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
W cenie szkolenia otwartego:
- Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
- Dyplomy uczestnictwa.
- Konsultacje po ? szkoleniowe.
- Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
Szkolenie dwudniowe. Odbędzie się w Warszawie – Centrum lub Mokotów.
Sprawdź aktualne terminy szkolenia ?> kliknij
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte ?> kliknij
Warunki uczestnictwa ?> kliknij
[/toggle]
[toggle title=”SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły” style=”2″]
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
[/toggle]
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?
Jesteś zainteresowany organizacją szkolenia zamkniętego o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center, zarządzania jakością obsługi klienta?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.