Szkolenia otwarte a szkolenia zamknięte. Jaka jest różnica?

Przeglądając oferty szkoleń zapewne zwróciłeś uwagę na dwie kategorie szkoleń: szkolenie otwarte i szkolenie zamknięte.

  • Co to jest szkolenie otwarte?
  • Co to jest szkolenie zamknięte?
  • Jaka jest różnica między szkoleniem otwartym a szkoleniem zamkniętym?

Już wyjaśniamy.

Szkolenie otwarte a zamkniete

Szkolenia otwarte – co to?

Szkolenia otwarte są to szkolenia ogólnodostępne dla wszystkich chętnych. Podczas szkoleń otwartych przekazywane są bardziej ogólne i przydatne szerszej grupie osób zagadnienia.

Na szkolenia otwarte przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników. a managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.

W szkoleniach otwartych mają możliwość wziąć udział przedstawiciele wielu firm z różnych branż i regionów. Szkolenia otwarte umożliwiają uczestnikom wzajemne dzielenie się doświadczeniami i wymianę cennych informacji, co stanowi jedną z największych wartości szkoleń otwartych.

Zobacz kalendarium szkoleń otwartych HILLWAY

Szkolenia zamknięte – co to?

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnej firmy. Szkolenia zamknięte zazwyczaj odpowiadają na konkretne wyzwania organizacji. Na szkolenia zamknięte pracownicy delegowani są przez kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia zamknięte – szkolenia “szyte na miarę” potrzeb

W HILLWAY oferujemy szkolenia zamknięte “szyte na miarę” potrzeb Klienta, dedykowane danej firmie. Szkolenia dopasowane są do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Podczas szkoleń zamkniętych Trener HILLWAY pracuje na realnych sytuacjach organizacji związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

Szkolenia zamknięte – model 2 + 1

Bazując na 12-letnim doświadczeniu w ramach realizacji szkoleń zamkniętych proponujemy Klientom HILLWAY optymalny model: 2+1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych i utrwaleniem wiedzy).

Szkolenia zamknięte organizujemy na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia zamkniętego przez HILLWAY.

Szkolenia biznesowe dla firm

W HILLWAY oferujemy szkolenia otwarte jak i szkolenia zamknięte, rozwijające kompetencje i kwalifikacje miękkie, twarde oraz branżowe. Szkolenia prowadzone są przez wyselekcjonowanych ekspertów na terenie całej Polski, a także za granicą na zlecenie Klientów.

Obszary szkoleniowe HILLWAY

W ramach rozwoju firm realizujemy szkolenia otwarte i szkolenia zamknięte w obszarach:

Gotowi na rozwój? Skontaktuj się z doradcą szkoleniowym HILLWAY

Szkolenie Zarządzanie zmianą, czyli ABC lidera zmiany – szkolenie menedżerskie

Menedżerowie mierzą się z dziś trudnościami, których nie spodziewali się eksperci zarządzania jeszcze dwie dekady temu. Gwałtowny postęp technologiczny, fluktuacja kadr, niestabilne otoczenie tworzą kontekst, w którym umiejętność szybkiego dostosowania się jest kluczową kompetencją. To co jeszcze wczoraj było innowacją, dziś jest standardem, a jutro stanie się reliktem przeszłości. Menedżer nowego millenium musi zrozumieć, że

Szkolenie Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej

Inteligencja emocjonalna to wg. Daniela Goleman'a zdolność do bycia świadomym swoich emocji, kontrolowania emocji i wyrażania emocji. Inteligencja emocjonalna pozwala liderom budować owocne relacje interpersonalne w sposób racjonalny i empatyczny. Praca nad inteligencją emocjonalną jest kluczowa dla menedżera, który pragnie osiągnąć sukces w przywództwie. Zdolność do emocjonalnej więzi z pracownikami jest niezbędna dla skuteczności przywództwa.

Szkolenie Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację

Offboarding i związane z nim rozstanie się z pracownikiem jest zawsze krytycznym momentem – zarówno dla odchodzącego jak i dla firmy. Niezależnie, czy następuje z decyzji pracownika, czy pracodawcy, rodzi w organizacji wiele potencjalnych zagrożeń takich jak: powstanie luk kompetencyjnych, osłabienia firmowego employer brandingu i PR, powstanie chaosu informacyjnego w zespole, spadku efektywności zespołu czy

Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?

Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupi? Co sprawia, że chcę tu kupić? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych. Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE: Dlaczego klient kupuje? Co nim kieruje? Co go motywuje do zakupu? Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy? Kliknij

Szkolenie Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu z elementami radzenia sobie ze stresem

Wypalenie zawodowe i rutyna w pracy sprawiają, że wykonywane przez nas zadania stają się źródłem negatywnych emocji – znudzenia, zmęczenia – prowadzą do zmniejszania się motywacji do pracy. Należy pamiętać o tym, że nawyki i schematy działań świadczą o naszej biegłości i opanowaniu zakresu wykonywanych obowiązków, lecz często prowadzą do popełniania błędów. Stres towarzyszy nam

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja

Dbałość o dobre relacje z Klientami naszej firmy to podstawa działalności każdej firmy i organizacji. Ale co zrobić w momencie kiedy Klient, nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i staje się naszym dłużnikiem? Jak prowadzić proces windykacji, aby przyniósł oczekiwane efekty, a strategia odzyskiwania należności naszej organizacji była sprawna, przebiegała szybko i skutecznie, przy jednoczesnym

Szkolenie Prawne aspekty windykacji

Szkolenie z zakresu Prawnych aspektów windykacji opiera się na praktycznych umiejętnościach przeprowadzania procesu windykacji w taki sposób, aby wykorzystać wszelkie możliwe legalne środki do pozyskania największej ilości informacji, które z kolei pozwolą na skuteczną windykację. Współpraca z Klientami pokazuje nam jak ważne jest to żeby osoby, które zajmują się sprawami handlowymi oraz windykacyjnymi w swoich

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej

Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi tego, że główny cel informacji zwrotnej to rozwój – zarówno w ujęciu indywidualnym jak i zespołowym. Wdrożenia kultury feedback'u wpływa m.in. na: zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników poprawę wydajności pracy w organizacji rozwój pracowników oraz wyznaczenie

Szkolenie Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym

Uważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną poprawę koncentracji uwagi. Korzyści z praktyki mindfulness potwierdzone są licznymi badaniami. Uważność pomaga poradzić sobie z natłokiem myśli, niepokojem, brakiem satysfakcji, zagubieniem. Dzięki uważności możemy znacznie lepiej radzić

Szkolenie Jak podnieść ceny w 2023? Skuteczna waloryzacja i podwyżki cen w rozmowach handlowych.

W obliczu zmian na rynku i podwyżek cen związanych z inflacją oraz zmianami wywołanymi kryzysem geopolitycznym, a także zaburzonymi łańcuchami dostaw w pandemii - większość firm musi podnieść ceny produktów i usług. Warto przeliczyć rentowność i zaktualizować swoją politykę cenową oraz przeprowadzić profesjonalne szkolenia dla zespołów handlowych. Mądrzy przedsiębiorcy wiedzą, że pomimo iż, konkurencja może

Skip to content