Szkolenia zamknięte

Szkolenie Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej

Inteligencja emocjonalna to wg. Daniela Goleman'a zdolność do bycia świadomym swoich emocji, kontrolowania emocji i wyrażania emocji. Inteligencja emocjonalna pozwala liderom budować owocne relacje interpersonalne w sposób racjonalny i empatyczny. Praca nad inteligencją emocjonalną jest kluczowa dla menedżera, który pragnie osiągnąć sukces w przywództwie. Zdolność do emocjonalnej więzi z pracownikami jest niezbędna dla skuteczności przywództwa. Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Efektywny offboarding z dbałością o pracownika i organizację

W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie realia rynku wymuszają sprawne i szybkie dostosowywanie się do otoczenia, umiejętność akceptowania zmian, podążania za nimi i zarządzania jest kluczową umiejętnością. Wdrażanie zmian w organizacji, a co za tym idzie często proces offboardingu jest jednym z najtrudniejszym elementów zarządzania, gdyż ,,odbywa się na żywym organizmie” – na i dzięki Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?

Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupi? Co sprawia, że chcę tu kupić? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych. Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE: Dlaczego klient kupuje? Co nim kieruje? Co go motywuje do zakupu? Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy? Kliknij Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu z elementami radzenia sobie ze stresem

Wypalenie zawodowe i rutyna w pracy sprawiają, że wykonywane przez nas zadania stają się źródłem negatywnych emocji – znudzenia, zmęczenia – prowadzą do zmniejszania się motywacji do pracy. Należy pamiętać o tym, że nawyki i schematy działań świadczą o naszej biegłości i opanowaniu zakresu wykonywanych obowiązków, lecz często prowadzą do popełniania błędów. Stres towarzyszy nam Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja

Dbałość o dobre relacje z Klientami naszej firmy to podstawa działalności każdej firmy i organizacji. Ale co zrobić w momencie kiedy Klient, nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i staje się naszym dłużnikiem? Jak prowadzić proces windykacji, aby przyniósł oczekiwane efekty, a strategia odzyskiwania należności naszej organizacji była sprawna, przebiegała szybko i skutecznie, przy jednoczesnym Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Prawne aspekty windykacji

Szkolenie z zakresu Prawnych aspektów windykacji opiera się na praktycznych umiejętnościach przeprowadzania procesu windykacji w taki sposób, aby wykorzystać wszelkie możliwe legalne środki do pozyskania największej ilości informacji, które z kolei pozwolą na skuteczną windykację. Współpraca z Klientami pokazuje nam jak ważne jest to żeby osoby, które zajmują się sprawami handlowymi oraz windykacyjnymi w swoich Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej

Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi tego, że główny cel informacji zwrotnej to rozwój – zarówno w ujęciu indywidualnym jak i zespołowym. Wdrożenia kultury feedback'u wpływa m.in. na: zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników poprawę wydajności pracy w organizacji rozwój pracowników oraz wyznaczenie Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym

Uważność (z ang. mindfulness) to metoda treningu umysłu, który wpływa na lepsze samopoczucie, radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami oraz radzenie sobie z codziennymi przeciwnościami i znaczną poprawę koncentracji uwagi. Korzyści z praktyki mindfulness potwierdzone są licznymi badaniami. Uważność pomaga poradzić sobie z natłokiem myśli, niepokojem, brakiem satysfakcji, zagubieniem. Dzięki uważności możemy znacznie lepiej radzić Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Jak podnieść ceny w 2023? Skuteczna waloryzacja i podwyżki cen w rozmowach handlowych.

W obliczu zmian na rynku i podwyżek cen związanych z inflacją oraz zmianami wywołanymi kryzysem geopolitycznym, a także zaburzonymi łańcuchami dostaw w pandemii - większość firm musi podnieść ceny produktów i usług. Warto przeliczyć rentowność i zaktualizować swoją politykę cenową oraz przeprowadzić profesjonalne szkolenia dla zespołów handlowych. Mądrzy przedsiębiorcy wiedzą, że pomimo iż, konkurencja może Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta

Reklamacja i obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że reklamacja jest najbardziej pożądaną z form roszczenia praw konsumenckich? Złożone reklamacje stanowią jedynie 4% w ogóle niezadowolonych klientów! 96% to skargi niezłożone, gdyż stopień reakcji klienta na niezadowolenie z usługi jest sprawą bardzo subiektywną. Tworzy się groźna góra lodowa, której Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content