Szkolenia Obsługa Klienta

Szkolenie Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy – warsztat dla menadżerów

Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. Dobra obsługa Klientów jest dla firm podstawowym warunkiem utrzymania Klientów. Tym samym - dobra obsługa Klienta jest kluczowym czynnikiem konkurencyjności firmy. Dbałość o zadowolenie Klientów przynosi firmom, oprócz pozytywnego PR- także lepsze rezultaty finansowe. Wiele firm ze wzorowej obsługi Klienta uczyniło swój podstawowy Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – warsztat dla pracowników infolinii alarmowych – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego

Celem szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem  jest podniesienie kompetencji pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi klienta poprzez rozwój umiejętności skutecznego przyjmowania zgłoszeń, techniki reagowania na emocje klienta oraz panowanie nas stresem. Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w różnych instytucjach i organizacjach, m.in. dla – Dyspozytorów Pogotowia Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych

,,Bez Twojego przyzwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.” Eleanor Roosevelt Postawa asertywna to postawa, dzięki której ludzie potrafią otwarcie wyrażać swoje myśli, preferencje, uczucia, przekonania, poglądy, wartości, bez odczuwania wewnętrznego dyskomfortu, nie lekceważąc przy tym rozmówców. W sytuacjach konfliktowych, umiejętności asertywne pozwalają osiągnąć kompromis, bez poświęcania własnej godności i rezygnacji z uznanych Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content