Szkolenia menedżerskie

Szkolenie ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające

Ocena okresowa pracowników to nie tylko metoda na diagnozę umiejętności i potencjału pracowników. Umiejętnie przeprowadzona ocena okresowa pracowników to sposobność do rozwoju ich kompetencji oraz osiągania lepszych wyników w ich działaniu, które z kolei przekładają się na powodzenie działalności firmy. Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia! Cele szkolenia Osiągniecie spójnego podejścia w Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym

Wraz z rozwojem technologii oraz postępem cywilizacyjnym stajemy się obywatelami globalnej wioski. Również nasza praca staje się elastyczna, nieograniczona potrzebą fizycznego przebywania w tym samym miejscu co reszta zespołu. Czy wiesz, że aż 80 proc. specjalistów globalnych firm pracuje w zdalnie kierowanych zespołach? Jak informuje raport ?The Challenges of Working in Virtual Teams”, który omawia Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Warsztat Efektywnego Project Managera

Kompetencje Project Managera są dziś kluczowe we wszystkich sferach naszego działania. Każdy z nas chciałby zawsze osiągać swoje cele na czas, w ramach budżetu, zgodnie z ustalonym zakresem i to niezależnie czy mówimy o życiu zawodowym czy prywatnym. Trudno w to uwierzyć, ale w XXI wieku nadal 68% projektów kończy się niepowodzeniem. U podstaw ich Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie HILLWAY Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC

Efektywna komunikacja jest podstawową kompetencją ułatwiającą zarządzanie. Dzięki zastosowaniu metodologii Extended DISC menedżerowie poznają mapę preferowanych zachowań i predyspozycji swoich pracowników w postaci Raportów przyporządkowanych do czterech podstawowych kolorów ( czerwonego, żółtego, zielonego i niebieskiego) . Pomaga im to zrozumieć jak reagują i postępują poszczególni członkowie zespołu, jakie są mocne strony i słabości zespołu, kto Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie dla menadżerów

Głównym celem szkolenia Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami jest podwyższenie kompetencji z zakresu efektywności osobistej menadżera poprzez rozwój kompetencji z zakresu efektywnej komunikacji i wywierania wpływu oraz skutecznego zarządzania zespołem. Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia! Korzyści z udziału w szkoleniuKorzyści z udziału w szkoleniu Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole

Szkolenie Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole adresowane jest do osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności coachingowych w codziennej pracy, w  celu rozwijania kompetencji i potencjału swoich podwładnych oraz współpracowników. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą się stać skuteczniejszymi liderami i budować zespoły mocno skoncentrowane na rozwoju i na poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań: Menedżerowie wyższej i średniej kadry, Liderzy Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu

Skuteczna komunikacja jest jednym z elementów niezbędnych do efektywnej pracy zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy. Jak wynika z badań usprawnienie komunikacji wewnętrznej to wyzwanie dla wielu polskich firm, instytucji i organizacji. Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem

Szkolenie Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem dostarcza skuteczne pozapłacowe metody motywowania pracowników oraz instrumenty pobudzania motywacji. Dziś już wiemy, że o sukcesie wielu firm decyduje zaangażowanie pracowników i wytrwałość w dążeniu do postawionego celu – czy wiesz jak rozniecić żar w swoich pracownikach, jak rozpalić ogień, który będzie sprawiał, że będzie Dowiedź się więcej ⟶

Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą

Zarządzanie zmianą w organizacji jest procesem długofalowym. Nigdy nie przebiega według gotowych schematów i często prowadzi do rezultatów, które nie są do końca określone, ponieważ zachodzi w zespole ludzkim. Jednym z czynników zaburzającym przebieg procesu jest opór pracowników wobec zmiany. Jak go uniknąć? Jak sobie z nim poradzić? Jak cele strategiczne Zarządu przełożyć na cele

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży

Sprzedaż to dynamiczne środowisko. Wymaga kreatywnego podejścia, dostrzegania okazji i korelacji oraz szybkiego wprowadzania zmian. Najlepsi menadżerowie sprzedaży – coachowie sprzedaży nie mówią handlowcom, co mają robić. Koncentrują się na zachowaniach, które zaistniały w bieżącej sytuacji oraz bezpośrednio wpłynęły na rezultaty i na nich budują nowe strategie postępowania.  Pozwala im na to m.in. coaching operacyjny, który jest szczególnym rodzajem Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content