Budowanie wizerunku firmy
Obecny, rozwinięty rynek mediów, w tym Internet stawia przed menedżerami, duże wyzwania związane z kształtowaniem wizerunku marki. Każda firma chce i powinna znaleźć swoje miejsce w świadomości klientów i zdobyć ich zaufanie oraz sprawić, aby pracownicy identyfikowali się z firmą, z tym co robi i dokąd zmierza. Można to osiągnąć jeśli zadba się o wykreowanie marki i utworzenie unikatowego wizerunku firmy na rynku.
Menedżerowie większości firm doceniają znaczenie budowania wizerunku i marki w mediach oraz wartości, jakie daje komunikacja zewnętrzna z potencjalnymi klientami. Równie istotny jest wizerunek wewnątrz firmy, który jest składową wizerunku osobistego pracowników.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Szkolenie Budowanie wizerunku firmy pokaże uczestnikom, jakimi narzędziami dysponuje przedsiębiorca, który chce promować wizerunek swej firmy i budować świadomość swojej marki, tak by była ona wartością dla firmy na rynku.
- Umiejętność budowania treści reklamowych zamieszczanych na firmowej stronie www z uwzględnieniem słów kluczowych, skutecznie dobranych na bazie Google Analytics.
- Nabycie umiejętności korzystania z narzędzi internetowych służących do śledzenia i mierzenia potencjału marki.
- Poznanie narzędzi ułatwiających opanowanie sytuacji kryzysowych, mogących niekorzystnie wpłynąć na wizerunek firmy, takich jak – crisis manual czy dark site.
- Umiejętne budowanie marki w social media.
- Świadome wykorzystanie wizerunku osobistego do budowania wizerunku firmy.
- System identyfikacji wizualnej
- Strona internetowa
- Nazwa, slogany, hasła
Czym jest marka? Kreowanie marki
- Zakres pojęcia budowania świadomości marki
- Etapy budowania kapitału marki
- Mierzenie kapitału marki
- Zarządzanie kapitałem marki
- Tworzenie strategii marki
- Marki XXI wieku
Polityka informacyjna firmy
- Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
- Zarządzanie wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
- Działania wizerunkowe w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
Wizerunek w sieci
- Monitoring Internetu
- Obecność w social media – budowanie marki w social media
- Pomiar i analiza skuteczności działań w social media
Komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku
- System zachowań pracowników i reprezentantów firmy (zwany także kulturą organizacji)
- Komunikacja podczas spotkań służbowych
Wizerunek osobisty menedżerów i pracowników jako element składowy wizerunku firmy
- Savoir- vivre
- Prawo pierwszego wrażenia
- Wizytówki
- Rozmowa telefoniczna
- Korespondencja listowa i e-mailowa
- Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
- Mowa ciała podczas spotkania biznesowego
- Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn
Dyplomowany trener biznesu z 6 letnim stażem. Jest ekspertem w zakresie projektowania i realizacji programów szkoleniowych z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji w zespole, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie i kreowania wizerunku w biznesie. Prowadzi doradztwo i szkolenia dużych, średnich i małych firmach z różnych branż i sektorów. Jest doświadczonym praktykującym konsultantem i mentorem specjalizujących się w wspieraniu rozwoju średniej i wyższej kadry menedżerskiej oraz współpracuje w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi.
Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.