Szkolenie jest propozycją poszerzenia wiedzy i kompetencji z zakresu pracy trenera biznesu i jest skierowane zarówno do osób pracujących jako trenerzy biznesu, trenerzy wewnętrzni, a także osób chcących podjąć się wykonywania zawodu trenera w sposób świadomy i odpowiedzialny.
Szkolenie będzie również praktycznym doświadczeniem, a także cennym zasobem wiedzy dla menedżerów i specjalistów zarządzających i nadzorujących procesy szkoleniowe oraz rozwojowe w organizacji.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
[toggle title=”KORZYŚCI ZE SZKOLENIA” style=”2″]
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
- Poznanie metod ciągłego doskonalenia się trenera, które mają wpływ na jakość i atrakcyjność przygotowywanych szkoleń
- Zdobycie narzędzi niezbędnych do zaprojektowania i przeprowadzenia bogatego w treść i intersującego szkolenia
- Nabycie umiejętności pracy z grupą szkoleniową w oparciu o zachodzące procesy grupowe
- Umiejętność rozpoznawania i właściwego reagowania na sytuacje trudne pojawiające się w grupie w trakcie szkolenia
- Umiejętność profesjonalnego i swobodnego występowania publicznego
- Poznanie narzędzi skutecznej komunikacji w pracy z grupą
- Umiejętność projektowania i prowadzenia szkoleń w oparciu o cykl Kolba, dzięki któremu uczestnicy doświadczają omawianych zagadnień, co wzbogaca proces poznaczy u osób dorosłych i ułatwia zapamiętywanie nowej wiedzy.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Każde z omawianych zagadnień zostanie przedstawione w oparciu o case study, a także z wykorzystaniem ćwiczeń i gier szkoleniowych. Uczestnicy będą mieli okazję doświadczyć różnych potencjalnych sytuacji jakie mogą wystąpić na sali szkoleniowej oraz będą musieli sobie z nimi poradzić.
W trakcie ostatniego modułu szkoleniowego: ?Warsztat Mistrza? uczestnicy będą mieli możliwość przeprowadzenia fragmentu szkolenia ? modułu szkoleniowego zaprojektowanego zgodnie z cyklem Kolba. Po przeprowadzonym module każdy uczestnik otrzyma feedbeck od pozostałych uczestników szkolenia, a następnie otrzyma rzetelną i kompetentną informację zwrotną od trenera prowadzącego, który wskaże mocne strony w rozwoju kompetencji trenerskich uczestnika, jak również wskaże obszary do rozwoju i dalszej pracy.
Uczestnicy otrzymają nagrania swoich wystąpień na płycie CD, które będą stanowić materiał wyjściowy do planowania kolejnych działań rozwojowych.
[/toggle]
[toggle title=”PROGRAM SZKOLENIA” style=”2″]
MISTRZOSTWO OSOBISTE TRENERA
- Model kompetencji trenerskich
- Cele osobiste kontra i cele zawodowe trenera
- Ciągły proces doskonalenia się trenera ? skąd czerpać wiedzę, narzędzia, metody, kierunki poszerzania wiedzy i umiejętności
- Co daje trenerowi informacja zwrotna ? jak ją przyjąć i wykorzystać do rozwoju w pracy trenera?
- Kodeks etyki PSTB. Etyka zawodu trenera – rola i odpowiedzialność trenera za efektywność szkoleń
- Jak nie poddać się rutynie?
- Sukces a poczucie wiary we własne możliwości
- Metodologia SEB szkoleń efektywnych biznesowo L. Rea
- Ocena jakości szkolenia metodą D. Kirkpatrick?a
TRENING UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH
- Jak zarządzać pierwszym wrażeniem? Rozpoczynanie szkolenia wykorzystując techniki budowania pozytywnego wizerunku. Umiejętność skupienia uwagi uczestników
- Podstawa sukcesu – przygotowanie się do szkolenia – segmentacja słuchaczy
- Dlaczego warto ustalić z grupą zasady współpracy. Jakie są korzyści z ustanowienia granic, a jakie konsekwencje ich braku
- Zasady podziału przekazywanych treści na moduły według cyklu Kolba: pokaż ? powiedz – przećwicz
- Zasady aranżacji miejsca szkolenia i doboru efektywnych pomocy szkoleniowych
- Zarządzanie czasem szkolenia
- Rola podsumowań i zakończenia szkolenia
METODY PRACY Z GRUPĄ
- Grupa ? suma indywidualności czy homogeniczny organizm?
- Doskonalenie zarządzania procesem grupowym
- Cechy i warunki procesu grupowego
- Analiza transakcyjna Erica Berne
- Jak uczą się dorośli ? ? elementy andragogiki
- Docenianie ? narzędzie angażowania w pracę grupową
- Rola trenera w kształtowaniu procesu grupowego ? przywilej kontra odpowiedzialność
KOMUNIKACJA W PROCESIE GRUPOWYM
- Pytania, jako narzędzie stymulowania aktywności grupy
- Efektywne słuchanie uczestników
- Trzy perspektywy w komunikacji
- Metody budowania argumentacji – stosowania języka perswazji. Metody wywierania wpływu
- Asertywność ? podstawa dobrej komunikacji
- Zasady dopasowania metody pracy do celu modułu lub szkolenia ? praca w małych grupach, burza mózgów
- Praca z analogią, metaforą, cytatem i humorem jako skutecznymi narzędziami komunikacji
- Skutki dostrzegania działań pozytywnych. Za co chwalić? Jak chwalić? Zasady stosowania pozytywnego feedbacku
- Umiejętność prowadzenia rozmowy oceniającej – kiedy negatywna ocena może być motywująca? Feedback motywujący i korygujący
- Radzenie sobie ze stresem w pracy z grupą
METODY I NARZĘDZIA PROJEKTOWANIA SZKOLENIA I MATERIAŁÓW – WARSZTAT TRENERSKI
- Profesjonalne kryteria budowy warsztatu narzędzi oraz metod realizacji procesu szkoleniowego trenera
- Gry, symulacje i treningi
- Metody i narzędzia myślenia lateralnego
- Heurystyki ? zbiór twórczych metod rozwiązywania problemów
- Case study
- Formy pracy indywidualnej i grupowej
- Dobór narzędzi do celu szkolenia
- Dobór narzędzi kontra rezultaty szkolenia
- Autorskie metody i narzędzia pracy trenera
MOTYWOWANIE GRUPY DO WSPÓŁPRACY. PRACA Z OPOREM I SYTUACJE TRUDNE
- Umiejętność posługiwania się językiem korzyści
- Zachęcanie do rozmowy ? metody angażowania uczestnika szkolenia
- Jak trener może w sposób niezamierzony prowokować trudne sytuacje?
- Jak pracować z negatywnym nastawieniem do szkolenia – budowanie pozycji
- Metody pracy, kiedy w grupie są koalicje – sposoby pozyskiwania sojuszników
- Radzenia sobie z konfliktem w grupie – elementy zarządzania konfliktem
- Sposoby rozładowywania napięć w grupie
- Katalog trudnych sytuacji szkoleniowych
- Praktyczne ćwiczenia w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych
WARSZTAT MISTRZA – SESJA FEEDBACKOWA
W trakcie sesji feedbackowej każdy z uczestników poprowadzi fragment szkolenia zgodnie z cyklem Kolba. Osoby nie prowadzące w danym momencie szkolenia będą odgrywały uczestników.
Wystąpienie zostanie nagrane, a następnie odtworzone tak by mógł je ocenić sam występujący, a także pozostali uczestnicy. Analiza zakończy się pogłębionym feedbackiem trenera prowadzącego.
- Modelowanie procesu szkoleniowego w wybranym obszarze
- Próbki szkoleń ? prezentacja na forum grupy
- Przyjmowanie informacji zwrotnej
- Doskonalenie działań szkoleniowych
[/toggle]
[toggle title=”TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE” style=”2″]
Agnieszka Nowicka ? Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Trener biznesu z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowanie zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej, w ramach której uczestniczyła w zajęciach z zakresu stylizacji, dress code i historii mody. Obecnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu historii mody będąc wykładowcą tego przedmiotu na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni. Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym coachem stylu, który pragnie dotrzeć do tych, dla których wizerunek to istotne uzupełnienie merytorycznej wiedzy i pozycji zawodowej.
Agnieszka Nowicka jest obecnie studentem na studiach doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponadto jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.
[/toggle]
[toggle title=”SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły” style=”2″]
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników.
METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
Cena szkolenia: 2 150 zł netto/os. za dwudniowy warsztat
System rabatowy:
Zgłoszenia 2 osób ? 5% rabatu
Zgłoszenia 3 osób ? 10% rabatu
Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
W cenie szkolenia otwartego:
- Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
- Dyplomy uczestnictwa.
- Konsultacje po ? szkoleniowe.
- Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
Sprawdź aktualne terminy szkolenia ?> kliknij
Szkolenie odbędzie się w Warszawie w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym przy ul. Grażyny 13/15 (Stary Mokotów).
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte ?> kliknij
Warunki uczestnictwa ?> kliknij
[/toggle]
[toggle title=”SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły” style=”2″]
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
[/toggle]
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.