Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.
Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
- ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
- techniki budowania relacji z klientem i „wywoływanie” potrzeb zakupowych u klienta
- pogłębienie wiedzy z zakresu technik zamykania/finalizacji rozmowy sprzedażowej
- nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
- udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową
- kiedy mamy do czynienia z oporem, a kiedy z obiekcją?
- metody pokonywania oporu
- wyjaśnianie obiekcji
TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI
ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY
REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY
ROZPOZNAWANIE MOMENTÓW FINALIZACYJNYCH – SYGNAŁY ZAKUPU
- odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
- odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta
REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW
- odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
- odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
4 BŁĘDY W FINALIZACJI TRANSAKCJI
- zbyt wczesna próba finalizacji
- niedostrzeganie sygnałów zakupu (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
- traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
- traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.
TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
Dyplomowany Trener Biznesu. Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach, psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa. Autor wielu artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy. Szczególnie specjalizuje się w tematach związanych z Inteligencją Emocjonalną, kreowaniem liderów sprzedaży, zarządzaniem wiedzą i informacją w organizacji oraz negocjacjami. Szkoli osoby pracujące w sprzedaży, zaopatrzeniu i działach związanych z obsługą klienta. Na bieżąco skutecznie wspiera kilkudziesięciu handlowców i menedżerów zarówno jako coach, jak też trener rozwoju osobistego i sprzedaży. Chętnie wspiera menedżerów i sprzedawców w codziennej pracy i w konkretnych sytuacjach, często pracując z nimi w terenie.
Prowadząc szkolenia nie tylko przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie, ale także wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wzajemnej wymiany doświadczeń. Każdy z uczestników jego szkoleń ma gwarancję spojrzenia na procesy sprzedaży i zarządzania z innej perspektywy, dzięki której efektywnie zwiększy swoją skuteczność.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych
z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego.
W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej
40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania.
Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych,
w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.
Doświadczenie Trenera w projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze zarządzania zmianą:
PKP PLK S.A. – Szkolenia i coaching wyższej i średniej kadry menedżerskiej w zakresie zarządzania personelem, zarządzania zmianą (627 osób, 47 grup, 94 dni szkoleniowe), zarządzania czasem, zarządzania projektami, wdrażania i przeprowadzania ocen kompetencji. Łącznie ok. 300 dni szkoleniowych w tym ok. 2000 uczestników.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center/zoptymalizować działania contact center – podnieść jego efektywność, wydajność?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.