Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.
Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia
Szkolenie HILLWAY Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla kadry handlowej, osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokich wynikach sprzedażowych, dzięki efektywnej obsłudze klienta i skutecznej finalizacji sprzedaży.
Cele szkolenia
Cele szkolenia Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży:
- ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
- techniki budowania relacji z klientem i “wywoływanie” potrzeb zakupowych u klienta
- pogłębienie wiedzy z zakresu technik zamykania/finalizacji rozmowy sprzedażowej
- nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
- udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową
Program szkolenia
OPÓR A OBIEKCJE
- kiedy mamy do czynienia z oporem, a kiedy z obiekcją?
- metody pokonywania oporu
- wyjaśnianie obiekcji
TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI
ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY
REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY
ROZPOZNAWANIE MOMENTÓW FINALIZACYJNYCH ? SYGNAŁY ZAKUPU
- odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
- odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta
REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW
- odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
- odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
4 BŁĘDY W FINALIZACJI TRANSAKCJI
- zbyt wczesna próba finalizacji
- niedostrzeganie sygnałów zakupu (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
- traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
- traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.
TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
Trener prowadzący szkolenie
JACEK ŁABUŃSKI – TRENER BIZNESU
Dyplomowany Trener Biznesu. Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach, psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa. Autor wielu artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy. Szczególnie specjalizuje się w tematach związanych z Inteligencją Emocjonalną, kreowaniem liderów sprzedaży, zarządzaniem wiedzą i informacją w organizacji oraz negocjacjami. Szkoli osoby pracujące w sprzedaży, zaopatrzeniu i działach związanych z obsługą klienta. Na bieżąco skutecznie wspiera kilkudziesięciu handlowców i menedżerów zarówno jako coach, jak też trener rozwoju osobistego i sprzedaży. Chętnie wspiera menedżerów i sprzedawców w codziennej pracy i w konkretnych sytuacjach, często pracując z nimi w terenie.
Prowadząc szkolenia nie tylko przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie, ale także wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wzajemnej wymiany doświadczeń. Każdy z uczestników jego szkoleń ma gwarancję spojrzenia na procesy sprzedaży i zarządzania z innej perspektywy, dzięki której efektywnie zwiększy swoją skuteczność.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych
z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego.
W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej
40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania.
Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych,
w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.
Doświadczenie Trenera w projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze zarządzania zmianą:
PKP PLK S.A. – Szkolenia i coaching wyższej i średniej kadry menedżerskiej w zakresie zarządzania personelem, zarządzania zmianą (627 osób, 47 grup, 94 dni szkoleniowe), zarządzania czasem, zarządzania projektami, wdrażania i przeprowadzania ocen kompetencji. Łącznie ok. 300 dni szkoleniowych w tym ok. 2000 uczestników.
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.