Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)

Motywowanie pracowników w call center - telemarketing - szkolenie otwarteSkuteczne pozapłacowe metody motywowania pracowników oraz instrumenty pobudzania motywacji w call center/telemarketingu

„Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.”  (Napoleon Hill – guru motywowania)

 

 

 

 

 

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

GRUPA DOCELOWA – UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie Motywowanie pracowników w call center przeznaczone jest dla Kierowników Call Center i osób bezpośrednio nadzorujących pracę konsultantów telefonicznych, telemarketerów, telesprzedawców i pracowników centrów obsługi klienta (team leaderzy, koordynatorzy ds. jakości, supervisor); pracujących zarówno w outsourcingu, jak i w in-housach.

Szkolenie Motywowanie pracowników call center skierowane jest do organizacji, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianiu samooceny pracowników, a przez to pielęgnowaniu dobrej atmosfery pracy i pokazywaniu mocnych stron jednostek.

CELE SZKOLENIA
Określenie różnicy pomiędzy potrzebami a motywatorami, zidentyfikowanie czynników motywujących i demotywujących. Rozpoznanie, co motywuje pracowników oraz dobór czynników motywacyjnych, potrafiących zmotywować cały zespół.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
Po ukończeniu warsztatów uczestnicy będą wiedzieli jak:

  • Umiejętnie stosować systemy motywacji pozapłacowej;
  • Przekazywać wiedzę na temat motywowania;
  • Wyeliminować czynniki demotywujące;
  • Prowadzić rozmowy oceniające pracę, udzielać informacji zwrotnych;
  • Skutecznie stosować techniki motywowania pracowników call center w trakcie akcji przychodzących (obsługa klienta, zamówienia, badania, infolinie) i wychodzących (telesprzedaż, telewindykacja)
PROGRAM SZKOLENIA
Zasady motywowania pracowników w call center

Stosunek ludzi do pracy – teorie motywacji

  • Motywowanie pracowników – w oparciu o teorię potrzeb Maslowa
  • Teoria wzmacniania motywacji i zaangażowania
  • Teoria Herzberga

Definicja motywacji

  • Motywacja pozytywna – metody, rezultaty, zalety
  • Motywacja negatywna – metody, rezultaty, wady

Systemy Motywacyjne

  • Modele systemów motywacyjnych
  • Elementy finansowe i pozafinansowe

Narzędzia motywowania pozapłacowego

  • Eliksir motywacji
  • Wzmocnienia pozytywne – rola pochwał, uznania i osiągnięć
  • Uprawnienia i odpowiedzialność
  • Motywacyjna organizacja pracy
  • Szkolenia i rozwój pracowników

Dlaczego niektóre systemy nie przynoszą wyników

  • Czynniki sukcesu systemów motywacyjnych
  • Jak uniknąć błędów i pułapek motywowania przez płace

Ocena pracy – czynnik motywujący, czy demotywujący?

  • Informacja zwrotna i jej siła
  • Obszary, jakie powinna uwzględniać ocena
  • Ocena konstruktywna – na czym polega
  • Przygotowanie do rozmowy oceniającej
  • Psychologiczne pułapki oceniania
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej i najczęściej popełniane błędy – jak ich uniknąć
  • Style prowadzenia rozmów oceniających – metody dobierania stylu rozmowy do pracownika

Jak zarządzać pracownikami i co robić by zespół chciał wspólnie  realizować strategię firmy?

Motywowanie zespołu jako element zwiększający efektywność pracy zespołu i zapobiegający rutynie i wypaleniu zawodowemu

  • Umiejętność wywierania wspływu na zachowanie jako supervisor oraz członek zespołu
  • Atmosfera pracy
  • Rozpoznanie konfliktów i stosowanie kreatywnych metod ich rozwiązywania
  • Komunikacja celów i strategii organizacji jako skuteczny element wzbudzania zaangażowania
  • Zwiększenie efektywności poprzez właściwe zastosowanie sprawnej komunikacji w zespole
  • Jak wykorzystać coaching i monitoring we wzbudzaniu działania i zaangażowania pracowników?
  • Pokonywanie kryzysów na podstawie wspólnej pomocy

Niestandardowe formy motywacji pozapłacowej pracowników call center z konkretnymi przykładami, czyli jak zamienić MUSZĘ na CHCĘ I MOGĘ

Przykładowe konkursy i gry  wzmacniające motywację pracowników call center:

  • Chińskie wróżby
  • Balony na stanowisku
  • Chodząca koperta
  • „Piłka plażowa”
  • Retrening taneczny
  • Nagrody dzienne i tygodniowe ? „zgadnij kotku co mam w środku”
  • „Podaj dalej” – rekrutacja przyjaciół – „w cc member get member”
  • Tablice mistrzów
  • „Księga wspomnień”

PODSUMOWANIE OMÓWIONEGO MATERIAŁU

Wykorzystanie ćwiczeń i dyskusji do podsumowania i sprawdzenia zapamiętanego zakresu wiedzy przez uczestników szkolenia.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE

Kamila_Krawczyk-Strawinska_Trener_HILLWAY
KAMILA KRAWCZYK – STRAWIŃSKA
Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia call center w Communication One Consulting. Następnie w Europe Calling międzynarodowym call center pełniła funkcję jako Dyrektor HR. Obecnie Prezes Zarządu Multi Interactive Solutions.

Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży call center.

Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności sprzedaży telefonicznej w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują wzrost motywacji pracowników. –> czytaj więcej

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?

Jesteś zainteresowany organizacją szkolenia zamkniętego o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center, zarządzania jakością obsługi klienta?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.