Trener HILLWAY Adam Szewczak – obsługa klienta / sprzedaż / contact center / zarządzanie

Adam Szewczak Trener HILLWAY, Manager, Coach, Psycholog i Trener Biznesu z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży, Call/Contact Center oraz zarządzania.  Profil Trenera Ekspert w zakresie obsługi Klienta, sprzedaży i zarządzaniu Trener dynamiki zespołowej, postawy managerskiej, zarządzania sobą w czasie  Praktyk uruchamiania nowych jednostek i wprowadzania na rynek nowego produktu  Szef zespołów sprzedażowych i obsługowych, z uwzględnieniem

Dowiedź się więcej ⟶

Maciej Garwoliński – trener biznesu, konsultant HILLWAY

Maciej Garwoliński – trener biznesu HILLWAY Maciej Garwoliński – Specjalizuje się w przygotowywaniu i prowadzeniu projektów szkoleniowych z zakresu metodyki sprzedaży, systemów zarządzania, badania kompetencji sprzedawców, komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności psychospołecznych. W pracy z Klientami optymalizuje procesy sprzedaży i obsługi oraz wdraża opracowane standardy. Podczas pracy korzysta z własnych doświadczeń sprzedażowych i menedżerskich. Oprócz szkoleń

Dowiedź się więcej ⟶

Kamila Krawczyk-Strawińska – trener – obsługa klienta, sprzedaż i call center

Kamila Krawczyk – Trener obsługa klienta, sprzedaż i call center, Członek Jury konkursu Telemarketer Roku 2011 i 2013, prelegentka konferencji branżowych. CEO firmy E-Marketing Call Center Z branżą szkoleń związana jest od 2003 roku. Z HILLWAY pracuje od początku powstania firmy. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland i w Communication One Consulting. Trener praktyk, socjolog ze

Dowiedź się więcej ⟶

Agata Anneliese Pawłowska – szkolenia menadżerskie, z zarządzania, efektywności osobistej, komunikacji i negocjacji.

Agata Anneliese Pawłowska jest certyfikowanym Trenerem (Apple Certified Sales Trainer, Skoda Certified Trainer, Coach ICC, Partner Extended Disc) Specjalizuje się w doskonaleniu szeroko pojętych umiejętności managerskich, zarówno w formie szkoleń grupowych, jak i coachingów on the job. Od kilku lat jest międzynarodowym certyfikowanym trenerem sprzedaży firmy Apple oraz firmy Skoda. W pracy z Klientami analizuje i optymalizuje procesy zarządzania

Dowiedź się więcej ⟶

Monika Flak – szkolenia z zarządzania, efektywności osobistej, komunikacji i sprzedaży.

Tajniki sprzedaży towarzyszą jej w drodze zawodowej od zawsze. Kilkukrotnie tworzyła zespoły sprzedażowe i trenerskie, stawiając sobie za cel podnoszenie efektywności sprzedaży. W swojej pracy stosuje innowacyjne programy i nowoczesne procesy sprzedażowe skierowane do wszystkich poziomów sił sprzedaży. Pracując w międzynarodowej firmie finansowej wdrożyła między innymi: autorski program sprzedażowy, model zarządzania z elementami coachingu, a także

Dowiedź się więcej ⟶

Joanna Ziętara – szkolenia z zarządzania, obsługi klienta i windykacji

Joanna Ziętara – trener biznesu prowadzący szkolenia od 2009 roku. Jest certyfikowanym trenerem biznesu i dyplomowanym coachem, specjalizuje się w audytach jakości, szkoleniach z zarządzania zespołami na poziomie operacyjnym, obsłudze klienta i windykacji miękkiej oraz komunikacji. Absolwentka Olsztyńskiej Szkoły Wyższej, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, gdzie ukończyła m.in. studia podyplomowe z Coachingu. Od roku 2012 pracuje zarówno dla

Dowiedź się więcej ⟶

Konrad Zabłocki – Trener Biznesu, HR, Zarządzania i Sprzedaży

Konrad Zabłocki – przedsiębiorca, lider obszaru Human Capital, praktyk direct/executive search, coach, trener. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Filologii Angielskiej, oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego ze specjalizacją z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Dodatkowo, ukończył Podyplomowe Studium Psychologii Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Biznesu ? National Louis University w Nowym Sączu. Praktyk NLP.

Dowiedź się więcej ⟶

Urszula Rudzka-Stankiewicz – Trener Biznesu, Zarządzania, Grywalizacji

Urszula Rudzka-Stankiewicz jest menedżerem, praktykiem grywalizacji i trenerem biznesu. Obecnie zarządza działem konsultingu firmy realizującej projekty wykorzystujące mechanizmy gier z zmianach zachowań pracowników i klientów. Jest założycielką innowacyjnego sklepu z grami i narzędziami wspierającymi pracę trenerów oraz nauczycieli. Posiada doświadczenie prowadzeniu dużych projektów szkoleniowych oraz IT. Przeprowadziła ponad 1000h szkoleń dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej.

Dowiedź się więcej ⟶

Magdalena Macutkiewicz – Trener Biznesu Zarządzania, Rekrutacji, Grywalizacji.

Absolwentka Studiów Doktoranckich z ZZL na Uniwersytecie Gdańskim. Absolwentka psychologii (SWPS) i socjologii (UG) Ukończyła również Coaching Fundamentals Certificate (CFC) w Noble Manhattan School i Szkołę Coachingu zespołowego i grupowego NOVO. Ukończyła szkolenia: 16PF Personality Test training – (Szwajcaria), Performance Management & Talent Development for HR (Paryż)  Doświadczenie zawodowe: HR BP (ALSTOM Power Sp. z

Dowiedź się więcej ⟶

Katarzyna Olszewska – Trener Biznesu, Specjalista ds. Windykacji, Obsługi Klienta i Rekrutacji.

Trener, specjalista ds. windykacji, obsługi klienta i rekrutacji. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ze specjalizacją komunikacja społeczna. Ukończyła kurs Metodologii Pracy Trenera i Akademię Umiejętności Dydaktycznych pod patronatem Narodowego Banku Polskiego. Od prawie 10 lat aktywnie związana z obsługą klienta, windykacją należności pieniężnych oraz human resources. Współpracowała z największymi sieciami komórkowymi, instytucjami finansowymi i ubezpieczycielami.

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12