Szkolenia – badania, raporty

Raport Genesys “The State of Customer Experience” – Przegląd i wnioski

W dzisiejszym świecie biznesu, dobre doświadczenie klienta (Customer Experience – CX) jest niezwykle ważne dla powodzenia firmy. Klientom zależy na otrzymaniu doskonałej obsługi, spersonalizowanych interakcjach i szybkim rozwiązywaniu problemów. Aby lepiej zrozumieć, jakie są trendy i kluczowe aspekty związane z doświadczeniem klienta, warto sięgnąć po raport “The State of Customer Experience”. Według raportu “The State

Dowiedź się więcej ⟶

Raport LinkedIn Workplace Learning 2023

Raport Workplace Learning Report 2023 to kompleksowe badanie, które zostało przeprowadzone przez LinkedIn Learning w celu zbadania obecnych trendów i wyzwań w dziedzinie szkoleń zawodowych w miejscu pracy. Raport dostarcza wglądu w to, jak organizacje w różnych branżach podejmują wysiłki w celu rozwijania umiejętności swoich pracowników, jakie narzędzia i strategie stosują, aby osiągnąć cele szkoleniowe

Dowiedź się więcej ⟶

Stand-up jako innowacyjna forma szkoleń biznesowych

W dzisiejszych czasach szkolenia biznesowe stały się nieodłącznym elementem rozwoju każdej firmy. Wraz z rozwojem technologii oraz zmieniającymi się potrzebami rynku, coraz więcej firm szuka nowoczesnych sposobów na szkolenie swoich pracowników. Jednym z takich sposobów jest stand-up, czyli forma szkoleń oparta na interaktywnych i dynamicznych wystąpieniach. Stand up szkoleniowy – co to? Stand-up w biznesie

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY zaprasza do udziału w Badaniu HR Polskiej Izby Firm Szkoleniowych – Potrzeby szkoleniowe i finansowanie działań rozwojowych w 2023

Jedną z głównych misji HILLWAY, jako aktywnego członka zrzeszenia Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, jest dbanie o wysoką jakość usług rozwojowych, a przede wszystkim świadczenie usług rozwojowych dopasowanych do budżetów i potrzeb Klientów. Mając to na uwadze, pragniemy wspierać polskich przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach związanych z rozwojem kadr poprzez usługi szkoleniowe. W związku z tym, Dowiedź się więcej ⟶

Trendy szkoleniowe 2023 – raport Udemy Business

Ostatnie lata to czas "huśtawki" koniunktury i okres bezprecedensowych wyzwań, z jakimi mierzą się przedsiębiorstwa. Aby sprostać złożonym wyzwaniom biznesowym dzisiejszego świata, duża rola spoczywa na menedżerach, którzy pełnia zasadniczą rolę w pomaganiu swoim pracownikom w rozwijaniu potrzebnych im umiejętności niezbędnych na rynku pracy. Udemy Business opracowało coroczny raport pt."Udemy Business 2023 Workplace Learning Trends Dowiedź się więcej ⟶

Nowe spojrzenie na rozwój menedżerów – raport Udemy Business

Udemy Business opracowało e-book pt. "Reimagining Leadership Development for a Multi-Generational Workforce", który nakreśla nową perspektywę rozwoju menedżerów. Serdecznie zachęcamy do lektury, która rzuca nowe spojrzenie na rozwój liderów, by sprostać wymaganiom obecnych czasów i aktualnym wyzwaniom rynkowych. W pigułce: Menedżerzy potrzebują nowego zestawu umiejętności, aby dostosować się do wyzwań rynkowych i rozwijać się w Dowiedź się więcej ⟶

Raport Hays “Rozwój zawodowy – oczekiwania pracowników i możliwości firm” – badania opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji.

Firma Hays świadcząca usługi rekrutacyjne i kadrowe HR opracowała raport opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji. Raport „Rozwój zawodowy - oczekiwania specjalistów i możliwości firm” został opracowany na podstawie danych uzyskanych w międzynarodowym badaniu przeprowadzonym w okresie od kwietnia do maja 2022 roku. Ankietę wypełniali specjaliści i menedżerowie z 26 krajów na Dowiedź się więcej ⟶

Żelazny zestaw rozwojowy dla świadomego HR – publikacja Marzeny Sawickiej dla Kompendium HR 2022

Z przyjemnością pragniemy poinformować, że po raz kolejny na łamach Kompendium HR wydawanego przez Grupę Pracuj opublikowany został ekspercki artykuł autorstwa Marzeny Sawickiej - Dyrektor Zarządzającej HILLWAY. Kompendium HR 2022 - co to? Wydawane raz w roku Kompendium HR to publikacja dostarczająca bogatej i szerokiej wiedzy merytorycznej z wielu obszarów HR i rynku pracy. Kompendium Dowiedź się więcej ⟶

L&D jako strategiczna funkcja organizacji – nowy raport LinkedIn

Kultura „uczenia się” staje się dla firm jedną z najważniejszych misji i wartości. Menedżerowie firm są coraz bardziej świadomi potrzeby nieustannego rozwoju, doskonalenia oraz adaptacji w świecie, który charakteryzuje się ciągłą zmianą. Co to strategia Learning & Development (L&D)? Strategia Learning & Development (L&D) to podejście oparte na wspieraniu oraz zachęcaniu pracowników do rozwijania swoich Dowiedź się więcej ⟶

Trendy szkoleniowe 2022 – Raport Udemy Workplace Learning Trends

Dynamiczna i nieustanna zmiana - tak możemy określić obecną rzeczywistość biznesową, która charakteryzuje się stale postępującą automatyzacją, digitalizacją oraz nieprzewidywalnymi i bezprecedensowymi wydarzeniami, które zmieniają oblicze biznesu. Wobec tego zmianom w trendach ulega również rynek szkoleniowy po to, by zapewnić dostęp do aktualnych kompetencji, umiejętności, wiedzy oraz kwalifikacji, które są niezbędne dla pracowników w 2022 Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content