Raport CX HILLWAY wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
Raport CX HILLWAY Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY. Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta W Raporcie HILLWAY znajdziecie
Dowiedź się więcej ⟶Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY
Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY Raport EY “Cyfrowa transformacja 2024” analizuje stan zaawansowania projektów cyfrowej transformacji w polskich firmach oraz ich plany na przyszłość. Badanie objęło 494 dużych i średnich przedsiębiorstw z sektorów finansów, logistyki, produkcji i retailu. Zrealizowane metodami CATI i CAWI w styczniu i lutym 2024 roku,
Dowiedź się więcej ⟶Global Skills Report 2024: trendy w rozwoju umiejętności według Coursera
Global Skills Report 2024: kluczowe wnioski i analiza Raportu Coursera Raport Coursera Global Skills Report 2024 dostarcza cennych wskazówek dla menedżerów, ukazując globalne i regionalne trendy w edukacji i rozwoju umiejętności. Aby sprostać wyzwaniom rynku pracy, firmy, rządy, instytucje edukacyjne i pracownicy muszą wspólnie działać na rzecz rozwoju kompetencji, które są kluczowe dla przyszłości gospodarki
Dowiedź się więcej ⟶Zdrowie psychiczne na pierwszym miejscu – praktyczne strategie wellbeing dla liderów od ACCA
Zdrowie psychiczne przede wszystkim. 5-poziomowy plan od ACCA dla pracodawców chcących budować silne i odporne zespoły Troska o zdrowie psychiczne pracowników nabiera priorytetowego znaczenia, o czym coraz głośniej mówi się w raportach i na wydarzeniach biznesowych. Wzrastające wymagania, presja oraz nieustanny rozwój technologiczny stwarzają nowe wyzwania, które mogą negatywnie wpływać na dobre samopoczucie i efektywność
Dowiedź się więcej ⟶TOP 10 szkoleń HILLWAY realizowanych w I kwartale 2024 roku – podsumowanie
Podsumowanie szkoleń HILLWAY w pierwszym kwartale 2024 roku Pierwszy kwartał 2024 roku był dla HILLWAY czasem intensywnej pracy i dynamicznego rozwoju. W tym czasie przeprowadziliśmy szkolenia dla 1 322 osób, obejmując różnorodne sektory i poziomy doświadczenia zawodowego. Warsztaty HILLWAY, elastyczne i dopasowane do potrzeb uczestników, przyczyniły się do wzrostu kompetencji oraz rozwoju osobistego i zawodowego
Dowiedź się więcej ⟶Talent Trends 2024: Wyzwania i strategie dla pracodawców w obliczu rosnących oczekiwań pracowników
Talent Trends 2024: Wyzwania i strategie dla pracodawców w obliczu rosnących oczekiwań pracowników Raport od Michael Page “Talent Trends 2024 – The Expectation Gap” rzuca światło na kluczowe wyzwania, z którymi przedsiębiorstwa borykają się w zakresie rekrutacji i retencji pracowników w roku 2024. Badanie to identyfikuje cztery kluczowe obszary: wynagrodzenie, elastyczność, DE&I (Diversity, Equity &
Dowiedź się więcej ⟶Global Happiness 2024 – zaskakujące wyniki badania IPSOS o szczęściu na świecie i w Polsce
Global Happines 2024 – co mówi badanie IPSOS o szczęściu na świecie i w Polsce? Zaskakujące wyniki najnowszego badania IPSOS dotyczącego szczęścia na świecie “GLOBAL HAPPINESS 2024” pokazują, że zdecydowana większość Polek i Polaków (72%) deklaruje bycie szczęśliwymi. Co więcej, jest to wynik aż o 14 punktów procentowych wyższy niż rok wcześniej, co oznacza powrót
Dowiedź się więcej ⟶HILLWAY na łamach Gazety Finansowej – o wartości szkoleń zamkniętych
O wartości szkoleń zamkniętych – artykuł HILLWAY na łamach Gazety Finansowej HILLWAY po raz kolejny na łamach Gazety Finansowej – o wartości szkoleń zamkniętch Artykuł “Jak zorganizować dobre szkolenie zamknięte?” autorstwa Marzeny Sawickiej, Co-founderki HILLWAY i Dyrektorki Zarządzającej, ukazał się na łamach Gazety Finansowej. Dyrektorka zarządzająca HILLWAY omówiła w nim kluczowe aspekty związane z organizacją
Dowiedź się więcej ⟶Zrównoważony Rozwój Pracowników w centrum uwagi raportu Deloitte ‘2024 Global Human Capital Trends’ – analiza i wnioski
Zrównoważony Rozwój Pracowników w centrum uwagi Raportu Deloitte ‘2024 Global Human Capital Trends’ W ostatnich latach obserwujemy dynamiczne przemiany w sposobie, w jaki organizacje zarządzają swoim najcenniejszym zasobem – ludźmi. Najnowszy raport Deloitte “2024 Global Human Capital Trends” wyznacza jasne kierunki dla przyszłości HR, pokazując, że tradycyjne metody zarządzania zasobami ludzkimi są już przestarzałe. Raport,
Dowiedź się więcej ⟶Nowe trendy sprzedaży w 2024 roku – analiza raportu Gartnera dla CSO
Nowe trendy w sprzedaży na 2024 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Wchodząc w rok 2024, rozwijająca się ekonomicznie i technologicznie rzeczywistość biznesowa stawia przed Dyrektorami ds. Sprzedaży nowe wyzwania i możliwości. W świetle najnowszego raportu Gartnera, zatytułowanego “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2024”, odkrywamy kluczowe trendy i priorytety, które kształtują przyszłość
Dowiedź się więcej ⟶