Szkolenia – badania, raporty

Trendy szkoleniowe 2023 – raport Udemy Business

Ostatnie lata to czas "huśtawki" koniunktury i okres bezprecedensowych wyzwań, z jakimi mierzą się przedsiębiorstwa. Aby sprostać złożonym wyzwaniom biznesowym dzisiejszego świata, duża rola spoczywa na menedżerach, którzy pełnia zasadniczą rolę w pomaganiu swoim pracownikom w rozwijaniu potrzebnych im umiejętności niezbędnych na rynku pracy. Udemy Business opracowało coroczny raport pt."Udemy Business 2023 Workplace Learning Trends Dowiedź się więcej ⟶

Nowe spojrzenie na rozwój menedżerów – raport Udemy Business

Udemy Business opracowało e-book pt. "Reimagining Leadership Development for a Multi-Generational Workforce", który nakreśla nową perspektywę rozwoju menedżerów. Serdecznie zachęcamy do lektury, która rzuca nowe spojrzenie na rozwój liderów, by sprostać wymaganiom obecnych czasów i aktualnym wyzwaniom rynkowych. W pigułce: Menedżerzy potrzebują nowego zestawu umiejętności, aby dostosować się do wyzwań rynkowych i rozwijać się w Dowiedź się więcej ⟶

Raport Hays “Rozwój zawodowy – oczekiwania pracowników i możliwości firm” – badania opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji.

Firma Hays świadcząca usługi rekrutacyjne i kadrowe HR opracowała raport opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji. Raport „Rozwój zawodowy - oczekiwania specjalistów i możliwości firm” został opracowany na podstawie danych uzyskanych w międzynarodowym badaniu przeprowadzonym w okresie od kwietnia do maja 2022 roku. Ankietę wypełniali specjaliści i menedżerowie z 26 krajów na Dowiedź się więcej ⟶

Żelazny zestaw rozwojowy dla świadomego HR – publikacja Marzeny Sawickiej dla Kompendium HR 2022

Z przyjemnością pragniemy poinformować, że po raz kolejny na łamach Kompendium HR wydawanego przez Grupę Pracuj opublikowany został ekspercki artykuł autorstwa Marzeny Sawickiej - Dyrektor Zarządzającej HILLWAY. Kompendium HR 2022 - co to? Wydawane raz w roku Kompendium HR to publikacja dostarczająca bogatej i szerokiej wiedzy merytorycznej z wielu obszarów HR i rynku pracy. Kompendium Dowiedź się więcej ⟶

L&D jako strategiczna funkcja organizacji – nowy raport LinkedIn

Kultura „uczenia się” staje się dla firm jedną z najważniejszych misji i wartości. Menedżerowie firm są coraz bardziej świadomi potrzeby nieustannego rozwoju, doskonalenia oraz adaptacji w świecie, który charakteryzuje się ciągłą zmianą. Co to strategia Learning & Development (L&D)? Strategia Learning & Development (L&D) to podejście oparte na wspieraniu oraz zachęcaniu pracowników do rozwijania swoich Dowiedź się więcej ⟶

Trendy szkoleniowe 2022 – Raport Udemy Workplace Learning Trends

Dynamiczna i nieustanna zmiana - tak możemy określić obecną rzeczywistość biznesową, która charakteryzuje się stale postępującą automatyzacją, digitalizacją oraz nieprzewidywalnymi i bezprecedensowymi wydarzeniami, które zmieniają oblicze biznesu. Wobec tego zmianom w trendach ulega również rynek szkoleniowy po to, by zapewnić dostęp do aktualnych kompetencji, umiejętności, wiedzy oraz kwalifikacji, które są niezbędne dla pracowników w 2022 Dowiedź się więcej ⟶

Aktualne wytyczne do organizacji szkoleń w czasach pandemii Covid-19

Jako HILLWAY rekomendujemy Klientom każdorazowo racjonalną ocenę sytuacji i uwzględnienie faktu, że szkolenia są potrzebne firmom i pracownikom, by mogli rozwijać kompetencje i kwalifikacje, które pozwolą firmie dopasowywać się i adaptować do dynamicznej sytuacji na rynku. Gdzie jest możliwość rekomendujemy organizację szkoleń zdalnych. Wszystkie szkolenia otwarte HILLWAY realizowane są do odwołania w formie szkoleń online. Aktualizacja obostrzeń

Dowiedź się więcej ⟶

Standard Usług Zdalnego Uczenia się – SUZ

Rada ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych opublikowała długo wyczekiwany przez przedsiębiorców i niezwykle ważny dla sektora usług szkoleniowych Standard Usług Zdalnego Uczenia się (SUZ). HILLWAY jest profesjonalną firmą szkoleniowo-doradczą, która w swojej działalności stosuje najwyższe standardy zapewniania wysokiej jakości usług, a również bierze udział w ich opracowywaniu.  Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzająca HILLWAY i jednocześnie Członek Zarządu

Dowiedź się więcej ⟶

Outsorsować czy szkolić własny personel – co się bardziej opłaca przedsiębiorstwu?

Zadano nam takie pytanie “Outsorsować czy szkolić własny personel – co się bardziej opłaca przedsiębiorstwu? Trzeba i outsourcować, i w miarę możliwości szkolić wewnętrznie, gdyż potrzeby w zakresie rozwoju pracowników nigdy się nie kończą. Pytanie bym zamieniła na ,,Kiedy i w jakim stopniu outsourcować, a kiedy szkolić wewnętrznie?” Aby odpowiedzieć na to pytanie należy przede

Dowiedź się więcej ⟶

Jak wybrać odpowiednią salę na szkolenie?

Warunkiem dobrego szkolenia jest nie tylko inspirujący prowadzący oraz ciekawa, merytoryczna treść wystąpienia, ale i miejsce, które sprzyja przyswajaniu wiedzy. Uczestnicy powinni czuć się komfortowo, aby szkolenie przyniosło wymierne efekty. Jak wybrać najodpowiedniejszą salę szkoleniową? Poniżej przekazujemy Wam garść wskazówek ułatwiających jej odnalezienie. I. określ rodzaj szkolenia: Zwyczajny wykład, warsztaty czy trening umiejętności z wykorzystaniem

Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content