Zarządzanie call center

Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka – wybrano najlepszych konsultantów i najlepsze zespoły w Polsce!

24 maja 2018 w Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się Gala Konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawki. Poznaliśmy Laureatów i wyróżnionych w 8 kategoriach zakresie najlepszej telefonicznej obsługi klienta i szeroko rozumianego telemarketingu w Polsce. Wybrano również  najlepszego managera call center, najlepsze zespoły i najlepsze projekty, które uhonorowano Złotą Słuchawką. Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera

Dowiedź się więcej ⟶

Idea Bank jako pierwszy bank rezygnuje z IVR

Idea Bank, jako pierwszy bank komercyjny w Polsce, rezygnuje z automatów w telefonicznej obsłudze klientów. Każdy telefon od klienta odbiera teraz pracownik banku. IVR, czyli Interactive Voice Response, zwany też automatycznym call center, to powszechnie stosowany przez firmy usługowe oraz urzędy system służący do interaktywnej obsługi dzwoniących. Osoba dzwoniąca wysłuchuje nagranego komunikatu i za pomocą klawiatury

Dowiedź się więcej ⟶

Czat – service level i monitoring jakości

Wykorzystanie czatu rośnie w oszałamiającym tempie nie bez powodu. Ten interaktywny, zorientowany na kontekst kanał pozwala klientom szybko skorzystać z wiedzy konsultantów. Odpowiednio zaprojektowane interakcje z klientami mają niezaprzeczalne zalety: zwiększają satysfakcję klienta,  zwiększają efektywność działań sprzedażowych i poprawiają współczynnik FCR. W miarę wzrostu popularności czatu zwiększa się liczba zasobów firmowych przeznaczonych do pracy z

Dowiedź się więcej ⟶

Wskaźniki jakościowe w contact center

Nie można zarządzać czymś, czego się nie mierzy. Wiele firm czy działów contact center mierzy rożne wskaźniki związane z jakością i poziomem satysfakcji klienta, szukając tych najważniejszych z punktu widzenia ich działalności czy dla porównania z konkurencją. ?? Dzięki rożnym pomiarom możemy zarządzać naszym contact center, usprawniać procedury i procesy, zwiększać efektywność czy zmniejszać koszty.

Dowiedź się więcej ⟶

Automaty zarządzają jakością – monitoring jakości w contact center

Jeszcze niedawno monitoring jakości w contact center sprowadzał się do odsłuchiwania rozmów konsultanta i przekazywaniu informacji zwrotnej po jakimś czasie. Czasami trwało to tygodniami. Obecne systemy zarządzania jakością to zaawansowane narzędzia, których funkcjonalności pozwalają na monitoring i analizę interakcji z klientami we wszystkich kanałach komunikacji, wykorzystanie tych informacji do poznawania trendów, poprawy efektywności pracy konsultantów,

Dowiedź się więcej ⟶

Nagrywanie rozmów jest OK

Istnieje wiele powodów, dla których nagrywanie rozmów może być dobre dla Twojej firmy. Coraz więcej firm dostrzega korzyści związane z rejestracją kontaktów w call center. Niezależnie od wielkości firmy, nagrywanie rozmów jest wymogiem nie tylko prawnym. Wykorzystanie inteligentnej technologii otwierającej nowe możliwości obsługi klientów, zapewnia rejestrację rozmów wysokiej jakości w coraz bardziej przystępnej cenie. Niskie

Dowiedź się więcej ⟶

Jak wycenić koszt pozyskania klienta przez call center?

Dylematem znanym nie od dawna w zarządzaniu firmą  jest temat kosztów pozyskania nowych klientów. Niejeden menedżer nie raz i nie dwa rozmyślał jaki jest koszt pozyskania klienta, jaki jest koszt jego utrzymania, jaki jest koszt obsługi klienta i w co nam się bardziej opłaca inwestować. Dziś skupimy się na tym jak wycenić koszt pozyskania klienta

Dowiedź się więcej ⟶

Anatomia wskaźnika – prezentacja HILLWAY z VIII Kongresu Contact Center

W dniach 25-26.11.2013 w Warszawie w Hotelu Radisson Blu odbył się VIII Kongres Contact Center. Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci HILLWAY, firmy która prężnie działa w obszarze doradztwa call center i szkoleń call center: Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzający i Rafał Jarosz ? Ekspert, Konsultant ds. Funkcjonowania Call Center. Eksperci HILLWAY wystąpili prowadząc 1,5 godzinny

Dowiedź się więcej ⟶

Telemarketer na medal!

Ten wywiad to lektura obowiązkowa dla wszystkich związanych z branżą call center. Dla konsultantów telefonicznych i managerów. Są ludzie, dla których praca ta nie jest tylko przystankiem w dalszej karierze zawodowej. Są firmy, które swoją atmosferą i działaniami sprawiają, że chce się w nich pracować. Z Rafałem Kołodziejczykiem, zdobywcą tytułu Telemarketera Roku 2013 w kategorii

Dowiedź się więcej ⟶

Co to jest atmosfera giełdy w call center, w sprzedaży przez telefon?

Atmosfera giełdy w call center to ogól działań mających na celu zwiększenie wyników sprzedaży poprzez wzmocnienie zaangażowania konsultantów, telemarketerów w akcjach sprzedażowych. Sprzedaż telefoniczna to praca pod presją celów ? każdy rekord jest ważny, każdy kontakt jest niepowtarzalny i stanowi szansę na sprzedaż. To od konsultanta, telemarketera zależy jak go wykorzysta. Atmosfera giełdy to ciągłe

Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content