Case Studies
Szkolenia dla kliniki weterynaryjnej – case study HILLWAY
Case study - Szkolenia dla kliniki weterynaryjnej - rozwój świadomości biznesowej lekarzy weterynarii i szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta Na zlecenie Klienta z branży weterynaryjnej przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy dedykowany projekt szkoleniowy rozwijający świadomość biznesową lekarzy weterynarii oraz doskonalący profesjonalną obsługę klienta w pracy rejestratorek weterynaryjnych. Z jakimi wyzwaniami mierzył się Klient? Jak przebiegł proces przygotownia Dowiedź się więcej ⟶
Team building – integracja online z zastosowaniem gier szkoleniowych
W przeddzień przerwy świątecznej dla Klienta z branży biofarmaceutycznej zrealizowaliśmy projekt integracyjny dla pracowników firmy. W związku z pandemią COVID-19 wszystkie aktywności integracyjne odbyły się w formie zdalnej. Wydarzenie team building online miało na celu: poprawę współpracy między pracownikami wdrożenie nowych osób, które dołączyły do organizacji i nie miały okazji spotkać się z współpracownikami wsparcie
Dowiedź się więcej ⟶Power Woman! – czyli wsparcie kobiet w rozwoju kompetencji Negocjacji
Na zlecenie Klienta z branży bankowej zrealizowaliśmy projekt Power Woman – czyli skuteczne negocjacje biznesowe i osobiste. Wyzwanie: Klient zgłosił się z potrzebą wsparcia i inspiracji kobiet w ramach ich obowiązków zarówno na poziomie biznesowym, jak i prywatnym. Naszym zadaniem było opracowanie programu szkoleniowego skupionego na zagadnieniach skutecznego negocjowania w różnych obszarach życiowych oraz
Dowiedź się więcej ⟶ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE ? wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.
Międzynarodowy Klient z branży produkcyjnej, zgłosił do HILLWAY potrzebę przeprowadzenia szkoleń z zakresu komunikacji kryzysowej. Klient, zdawał sobie sprawę z konieczności posiadania procedur na wypadek sytuacji kryzysowych, a jednocześnie procedur dotyczących komunikacji kryzysowej, zarówno wewnętrznej z pracownikami i właścicielami, jak i z otoczeniem, odbiorcami produktów, poprzez media jak również internet w tym media społecznościowe. W
Dowiedź się więcej ⟶Rozwój trzech kanałów sprzedaży i obsługi klienta – szkolenia dla Klienta z branży usług multimedialnych
W okresie od stycznia do marca 2020 przeprowadziliśmy projekt rozwojowy dla jednego z naszych klientów z branży usług multimedialnych. Celem cyklu szkoleń było udoskonalenie trzech kanałów sprzedaży i obsługi klienta – sprzedaży bezpośredniej w Punktach Obsługi Klienta, sprzedaży telefonicznej w głównej siedzibie firmy oraz obsługi klienta w firmowym Contact Center. Klientowi zależało przede wszystkim na
Dowiedź się więcej ⟶Efektywna praca zdalna – wsparcie Klienta we wdrożeniu hot desków i pracy zdalnej. Szkolenia dla Trenerów wewnętrznych
Klient przeprowadził badania, które jasno wskazywały mu, że stanowiska pracy i powierzchnia biura nie są w pełni wykorzystywane. Przeprowadzane na rynku badania wykazują, że przy pełnym zatrudnieniu i obsadzie w biurze średnio przebywało ok. 85% – 90 pracowników. Dodatkowo w firmie pojawiła się kwestia poszukiwania oszczędności i wyjścia naprzeciw oczekiwaniom pracowników oraz modzie i wdrożeniu
Dowiedź się więcej ⟶Szkolenia po angielsku w HILLWAY
HILLWAY realizuje szkolenia po angielsku od 2011 roku Szkolenia po angielsku realizowane są najczęściej dla firm międzynarodowych działających w Polsce, jak również dla polskich pracowników firm, które świadczą usługi na innych rynkach. Wiele tego typu szkoleń realizowanych jest dla firm z sektora BPO/SSC (Business Process Outsourcing, Shared Services Centre). Najczęściej w HILLWAY ze szkoleń po
Dowiedź się więcej ⟶Wdrożenie sprzedaży w zespole likwidacji szkód (przejmowanie klienta konkurencji)
Dla jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce wdrożyliśmy sprzedaż w Dziale Likwidacji Szkód. Dziś w dobie nasycenia rynku kluczowym wskaźnikiem dla firm jest doskonała obsługa klienta. Klient, który jest naszym stałym Klientem, u którego prowadziliśmy projekty szkoleniowe w obszarze działów sprzedaży i obsługi klienta zwrócił się do nas z potrzebą rozwoju pracowników zespołów likwidacji
Dowiedź się więcej ⟶Wdrożenie innowacyjnego modelu sprzedaży i szkolenia sieci sprzedaży po rebrandingu punktów u jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce
Dla naszego Klienta – jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce przeprowadziliśmy projekt szkoleniowy mający na celu wdrożenie innowacyjnego narzędzia sprzedaży poprzez wypracowanie i wdrożenie na szkoleniach nowego modelu sprzedaży. Wdrożenie innowacyjnego modelu sprzedaży wiązało się z najtrudniejszym wyzwaniem w szkoleniach, czyli zmianą postaw i nawyków sprzedawców przyzwyczajonych do tradycyjnego modelu sprzedaży ,,zza biurka”.
Dowiedź się więcej ⟶Usprawnienie obsługi klienta poprzez obsługę pism handlowych ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami
Dla 24 pracowników Departamentu Administracji Polis naszego klienta z branży finansowej przeprowadziliśmy w II turach dedykowane warsztaty Profesjonalna pisemna korespondencja biznesowa z elementami budowania relacji. WYZWANIE: Klient zwrócił się do nas z zapytaniem dotyczącym organizacji szkolenia z profesjonalnej obsługi pisemnej korespondencji biznesowej. Szkolenie miało na celu odświeżenie dobrych praktyk, użytecznych konstrukcji i technik komunikacyjnych oraz
Dowiedź się więcej ⟶- 1
- 2