HILLWAY Training & Consulting to firma stworzona w 2011 roku przez doświadczonych praktyków branży szkoleniowo-doradczej. HILLWAY tworzy zespół ludzi związanych z branżą szkoleniowo-doradczą od kilkunastu lat. Przeprowadziliśmy i koordynowaliśmy, w ramach różnych brandów, setki projektów związanych z rozwojem firm i rozwojem kompetencji zespołów, które realizowaliśmy na zlecenie największych w Polsce organizacji. Specjalizujemy się w doradztwie dla firm i szkoleniach biznesowych w dziedzinie przywództwa, zarządzania, efektywności organizacyjnej, budowania relacji z klientami, podnoszeniu kompetencji pracowników oraz poprawie efektywności sprzedaży i obsługi klienta w kanałach bezpośrednim i telefonicznym (w tym call/contact center). Spółka świadczy również usługi w zakresie badań w obszarze HR i customer care ( Mystery Call) oraz outsourcingu personalnego (rekrutacja i selekcja, temp services, interim management).
Prowadzimy projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach:
- zarządzanie
- efektywności osobista
- HR
- sprzedaż
- obsługi klienta
- windykacja, w tym telewindykacja
- call center/telemarketing/telesprzedaż
Indywidualne podejście do każdego z naszych Klientów pozwala nam na zbudowanie doskonale dopasowanych programów szkoleniowych, które są efektem szczegółowo przeprowadzonej analizy. Dzięki temu mamy gwarancję efektywności szkoleń HILLWAY.
Prowadzimy projekty consultingowe w obszarach:
- szeroko rozumianego zarządzania organizacją i podnoszenia efektywności organizacyjnej (w tym np. zarządzanie zmianą w organizacji i uszczuplanie procesów – LEAN)
- doradztwo HR i zarządzanie zasobami ludzkimi (rekrutacja, tworzymy modele kompetencyjne, wprowadzamy systemy ocen pracowniczych, wartościowanie pracy i tworzymy systemy motywacyjne)
- rozwoju i usprawniania sprzedaży (strategia, kanały, zespoły)
- podnoszenia jakości obsługi klienta
- podnoszenia konwersji działań windykacyjnych
- z zakresu budowy i działania call/contact center.
Mają one na celu doprowadzić do poprawy efektywności sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządzania strukturami call center.
- Nastawienie na wysoką jakość i efektywność
- Elastyczność i dedykowane rozwiązania za rozsądną cenę
- Kadra ekspercka, trenerzy-praktycy, pasjonaci
O jakości realizowanych przez Hillway projektów szkoleniowo-doradczych świadczą m.in. REFERENCJE wybranych Klientów. Współpracujemy z największymi w Polsce firmami i instytucjami dokładając wszelkich starań, by poprzez nastawienie na jakość i efektywność być ponad konkurencją. Mówiąc o jakości mamy na uwadze zarówno proces organizacji i koordynacji projektu, jego przygotowania, innowacyjnego i kreatywnego podejścia do budowania rozwiązań oraz realizację projektu przez Trenerów/Konsultantów najwyższej klasy – mających aktualną wiedzę ze swojej specjalizacji, znających światowe trendy i rozwiązania, posiadających ogromne doświadczenie biznesowe i trenerskie oraz pasjonujących się tym, co robią.
Nasi klienci
Dlaczego my
Działamy elastycznie i szybko reagujemy na Twoje potrzeby.
Misja
Upowszechnianie dobrych i skutecznych praktyk w obszarze zarządzania, obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.
Wizja
Pokazujemy, że wysoka jakość i efektywność to determinanty osiągnięcia długofalowej przewagi konkurencyjnej.
Wartości
„Jesteśmy przekonani, że odpowiedni dobór kadry pracowniczej stanowi podstawę sukcesu firmy” – Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzający. Do dziś przestrzegamy tych samych zasad, które pomogły nam w budowie firmy i dzięki którym staliśmy się wiarygodnym partnerem w biznesie:
- Podstawa to LUDZIE,
- Zaangażowanie i współpraca,
- Uczciwość i rzetelność,
- Zaufanie i otwarta komunikacja,
- Permanentny rozwój
Kreatywne rozwiązania
Do każdej sytuacji i potrzeby Klienta podchodzimy indywidualnie.
Innowacyjne działanie
W codziennej pracy stawiamy na innowacyjność procesową, organizacyjną, technologiczną.