Doradztwo
Niestandardowe szkolenie HR – Kim jest Buddy? – case study
Wyzwanie Klienta Jak jeszcze skuteczniej wesprzeć proces onboardingu, wdrożenia, zaangażowania i aklimatyzacji nowych członków zespołu dbając o employer branding i szybką, przyjazną aklimatyzację? Na to pytanie szukał odpowiedzi i optymalnego rozwiązania Nasz Klient z branży motoryzacyjnej. W związku z tym wyłonił w zespołach pracowników wspierających określanych jako Buddy i wybrał HILLWAY Training & Consulting do
Dowiedź się więcej ⟶Opracowanie i wdrożenie funkcjonalnego modelu kompetencyjnego – case study projektu doradczego HILLWAY
HILLWAY jako firma szkoleniowo-doradcza, pomaga Swoim Klientom w rozwijaniu ich potencjału biznesowego poprzez dostarczanie rozwiązań z zakresu HR i zarządzania talentami. W ramach jednego z projektów doradczych, poproszono nas o opracowanie i pomoc w wdrożeniu funkcjonalnego modelu kompetencyjnego w strukturach organizacji Naszego Klienta. Celem projektu było zdefiniowanie kluczowych kompetencji potrzebnych dla pracowników o różnych stanowiskach Dowiedź się więcej ⟶
Doradztwo w obszarze sprzedaży
Sprzedaż jest podstawą istnienia i rozwoju każdej firmy. Rynek ciągle ewoluuje, a proces jego rozwoju jest coraz bardziej dynamiczny, co powoduje, że jego skuteczne rozpoznanie staje się coraz trudniejsze. W dobie zawirowań gospodarczych i szeregu zmian na rynku zarządzanie sprzedażą nabiera nowego wyrazu. Wyzwania jakie stoją przed tym procesem angażują już nie tylko zarząd i
Dowiedź się więcej ⟶Wdrożenie efektywnego modelu kompetencji – zarządzanie kompetencjami w nowoczesnej organizacji
O kompetencjach i zarządzaniu kompetencjami w polskich organizacjach mówi się od wielu lat. Praktycznie chyba każdy pracownik słyszał z ust przełożonego lub z mediów o tym, że powinien podnosić swoje kompetencje w tym i tym zakresie, HR wysyła nas na szkolenia w celu ukształtowania określonych kompetencji, na rekrutacji dowiadujemy się, że powinniśmy nabyć kompetencje np.
Dowiedź się więcej ⟶Obszar działalności – doradztwo call center
Działalność call center i wykorzystanie kanału call center/contact center jest dziś rzeczą powszechną. Kanał call center jest dziś jednym z najszybszych kanałów dotarcia do klienta i to co najważniejsze – jest w całości mierzalny. Eksperci HILLWAY – m.in. osoby, które uruchamiały pierwsze call center w Polsce są do Państwa dyspozycji na każdym etapie działalności –
Dowiedź się więcej ⟶Etapy realizacji projektów doradczych w zakresie call center
Consulting i doradztwo call center stosowane jest przez firmy i organizacje, które po pierwsze stawiają sobie za cel rozwój, a przede wszystkim chcą uniknąć problemów i zbędnych kosztów jakie mogą pojawić się w wyniku nieprzemyślanych decyzji lub zbyt szybko wdrożonych rozwiązań, które nie zawsze mają odzwierciedlenia w realnym środowisku pracy. W związku z tym, iż
Dowiedź się więcej ⟶