Pages
- Doświadczenia branżowe HILLWAY – szkolenia
- Formularz zgłoszeniowy
- Harmonogram współpracy
- HILLWAY Training & Consulting – szkolenia biznesowe dla firm
- Kontakt
- Mapa strony
- Metodologia szkoleń otwartych
- Newsletter HILLWAY Training & Consulting
- O firmie
- O nas
- Opinie
- Polityka prywatności
- Programy szkoleniowe HILLWAY
- Reklamacje
- RODO – Polityka informacyjna
- Szkolenia online – efektywne i skuteczne narzędzie rozwoju pracowników w dobie pandemii i nie tylko!
- Szkolenia z AI dla firm
- Szkolenia zamknięte
- Trenerzy
- Warunki uczestnictwa szkolenia otwarte HILLWAY
- Wybrani Klienci
Posts by category
- Category: Baza wiedzy
- Wykorzystaj swoją przewagę – jak promptować poprawnie w AI
- Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów?
- 7 cech osoby asertywnej – jak je rozwijać?
- Raport CX HILLWAY wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
- Sztuka parafrazy metodą EZOP: Jak lepiej słuchać i rozumieć współpracowników?
- Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY
- Metoda SBNRR – praktyczny i ceniony sposób na regulację emocji
- Global Skills Report 2024: trendy w rozwoju umiejętności według Coursera
- Referencje od CMC Poland dla HILLWAY w uznaniu za realizację szkolenia z obsługi klienta
- Akademia menedżera Keep Calm & Lead – case study szkolenia dla liderów
- Zdrowie psychiczne na pierwszym miejscu – praktyczne strategie wellbeing dla liderów od ACCA
- Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu z elementami gry szkoleniowej “Nowy Świat” – case study szkolenia
- TOP 10 szkoleń HILLWAY realizowanych w I kwartale 2024 roku – podsumowanie
- HILLWAY na łamach Gazety Finansowej o najnowszych trendach w szkoleniach menedżerskich
- Najpierw wdrażaj, potem zmieniaj, czyli podejście MVP w zarządzaniu projektami
- Jak utrzymać motywację zespołu w obliczu projektowych kryzysów?
- Case Study: Wzmocnienie Kompetencji Przywódczych w Branży Farmaceutycznej
- Gala Polish Contact Center Awards 2024 z udziałem HILLWAY
- Jak wykorzystać rozwiązania w zakresie edukacji dorosłych do inicjowania zmian? Najnowsza publikacja od EPALE o trendach szkoleniowych 2024
- Talent Trends 2024: Wyzwania i strategie dla pracodawców w obliczu rosnących oczekiwań pracowników
- HILLWAY na Founders Mind 2024 – “najbardziej przedsiębiorczej” konferencji w Polsce
- Jak zadbać o wysoką motywację zespołu sprzedaży? 6 porad dla menedżerów działu sprzedaży
- Leadership w świecie BANI – case study szkolenie dla menedżerów
- Global Happiness 2024 – zaskakujące wyniki badania IPSOS o szczęściu na świecie i w Polsce
- HILLWAY wśród najciekawszych firm szkoleniowych wg Business Insider
- HILLWAY zaprasza na wydarzenie Talks&Drinks z Pro Progressio w Łodzi już 18 kwietnia
- 4 fundamentalne lekcje współczesnego przywództwa dla liderów wg Udemy Business
- HILLWAY zaprasza HR na konferencję Pro Progressio “Wellbeing w biznesie” w Poznaniu. Trenerka HILLWAY prelegentką.
- Coachingowy styl zarządzania – recepta na budowanie zaangażowanych i efektywnych zespołów
- Co to jest KPI? Przewodnik
- Jak stać się autentycznym liderem wg Maxwella?
- Czym są BPO i SSC? Outsourcing procesów biznesowych w Polsce
- HILLWAY na łamach Gazety Finansowej – o wartości szkoleń zamkniętych
- Zrównoważony Rozwój Pracowników w centrum uwagi raportu Deloitte ‘2024 Global Human Capital Trends’ – analiza i wnioski
- Follow-up szkolenia – wzmocnij proces rozwoju!
- 8 kluczowych etapów zmiany według J.P. Kottera
- DERAC i AID – złota kombinacja udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej?
- Neuroróżnorodność jako fundament innowacyjnego i produktywnego zespołu
- Zarządzanie sobą w czasie jako sztuka świadomego życia
- Nowe trendy sprzedaży w 2024 roku – analiza raportu Gartnera dla CSO
- Metoda 3P – jak zrozumieć prawdziwe potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż?
- Efekty szkolenia handlowego: Skuteczność technik utrzymania klienta – Case Study HILLWAY
- 5 Dysfunkcji Zespołu wg Patricka Lencioni – jak je przezwyciężyć?
- Webinar Performance Review – oceny roczne – szkolenie dla menedżerów i pracowników
- Rewolucja w Umiejętnościach, Elastyczności i Dbaniu o Zdrowie Psychiczne – analiza raportu Multiplier State of Work 2024
- Analiza Transakcyjna – skuteczne narzędzie komunikacji dla menedżerów
- Jak udzielać feedback wg modelu KISS?
- 8 błędów poznawczych, które mogą zaważyć na Twoich decyzjach menedżerskich w 2024 roku
- Strategiczne priorytety dla liderów L&D w 2024 roku – Analiza Raportu Gartnera
- Co to sampling szkolenia? Czy sampling to dobra metoda weryfikacji szkolenia?
- Komunikacja ponad różnorodnością – case study szkolenia HILLWAY
- Feedforward – efektywne narzędzie budowania kultury rozwoju w organizacji
- HILLWAY na Konferencji IT Computerworld CIO TRENDS
- Dobre szkolenie to nie koszt, to korzyść! O zmianie myślenia o rozwoju organizacji.
- HILLWAY o tworzeniu kultury firm i uczeniu się organizacji na największym portalu CX – CCnews.pl
- Jak przygotować niezawodny plan sprzedaży na 2024 rok? Porada eksperta HILLWAY
- Grudniowa Moc Inspiracji: Dwa Webinary HILLWAY
- The BSS Tour: Wyzwania operacyjne i HR w sektorze BSS – konferencja z udziałem HILLWAY
- Jak budować odporne zespoły w erze BANI?
- Case study: Wzmacnianie odporności psychicznej – szkolenie z rezyliencji z weryfikacją MTQ48
- IX Konferencja “Zarządzanie Zespołami IT” Computerworld z udziałem HILLWAY
- HILLWAY w świetle uznania CCNEWS – wiodącej polskiej platformy poświęconej CX i obsłudze klienta
- Zespół HILLWAY na VIII Forum Edukacji Dorosłych
- Nowe horyzonty rozwoju umiejętności: Raport Udemy Business 2024 w pigułce
- Jak podejście oparte na umiejętnościach zmieni rynek pracy w 2024?
- 4C jako kluczowe umiejętności menedżerów w 2024 – raport Udemy Business
- Badanie odporności psychicznej MTQ48 / MTQPlus – oferta HILLWAY
- Firma Szkoleniowa Roku 2023 – wyróżnienie Gazety Finansowej dla HILLWAY
- Jak skutecznie utrzymać klienta? Niezbędny poradnik
- Jak przekazać feedback? 9 złotych zasad udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
- Świadomość wynagrodzeniowa Polaków: Raport HRrebels ujawnia kluczowe wnioski
- Jak przygotować przyszłych menedżerów? Praktyczny przewodnik sukcesji korporacyjnej
- Jak zarządzać zespołem wielopokoleniowym? O różnicach pokoleniowych w biznesie.
- Polska na drugim miejscu wśród najpopularniejszych lokalizacji dla Centrów Usług Wspólnych – Raport Global Shared Services & Outsourcing Survey 2023
- Co to change enablement? Jak wpływa na zespoły?
- 5 trendów przyszłości efektywnej sprzedaży B2B – Raport Gartners
- Case Study: Od Pracownika do Mentora – Szkolenie “Kim jest buddy?”
- Zespoły potrzebują power skills – kompetencji mocy!
- Top 15 kluczowych umiejętności w 2023 – Raport World Economic Forum
- Trójkąt Kompetencji: Trzy filary sukcesu w życiu i karierze
- Future of Jobs Report 2023: przyszłość rynku pracy – Raport World Economic Forum
- Inboarding vs Onboarding: Kluczowe różnice i znaczenie dla rozwoju organizacji
- Co to Growth Mindset? Czyli o nastawieniu na rozwój
- Power skills – odkryj potęgę kompetencji mocy!
- Nowe wyzwania, kluczowe umiejętności i rola szkoleń oraz AI – Globalny raport od Visier
- 8 niezbędnych kroków wdrażania zmian, czyli o skutecznym zarządzaniu zmianą
- Stand-up szkoleniowy – innowacyjne podejście do edukacji w zakresie obsługi klienta – case study szkolenia dla Naprawa.pl
- Czasy BANI – co musisz wiedzieć o nich wiedzieć?
- HILLWAY na najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce – Founders Mind 2023
- Help Desk 101 – niezbędne wsparcie dla klientów
- HILLWAY kolejny rok w Klubie Pro Progressio
- Aktywny tryb życia i zdrowe odżywianie – case study szkolenia
- Buddy w procesie onboardingu – kto to?
- Złote zasady komunikacji w rozmowach coachingowych w call center – przykłady i porady
- Raport Genesys “The State of Customer Experience” – Przegląd i wnioski
- Konferencja Puls Biznesu “Power to Woman” – silna liderka na trudne czasy
- OKR – skuteczna metoda zarządzania przez cele
- Raport LinkedIn Workplace Learning 2023
- Strategia L&D: klucz do sukcesu biznesowego poprzez rozwój pracowników
- HILLWAY na konferencji “Follow the Leaders”
- Stand-up jako innowacyjna forma szkoleń biznesowych
- Model kompetencyjny – jak zwiększyć efektywność zarządzania zasobami ludzkimi w rekrutacji, szkoleniach i ocenie pracowników?
- 5 kroków skutecznej windykacji należności
- Od klientów do partnerów biznesowych – The KAM Process, czyli strategiczne podejście do zarządzania kluczowymi klientami
- Przewodnik skutecznego coachingu w call center
- 6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowaną na współpracę i osiąganie celów zespołowych
- Model KANO – przepis na maksymalizację satysfakcji klienta w zarządzaniu kluczowymi klientami
- Jak profesjonalnie zakończyć współpracę pracownika z firmą? Przewodnik efektywnego offboardingu
- HILLWAY prelegentem na Konferencji Pulsu Biznesu – Dyrektor Administracyjny 2023
- Trendy szkoleniowe 2023 – raport Udemy Business
- Pytania coachingowe w budowaniu planu sprzedaży – analiza otoczenia przedsiębiorstwa
- Szkolenia otwarte a szkolenia zamknięte. Jaka jest różnica?
- 8 typów zachowań klientów – sposoby rozmowy
- Jak skutecznie utrzymać klienta? Praktyczne metody i techniki utrzymania klienta
- Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? – Artykuł Eksperta HILLWAY
- Nowe spojrzenie na rozwój menedżerów – raport Udemy Business
- 6 rzeczy na temat windykacji, o których musisz wiedzieć.
- Raport Hays “Rozwój zawodowy – oczekiwania pracowników i możliwości firm” – badania opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji.
- Żelazny zestaw rozwojowy dla świadomego HR – publikacja Marzeny Sawickiej dla Kompendium HR 2022
- HILLWAY popiera porozumienie sektorowe Edukatorzy dla Edukatorów
- Efektywna rekrutacja – sprzedaż ofert pracy – case study HILLWAY
- Dla Klientów HILLWAY z branży IT – pozyskaj praktykantów, stażystów i pracowników IT z Politechniki Warszawskiej
- Nowe trendy w obszarze edukacji i rozwoju menedżerów – ekspercki artykuł Marzeny Sawickiej dla Gazety Finansowej
- Trendy rekrutacyjne 2022 dla HR
- L&D jako strategiczna funkcja organizacji – nowy raport LinkedIn
- Jak być EFEKTYWNYM w czasach ciągłych zmian VUCA? Porada eksperta HILLWAY
- Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards z udziałem eksperta HILLWAY
- Chcesz unikać konfliktów? Zacznij od ZROZUMIENIA
- Trendy szkoleniowe 2022 – Raport Udemy Workplace Learning Trends
- Facylitacja – co to? Po co managerowi kompetencje facylitatorskie?
- Obsługa Klienta w Polsce – Raport Delloite Customer Service Excellence 2021
- Prospecting – 6 sprawdzonych technik i taktyk handlowców w skutecznym pozyskiwaniu klienta
- Jak podnosić ceny? 9 zasad negocjowania podwyżek cen w sektorze B2B
- Komunikacja interpersonalna – 10 właściwości efektywnej komunikacji
- Co to jest feedback? Jak udzielać feedback? Jak przyjmować?
- Dla Klientów HILLWAY z branży IT – Uwaga! Praktykanci, stażyści i pracownicy IT z Politechniki Warszawskiej
- Aktualne wytyczne do organizacji szkoleń w czasach pandemii Covid-19
- Komunikacja mailowa – najczęstsze błędy
- Onboarding. Uwaga – nowi pracownicy w firmie!
- Odporność psychiczna jest jak mięsień – trenuj, by był silny!
- Zmiany, zmiany… a kto zabrał Twój ser?
- Prosty język i Dobre praktyki prostej komunikacji bankowej opracowane w Związku Banków Polskich
- Standard Usług Zdalnego Uczenia się – SUZ
- Jak zarządzać wynikami finansowymi w czasach kryzysu? – porada ekspercka Trenera HILLWAY
- Jak się zmotywować do rozwoju w czasach pandemii? O motywacji – Agnieszka Nowicka-Przyborska
- Outsorsować czy szkolić własny personel – co się bardziej opłaca przedsiębiorstwu?
- Jaką rolę pełni controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa?
- Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data
- Jak rozwijać odporność psychiczną i efektywnie zarządzać emocjami? Porada Trenera HILLWAY
- Jak wybrać odpowiednią salę na szkolenie?
- Trendy w sprzedaży według Salesforce, czyli na co zwrócić uwagę zarządzając sprzedażą w latach 2019-2020?
- Czym jest efekt Churchill’a? Jak działa przy przekazywaniu złych wiadomości i niepopularnych decyzji?
- Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka – wybrano najlepszych konsultantów i najlepsze zespoły w Polsce!
- Zdrowie w pracy – problem pracodawcy czy pracownika?
- Jak kulturalnie zakończyć rozmowę z agresywnym rozmówcą? Obsługa trudnego klienta w praktyce
- Programy stażowe – czas START! O projektowaniu programu stażowego w praktyce
- Co to jest Employee Experience? Na czym polega Employee Experience Management?
- Zintegrowany System Kwalifikacji wszedł w życie ustawą z 2016 roku
- Portale HR, które warto obserwować zdaniem HILLWAY
- Jak z klasą odejść z pracy? Porada firmy szkoleniowo-doradczej HILLWAY
- Jak w dobie XXI wieku kształtować pozytywny wizerunek firmy w internecie?
- Idea Bank jako pierwszy bank rezygnuje z IVR
- Czat – service level i monitoring jakości
- Wskaźniki jakościowe w contact center
- Automaty zarządzają jakością – monitoring jakości w contact center
- Nagrywanie rozmów jest OK
- Dlaczego warto dbać o profesjonalny wizerunek w biznesie? – porada Trenera HILLWAY
- Jak wycenić koszt pozyskania klienta przez call center?
- Ukłon w stronę wierzycieli ? koszty windykacji ponosi dłużnik
- Anatomia wskaźnika – prezentacja HILLWAY z VIII Kongresu Contact Center
- Telemarketer na medal!
- Być albo nie być w biznesie ? czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018
- Akwizytorzy, sprzedawcy bezpośredni muszą zmienić praktykę sprzedaży. Najnowsze decyzje UOKiK
- Co to jest atmosfera giełdy w call center, w sprzedaży przez telefon?
- Dlaczego wdrożony model kompetencyjny nie spełnia swojej roli i staje się niechcianym obciążeniem dla kierowników i pracowników?
- Jaki jest polski klient?
- Wydatki na innowacje są za niskie
- Jak zmniejszyć roczne koszty operacyjne contact center o 50 procent?
- Technologie mobilne zmienią sposób obsługi klienta w call center
- Jakość obsługi jest ważniejsza od ceny – badanie Verint Solutions
- Telemarketer nie może kłamać – postępowania UOKiK
- Integracja social media z call center. Jak mierzyć ROI
- Dlaczego NIE warto oszczędzać na outsourcingu usług call center?
- Samoobsługa w call center ? ułatwienie dla firmy czy problem dla klienta?
- Czy wiesz jakie zwroty ułatwiają sprzedaż i pozwalają budować pozytywne relacje z klientami? Język korzyści w pigułce.
- Jak social media wpływają na trendy w Obsłudze Klienta
- Szanse i zagrożenia przedsiębiorstw w 2013 roku – raport PKPP Lewiatan
- Jakość, a nie jakoś ? czyli jak budować zespoły call contact center- Kamila Krawczyk – Strawińska
- Podsumowanie roku w branży call/contact center – Marzena Sawicka (HILLWAY) dla callcenternews.pl
- Skuteczne sposoby motywowania pracowników działów obsługi klienta – HILLWAY dla JOBFITTER
- Hillway dla JOBFITTER – Ścieżka kariery w obszarze obsługi klienta – call center
- Marzena Sawicka o jakości obsługi klienta dla BRIEF
- Rynek firm szkoleniowych w Polsce
- Raport: Learning and Talent Development 2011
- Literatura – szkolenia
- Przydatne w pracy cytaty
- Powody straty klientów wg MSPA
- Ekonomiczne konsekwencje złej obsługi klienta – by Genesys
- Category: Inspirujące cytaty
- Category: Obsługa Klienta - badania, raporty
- Category: Polecane książki
- Category: Przywództwo i kierowanie
- Category: Rozwój osobisty
- Category: Sprzedaż i techniki sprzedaży
- Category: Szkolenia - badania, raporty
- Category: Windykacja
- Category: Zarządzanie call center
- Category: Zarządzanie firmą
- Category: Bez kategorii
- Negocjacje w procesie zakupowym – szkolenie dla Działu Zakupów z wykorzystaniem gier szkoleniowych
- Szkolenia i warsztaty online na ZOOM – wytyczne techniczne dla uczestników szkoleń
- HILLWAY trzy bezpłatne webinary: 1.komunikacja, 2. różnorodność 3.mentoring w ramach kampanii Dni Uczenia się Dorosłych 2024
- 10 pozytywnych zachowań menedżerów, które motywują i rozwijają zespół.
- Szkolenie Zarządzanie Klientem Strategicznym – nowy layout
- Akademia Menedżera – Rozwój kompetencji menedżerskich – case study HILLWAY
- Profesjonalny proces offboarding’u – case study szkolenia HILLWAY
- Referencje od Masterlease dla HILLWAY za realizację szkoleń
- Metody wyznaczania celów sprzedażowych
- Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?
- HILLWAY po raz kolejny laureatem plebiscytu Orły Kształcenia
- Category: Case Studies
- Case Study HILLWAY: Przeprowadzenie superwizji szkoleń wewnętrznych
- Case study szkolenia HILLWAY: Rozwój umiejętności – analityczne i krytyczne myślenie
- Akademia Mentoringu – wdrażanie mentoringu i sukcesji stanowiskowej w spółce energetycznej (doradztwo, szkolenia – warsztaty dla mentorów i mentee 1:1)
- Referencje od Ticketmaster Polska dla HILLWAY – szkolenie Empatyczna obsługa klienta
- Rozwój kompetencji liderów w branży SSC – case study szkolenia
- Od szkolenia z obsługi klienta po wielowymiarowy rozwój organizacji – case study HILLWAY
- Niestandardowe szkolenie HR – Kim jest Buddy? – case study
- Jak HILLWAY pomogło klientowi osiągnąć ponad 300% wzrostu sfinalizowanych umów? Case study szkolenia sprzedażowego
- Opracowanie i wdrożenie funkcjonalnego modelu kompetencyjnego – case study projektu doradczego HILLWAY
- Komunikacja w sytuacjach kryzysowych, zarządzanie stresem i emocjami – case study szkolenia HILLWAY
- Szkolenia dla kliniki weterynaryjnej – case study HILLWAY
- Team building – integracja online z zastosowaniem gier szkoleniowych
- Power Woman! – czyli wsparcie kobiet w rozwoju kompetencji Negocjacji
- ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.
- Rozwój trzech kanałów sprzedaży i obsługi klienta – szkolenia dla Klienta z branży usług multimedialnych
- Efektywna praca zdalna – wsparcie Klienta we wdrożeniu hot desków i pracy zdalnej. Szkolenia dla Trenerów wewnętrznych
- Szkolenia po angielsku w HILLWAY
- Wdrożenie sprzedaży w zespole likwidacji szkód (przejmowanie klienta konkurencji)
- Wdrożenie innowacyjnego modelu sprzedaży i szkolenia sieci sprzedaży po rebrandingu punktów u jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce
- Usprawnienie obsługi klienta poprzez obsługę pism handlowych ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami
- Sprzedaż konsultacyjna w sprzedaży systemów oświetleniowych. Szkolenie dla Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży
- Warsztat umiejętności trenerskich dla pracowników Działu Wsparcia Sprzedaży
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych prawników w kancelarii adwokackiej
- Projekt doradczo-szkoleniowy Strategiczne zarządzanie zmianą – warsztaty dla Top Menadżerów
- Dedykowany projekt Rozwoju kompetencji Menadżera Call Center.
- Podstawy zarządzania zespołem z elementami sztuki prezentacji – szkolenia dla kadry kierowniczej
- Case study: Efektywne zarządzanie czasem własnym i organizacja pracy podległego zespołu
- Case study: Wsparcie procesu zarządzania zmianą poprzez szkolenia dla kadry zarządzającej
- Category: Doradztwo
- Doradztwo w obszarze sprzedaży
- Wdrożenie efektywnego modelu kompetencji – zarządzanie kompetencjami w nowoczesnej organizacji
- Obszar działalności – doradztwo call center
- Etapy realizacji projektów doradczych w zakresie call center
- Category: Doradztwo Call Center
- Category: Doradztwo HR
- Category: Rozwój sprzedaży
- Category: Dotacje na szkolenia
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy 2024 – jak uzyskać dofinansowanie do szkoleń?
- Nowy projekt! 16 000 zł na szkolenia dla MSP w okresowych trudnościach!
- OPEN – nieoprocentowane pożyczki na szkolenia, kursy i studia
- Szkolenia z Urzędu Pracy – dofinansowania z UP
- Dofinansowania na szkolenia 2020 – Kompetencje dla sektorów zadanie Covid-19 – nabór do 30.11.2020
- Dotacje na szkolenia. Szkolenia dofinansowane z unii – jak uzyskać dofinansowanie?
- Category: Kalendarium szkoleń
- Category: O Nas
- Asystent/ka Biura – praca hybrydowa (biuro + zdalnie) student Warszawa – oferta pracy HILLWAY
- Trener Współpracujący
- Category: Media o nas, my w mediach
- HILLWAY w Focus on Business z analizą raportu World Economic Forum
- 13 lat działalności HILLWAY – dziękujemy!
- HILLWAY nagrodzona Certyfikatem EKOfirmy za Zaangażowanie w Ochronę Środowiska
- Kreujemy przyszłość biznesu GBS/BSS/SSC – Szkolenia, Współpraca, Wizja. Spotkanie HILLWAY z Klubem Pro Progressio
- Zapraszamy na XXXI Targi Pracy i Praktyk dla Elektroników i Informatyków na Politechnice Warszawskiej – znajdź idealnych pracowników IT dla Twojej firmy
- Joanna Ziętara – Trenerka HILLWAY przewodniczącą Jury i członkinią Kapituły Polish Contact Center Awards 2023
- HILLWAY zaprasza do udziału w Badaniu HR Polskiej Izby Firm Szkoleniowych – Potrzeby szkoleniowe i finansowanie działań rozwojowych w 2023
- Orły Kształcenia 2022 – wyróżnienie dla HILLWAY
- HILLWAY wyróżnione w kategorii Firma Szkoleniowa Roku 2022 wg rankingu Gazety Finansowej
- HILLWAY w klubie Pro Progressio
- “Dobre szkolenie to początek wielu pozytywnych zmian w organizacji” – artykuł Marzeny Sawickiej dla Gazety Finansowej
- Wyróżnienie dla HILLWAY w kategorii Firma Szkoleniowa Roku 2021 wg Gazety Finansowej
- Co to sampling? Czy sampling szkolenia to dobra metoda weryfikacji? – Marcin Kalinowski dla Kompendium HR 2021
- HILLWAY dla stacji Radio Nowy Świat – o tym jak (z klasą) odejść z firmy i jak rozstawać się z pracownikiem
- HILLWAY na 9 miejscu w Rankingu Firm Szkoleniowych Gazety Finansowej
- HILLWAY w rankingu 10 najlepszych firm szkoleniowych w Polsce w Gazety Finansowej
- Jak wybrać najlepszą firmę szkoleniową? Artykuł Marzeny Sawickej w Gazecie Finansowej
- Trener HILLWAY – Monika Flak o zmianie i jej “agentach” w magazynie My Company Polska
- HILLWAY w rankingu 20 najchętniej rekomendowanych i najbardziej cenionych firm szkoleniowych w Polsce
- Marzena Sawicka z HILLWAY o szkoleniach z zarządzania zmianą w radiowej Czwórce!
- HILLWAY o przygotowaniu planu sprzedaży na kolejny rok w Nowej Sprzedaży
- HILLWAY dla Livespace o idealnym procesie sprzedaży
- Marzena Sawicka o prospectingu i pozyskiwaniu klientów w Nowej Sprzedaży
- HILLWAY w Gazecie Prawnej Edukator Przedsiębiorcy
- Rafał Brożyna – Trener HILLWAY w Poranku na Śniadanie w TVP
- HILLWAY rekomendowana w Raporcie ,,Skuteczne strategie sprzedażowe 2015″ Nowoczesnej Firmy
- Agnieszka Nowicka o budowaniu profesjonalnego wizerunku w Outsourcing Portal
- Monika Bar – Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? Artykuł w EduBroker.pl
- Marzena Sawicka o karierze w branży call center dla Outsourcing Portal
- Komentarz Marzeny Sawickiej w Call Center News
- Eksperci HILLWAY o nowym podejściu do szkoleń w Kompendium HR Pracuj.pl 2013
- Artykuł HILLWAY dziś Tematem dnia na portalu nf.pl (Nowoczesna Firma)
- HILLWAY o trendach w obsłudze klienta dla Marketer +
- Zarządzanie jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów call center
- Nowy numer Outsourcing & More już dostępny, a w nim HILLWAY o jakości i efektywności pracy konsultantów telefonicznych
- Marzena Sawicka – Dyrektor Zarządzająca HILLWAY w TVN CNBC o jakości obsługi klienta w Polsce
- Marzena Sawicka dla Gazety Wyborczej ,,Tymczasowo, a potem na stałe” 30.08.2010
- Category: Nasz zespół
- Category: Newsy Hillway
- Akademia First Time Manager szkolenia
- Spotkaj Zespół HILLWAY na wydarzeniach
- HILLWAY Training & Consulting kończy 14 lat!
- HILLWAY partnerem XXXIV Targów Pracy i Praktyk dla Informatyków i Elektroników
- HILLWAY i sadzenie drzew z Posadzimy.pl – wspólnie wspieramy rozwój polskich lasów
- Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży w 2025 roku według raportu Gartnera
- Raport World Economic Forum Future of Jobs 2025 – najważniejsze wnioski
- Referencje PGNiG Orlen dla HILLWAY Akademia Mentoringu
- Najczęstsze wyzwania pracy hybrydowej: Perspektywa managerów i pracowników
- Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu
- Uzyskaj dofinansowanie do szkoleń – Krajowy Fundusz Szkoleniowy 2025!
- HILLWAY z umową partnerską z uczelnią wyższą SGGW Warsaw University of Life Sciences
- HILLWAY z nagrodą Pro Tiger dla Firmy Szkoleniowej 2024!
- Referencje od Stanley Black & Decker dla HILLWAY
- Podsumowanie partnerstwa HILLWAY Dni Uczenia się Dorosłych 2024
- HILLWAY poprowadzi warsztaty Team leaders na konferencji Follow the Leaders w Gdańsku!
- HILLWAY Partnerem Dni Uczenia się Dorosłych 2024
- Referencje dla HILLWAY od Zeman HDF w uznaniu za realizację szkoleń
- Referencje od Grant Thornton dla HILLWAY – szkolenia dla rodziców
- Powiadomienie o zmianie nazwy spółki HILLWAY
- Referencje od DahliaMatic dla HILLWAY – szkolenie efektywność osobista i komunikacja
- Referencje SFMEBLE.PL dla HILLWAY
- Nowy program od marca 2022. Dofinansowanie do 150 tys. zł na szkolenia i doradztwo w zakresie transformacji cyfrowej i rozwoju kompetencji cyfrowych menedżerów.
- Został Ci budżet z 2021? Nie trać go – kup voucher na szkolenia w 2022!
- Referencje Amplifon Poland dla HILLWAY
- HILLWAY na platformie ze szkoleniami Eventis.pl
- HILLWAY partnerem merytorycznym największej konferencji poświęconej obsłudze klienta Customer Care Festival
- HILLWAY wspiera Badanie HR i potrzeb szkoleniowych firm – Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
- Referencje Consolis Polska dla HILLWAY
- Referencje od Soletanche za realizację szkoleń dla menadżerów, kierowników oraz inżynierów.
- Referencje AWD Interior dla HILLWAY
- Referencje 24IT Serwis dla HILLWAY
- Referencje Cemex Polska dla HILLWAY
- Subwencja Finansowa od PFR dla HILLWAY
- Joanna Ziętara – Trener HILLWAY członkiem Jury i Kapituły Konkursu Telemarketer Roku 2021
- HILLWAY partnerem merytorycznym największej konferencji o obsłudze klienta Customer Care Festival
- Referencje Toyota Material Handling Polska dla HILLWAY
- Referencje po szkoleniach z Zarządzania przez cele. Agencja Mienia Wojskowego dla HILLWAY
- Referencje Currenda dla HILLWAY
- Referencje Arval Service Lease Polska dla HILLWAY
- Szkolenie Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu
- HILLWAY szkolenia i doradztwo dla firm i zarządów w sytuacji kryzysu (epidemia koronawirus)
- HILLWAY – szkolenia w sytuacji koronawirusa – podjęte środki bezpieczeństwa i działania
- Innogy – referencje dla HILLWAY po szkoleniach z przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
- Ruszyła Akademia Menadżera MSP – szkolenia menadżerskie dofinansowane w całej Polsce!
- Legalizacjapracy.pl referencje po szkoleniach dla HILLWAY
- FAMUR referencje dla HILLWAY
- Szkolenia otwarte HILLWAY z wysoką szansą realizacji IX -X 2019
- Budimex referencje dla HILLWAY
- Joanna Ziętara ? Trener HILLWAY w Jury konkursu Telemarketer Roku
- Reprezentacja HILLWAY na wielkim finale Sales Angels 2018
- HILLWAY na The BSS FORUM
- Marzena Sawicka z HILLWAY prelegentką na największej konferencji zakupowej w Polsce PROCON/POLZAK 2018
- Referencje od Brüggen Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Intitek Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Jeronimo Martins Polska SA dla HILLWAY
- Referencje od ExpressMap Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Sii Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Promedica Care Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Schumacher Packaging Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Weegree Sp. z o.o. SK dla HILLWAY
- Referencje od Egmont Polska Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Referencje od Polfarmex S.A. dla HILLWAY
- Referencje od Envio Group Poland Sp. z o.o. dla HILLWAY
- HILLWAY na premierze ogólnopolskiego badania Bilans Kapitału Ludzkiego
- Zapraszamy na szkolenia otwarte
- HILLWAY na Zjeździe Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
- Referencje od H+H Polska dla HILLWAY
- Referencje od TAX CARE dla HILLWAY
- Referencje od Harding Safety Poland dla HILLWAY
- Referencje od AMERIGAS POLSKA dla HILLWAY
- HILLWAY po raz kolejny partnerem Rzeczpospolitej. Monika Księżak z HILLWAY prelegentką konferencji dla prawników.
- HILLWAY dołączył do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych!
- HILLWAY partnerem Rzeczpospolitej – warsztat Lider Zmiany 29-30.03.2018
- HILLWAY o rekrutacji do contact center na Konferencji Puls Biznesu
- HILLWAY w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- HILLWAY konsultuje Projekt Sektorowej Ramy Kwalifikacji Usług Rozwojowych (SRK UR )
- Referencje od FIRST DATA dla HILLWAY
- Referencje od DATEV dla HILLWAY
- Referencje od InsERT dla HILLWAY
- HILLWAY na konsultacjach odnośnie Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- HILLWAY na konferencji Dialog dla Kompetencji Jutra
- Referencje od NORDIC INVESTMENT dla HILLWAY
- Referencje od ALSTOM KONSTAL dla HILLWAY
- Referencje od ELSA Poland dla HILLWAY
- HILLWAY Training & Consulting świętuje 5 lat firmy
- HILLWAY na Polskim Kongresie Gospodarczym
- Referencje od Skarbnicy Narodowej dla HILLWAY
- Referencje od Muzeum Historii Żydów Polskich dla HILLWAY
- HILLWAY dla studentów SGH Konferencja ,,Celuj w przyszłość”
- Referencje od Cashper dla HILLWAY
- Szkolenia finansowe w ofercie HILLWAY
- Referencje od Technopark Gliwice dla HILLWAY
- HILLWAY na VII edycji Kongresu Sprzedaż w Hotelu Raddison Blu Sobieski
- Referencje od ZUS dla HILLWAY
- Kamila Krawczyk – Strawińska z HILLWAY na SGH na Konferencji Negocjator
- HILLWAY Training & Consulting nominowana do tytułu Best Quality 2015
- HILLWAY na Warszawskich Dniach Rekrutacji
- Hillway na Wielkiej Gali Outsourcing Stars 2014
- HILLWAY po raz drugi wygrał konkurs na szkolenia sieci sprzedaży u jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce
- Szkolenia z Excela w biznesie już w ofercie HILLWAY
- Dom Development referencje dla HILLWAY
- HILLWAY wspiera rozwój studentów. Bezpłatne warsztaty dla ELSA w ramach działań CSR.
- Raiffeisen Polbank referencje dla HILLWAY
- Eksperci z HILLWAY wystąpili na konferencji b2b marketing STANDARD
- HILLWAY na Wielkiej Gali Liderów Polskiego Outsourcingu – Outsourcing Stars 2013
- Marzena Sawicka i Rafał Jarosz z HILLWAY na VIII Kongresie Contact Center Pulsu Biznesu
- Rafał Jarosz – konsultant HILLWAY nominowany do nagrody Contact Center Word
- Referencje od Infosys BPO Sp. z o.o. dla HILLWAY
- HILLWAY na Gali Golden Arrow i V edycji Telemarketera Roku
- HILLWAY na seminarium w Ministerstwie Gospodarki
- Referencje od PURE Health and Fitness Sp. z o.o. dla HILLWAY
- Ewa Drumlak i Marzena Sawicka z HILLWAY na śniadaniu biznesowym Harvard Business Review Polska dotyczącym biznesowych sukcesów kobiet w Polsce.
- Polski Bank Komórek Macierzystych w gronie klientów HILLWAY
- Hillway w Sejmie na dyskusji na temat Szans i zagrożeń w rozwoju MSP w Polsce
- Hillway na VII Forum Outsourcingu
- Referencje od ING Banku Śląskiego S.A. dla HILLWAY
- Rafał Brożyna – Trener HILLWAY Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku
- Rafał Brożyna w zespole trenerów HILLWAY
- HILLWAY na spotkaniu Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
- HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządów i organizacji w Zakopanem!
- OutsourcingPortal.pl został Partnerem HILLWAY
- Szkolenia otwarte HILLWAY czerwiec
- Hillway – nowy brand na rynku usług szkoleniowo – doradczych
- Category: Oferty pracy
- Category: Partnerzy HILLWAY
- Category: Referencje
- Grupa Żywiec referencje dla HILLWAY
- LUX MED referencje dla HILLWAY
- Urząd Miejski w Gdańsku referencje dla HILLWAY
- Alumaster Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Brüggen Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Schumacher Packaging Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Envio Group Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- TAX CARE referencje dla HILLWAY
- HARDING SAFETY POLAND referencje dla HILLWAY
- InsERT referencje dla HILLWAY
- ALSTOM KONSTAL referencje dla HILLWAY
- ELSA Poland referencje dla HILLWAY
- Skarbnica Narodowa referencje dla HILLWAY
- TECHNOPARK GLIWICE referencje dla HILLWAY
- ZUS referencje dla HILLWAY
- Category: Referencje
- Referencje od Cemex Polska dla HILLWAY – szkolenie Train the Trainers z elementami obsługi klienta
- Referencje od PGNiG Grupa Orlen dla HILLWAY – szkolenie Techniki utrzymania klienta
- Referencje od Bułkę przez Bibułkę – Szkolenie Zarządzanie sobą w czasie i delegowanie zadań
- Referencje od EduBroker
- Referencje EPP dla HILLWAY
- Referencje EDAG Engineering Polska dla HILLWAY
- Referencje Arkance Systems Poland dla HILLWAY
- Referencje Stock Polska dla HILLWAY
- TBS Warszawa Południe referencje dla HILLWAY
- Agencja Mienia Wojskowego referencje dla HILLWAY
- IKEA Retail Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- CMC Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- ZUS referencje dla HILLWAY
- Intitek Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Jeronimo Martins Polska SA referencje dla HILLWAY
- ExpressMap Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Sii Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Promedica Care Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Weegree Sp. z o.o. SK referencje dla HILLWAY
- Egmont Polska Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- Polfarmex S.A. referencje dla HILLWAY
- H+H Polska referencje dla HILLWAY
- AMERIGAS POLSKA referencje dla HILLWAY
- FIRST DATA POLSKA referencje dla HILLWAY
- Doświadczenia branżowe
- DATEV referencje dla HILLWAY
- NORDIC INVESTMENT referencje dla HILLWAY
- Muzeum Historii Żydów Polskich referencje dla HILLWAY
- Cashper referencje dla HILLWAY
- Infosys BPO Poland Sp. z o.o. referencje dla HILLWAY
- PURE Health and Fitness referencje dla HILLWAY
- ING Bank Śląski referencje dla HILLWAY
- Apreo Logistics SA referencje dla HILLWAY
- Arteria SA referencje dla HILLWAY
- Kredyt Bank referencje dla HILLWAY
- First Data referencje dla HILLWAY
- Wydawnictwo PWN referencje dla HILLWAY
- Category: Szkolenia Otwarte
- Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja
- Category: Efektywność osobista
- Webinar HILLWAY Noworoczne postanowienia – czyli jak zmieniać swoje nawyki?
- Szkolenie Zarządzanie energią osobistą – czyli jak wzmocnić efektywność poprzez zarządzanie własną energią
- Szkolenie Storytelling w sprzedaży – skuteczny marketing narracyjny
- Szkolenie Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Szkolenie Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
- Category: Finanse
- Szkolenie KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
- Szkolenie Finanse dla niefinansistów – dane finansowe w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Szkolenie Analiza sprawozdań finansowych – warsztat praktyczny w MS Excel
- Szkolenie HILLWAY Controlling Inwestycyjny – planowanie i analiza opłacalności procesu inwestycyjnego
- Category: Przywództwo i zarządzanie
- Category: Sprzedaż i negocjacje
- Category: Szkolenia zamknięte
- Webinar walentynkowy HILLWAY: Miłość, Związki i Analiza Transakcyjna
- Szkolenia online – efektywne i skuteczne narzędzie rozwoju pracowników w dobie pandemii i nie tylko!
- Szkolenie Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej?
- Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami
- Szkolenie Zarządzanie stresem. Jak skutecznie pokonać stres?
- Category: Efektywna komunikacja
- Webinar Praktyczne metody rozwiązywania konfliktów
- Szkolenie Analiza transakcyjna w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Szkolenie Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
- Szkolenie Komunikacja NVC – sztuka empatycznej komunikacji bez przemocy
- Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej
- Szkolenie Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online
- Szkolenie Asertywna komunikacja w pracy zdalnej
- Szkolenie Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości
- Szkolenie Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
- Szkolenie HILLWAY Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC
- Szkolenie Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie dla menadżerów
- Szkolenie Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
- Category: Metody pracy
- Category: Programy szkoleniowe
- Category: Sprzedaż i negocjacje
- Szkolenie Jak podnieść ceny w 2023? Skuteczna waloryzacja i podwyżki cen w rozmowach handlowych.
- Szkolenie Obsługa klienta przez live czat – warsztat dla osób obsługujących czat
- Szkolenie Profesjonalny wizerunek biznesowy Przedstawiciela Handlowego
- Szkolenie Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i headhunterów
- Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
- Szkolenie HILLWAY Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
- Szkolenie HILLWAY Prospecting – Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
- Szkolenie HILLWAY Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Szkolenie Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż oparta na zaufaniu
- Szkolenie Telefoniczne umawianie spotkań handlowych
- Szkolenie skuteczny cross selling i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
- Szkolenie Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Category: Szkolenia Call Center
- Szkolenie Efektywny Help Desk z dbałością o profesjonalną obsługę klienta
- Szkolenie Zarządzanie zespołem call center
- Szkolenie Train the trainers – warsztat pracy trenera – poziom podstawowy i zaawansowany
- Szkolenie Raportowanie i analiza danych w call center
- Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – warsztat dla pracowników infolinii alarmowych – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego
- Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)
- Szkolenie Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center
- Szkolenie Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Category: Szkolenia Efektywność Osobista
- Szkolenie Efektywne Spotkania: Od Planowania po Rezultaty
- Rezyliencja – odporność psychiczna czyli jak dbać o siebie w czasach ciągłych zmian
- Szkolenie: Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
- Webinar HILLWAY Siła Kobiet | Siła Mężczyzn – zainspiruj zespół do rozwoju
- Webinar: Gorączka Świąteczna – jak jej nie ulec? Techniki z obszaru Mindfulness
- Szkolenie Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu z elementami radzenia sobie ze stresem
- Szkolenie Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym
- Szkolenie Job Crafting – nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy
- Szkolenie Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
- Szkolenie Strategie efektywnego podejmowania decyzji menedżerskich
- Szkolenie Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom zaawansowany
- Szkolenie Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom średniozaawansowany
- Szkolenie Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
- Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Asystentka Zarządu
- Szkolenie Profesjonalny wizerunek w biznesie – warsztat biznesowy
- Szkolenie Korporacyjny wojownik – siła automotywacji
- Szkolenie Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
- Szkolenie Warsztat Efektywnego Project Managera
- Szkolenie Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Szkolenie Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem)
- Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
- Category: Szkolenia Finanse i Controlling
- Szkolenie Finanse w pracy Project Managera branży budowlanej
- Plany finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem – jak strategicznie zarządzać finansami, aby wytworzyć wartość przedsiębiorstwa?
- Szkolenie Controlling jako system zarządzania nowoczesną firmą – praktyczny warsztat dla managerów
- Nowoczesny rachunek kosztów i analiza rentowności w przedsiębiorstwie
- Finanse korporacyjne w praktyce ? jak zapanować nad ogromną liczbą danych
- Szkolenie Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce
- Szkolenie Metody wyceny przedsiębiorstwa – szacowanie wartości spółki własnej lub kontrahenta
- Podstawy controlingu w praktyce, czyli jak skutecznie wspierać menadżerów
- Szkolenie Profesjonalna analiza i ocena projektów inwestycyjnych – Controling inwestycyjny
- Szkolenie Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie
- Szkolenie Biznesplan w realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego
- Szkolenie Budżetowanie i kontrola kosztów, czyli efektywne planowanie finansowe
- Jak efektywnie współpracować z Urzędem Skarbowym oraz najnowsze zmiany w prawie w ujęciu praktycznym. Szkolenie dla księgowych.
- Category: Szkolenia HR
- Szkolenie Kim jest buddy? Warsztat dla osób wspierających wdrożenie nowych pracowników
- Szkolenie Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację
- Szkolenie Skuteczna rekrutacja – warsztat dla HR
- Szkolenie HILLWAY Grywalizacja – zastosowanie w projektowaniu zadań AC/DC
- Train the trainers – poziom II
- Szkolenie Assessment/ Development Center jako metody diagnozy kompetencji – warsztat dla HR
- Category: Szkolenia menedżerskie
- Szkolenie Zarządzanie neuroróżnorodnością – praktyczny warsztat dla menedżerów
- Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele
- Szkolenie Zarządzanie zmianą, czyli ABC lidera zmiany – szkolenie menedżerskie
- Szkolenie Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej
- Szkolenie Efektywne zarządzanie projektami – Agile Project Management i Scrum
- Szkolenie Zarządzanie przez cele
- Szkolenie Zarządzanie różnorodnością w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Szkolenie Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – warsztat dla menedżerów
- Szkolenie Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Szkolenie ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
- Szkolenie HILLWAY Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym
- Szkolenie Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
- Szkolenie Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Category: Szkolenia Obsługa Klienta
- Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
- Szkolenie Obsługa klienta na odległość dla Doradców Technicznych i Serwisantów
- Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
- Szkolenie Profesjonalna pisemna korespondencja biznesowa z elementami budowania relacji
- Szkolenie Profesjonalna korespondencja biznesowa – korespondencja e-mail
- Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta
- Szkolenie Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy – warsztat dla menadżerów
- Category: Szkolenia Windykacja
- Szkolenie Prawne aspekty windykacji
- Szkolenie Typologia dłużników i strategie windykacyjne – szkolenie zaawansowane
- Szkolenie Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości
- Szkolenie Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw – warsztat windykacyjny
- Category: Szkolenia Zarządzanie zmianą
- Category: Webinary
- Category: Webinary szkoleniowe
- Category: Wybrani trenerzy
- Trener HILLWAY Adam Szewczak – obsługa klienta / sprzedaż / contact center / zarządzanie
- Maciej Garwoliński – trener biznesu, konsultant HILLWAY
- Kamila Krawczyk-Strawińska – trener – obsługa klienta, sprzedaż i call center
- Agata Anneliese Pawłowska – szkolenia menadżerskie, z zarządzania, efektywności osobistej, komunikacji i negocjacji.
- Monika Flak – szkolenia z zarządzania, efektywności osobistej, komunikacji i sprzedaży.
- Joanna Ziętara – szkolenia z zarządzania, obsługi klienta i windykacji
- Konrad Zabłocki – Trener Biznesu, HR, Zarządzania i Sprzedaży
- Urszula Rudzka-Stankiewicz – Trener Biznesu, Zarządzania, Grywalizacji
- Magdalena Macutkiewicz – Trener Biznesu Zarządzania, Rekrutacji, Grywalizacji.
- Katarzyna Olszewska – Trener Biznesu, Specjalista ds. Windykacji, Obsługi Klienta i Rekrutacji.
- Marta Kacprzyk – Trener Biznesu, Radca Prawny
- Adam Górecki – MBA, Trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą.
- Katarzyna Ujek Trener Biznesu – socjolog. Szkolenia miękkie i menedżerskie.
- Jacek Łabuński Trener sprzedaży – zarządzanie zespołem, zarządzanie sprzedażą
- Katarzyna Frączkowska – Trener Finansów, Zarządzania, Manager
- Grzegorz Tomaszewski – trener biznesu, konferansjer, dziennikarz
- Tomasz Zdziarski – Trener finansów i controllingu, MBA, CEO, konsultant, wykładowca akademicki
- Krzysztof Przybylski – trener zarządzanie projektami, zarządzanie wirtualnym zespołem i umiejętności miękkie
- Rafał Brożyna – konsultant i trener – sprzedaż, telemarketing i call center
- Barbara Grzegrzółka – Szostak – Trener/Konsultant HR- obsługa klienta, call center
- Beata Nawrat – doradztwo strategiczne w obszarze zarządzania oraz sprzedaży i obsługi klienta
- Rafał Jarosz – Ekspert call/contact center i CRM. Trener biznesowy, menedżer i konsultant.
- Magdalena Bojaryn – prawnik, trener szkoleń w obszarze windykacji prawnej
- Małgorzata Kniaź – konsultant i trener – zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, szkolenia menadżerskie
- Agnieszka Nowicka-Przyborska – trener biznesu, menadżer, konsultant
- Joanna Rada – Trener Biznesu, Coach, Menedżer
- Beata Świątkowska – Gołąbek – Praktyk księgowości, licencjonowany doradca podatkowy, Członek Zarządu Stowarzyszenia Doradców Podatkowych Forum