Obsługa Klienta – badania, raporty

Obsługa Klienta w Polsce – Raport Delloite Customer Service Excellence 2021

W HILLWAY jesteśmy na bieżąco służąc naszym Klientom aktualną wiedzą oraz trendami ze świata biznesu. Tym samym polecamy uwadze raport nt. obsługi klienta Customer Service Excellence 2021 - Badanie Działów Obsługi Klienta w Polsce stworzony przez Deloitte Digital. Raport ukazuje szerokie ujęcie perspektywy obsługi klienta w Polsce, obecne trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta, działania Dowiedź się więcej ⟶

Prosty język i Dobre praktyki prostej komunikacji bankowej opracowane w Związku Banków Polskich

HILLWAY cieszy się, że Związek Banków Polskich opracował Dobre praktyki komunikacji bankowej, a deklarację ZBP dotyczącą używania prostego języka podpisało już ponad 20 największych banków w Polsce.     Prosty język w bankowości, czyli jaki wg ZBP? ZBP ? Zrozumiale. Bezpośrednio. Prosto. Prosty język w bankowości to język, który ma być: profesjonalny, ale pozbawiony urzędowego

Dowiedź się więcej ⟶

Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data

Aby sprostać wyzwaniom rynku należy stale rozwijać się i śledzić zmiany, trendy, analizować badania i raporty. Mając na uwadze dostarczanie naszym Klientom inspirującej wiedzy z dobrych źródeł, w ramach uzupełniania naszych szkoleń dziś przedstawiamy Państwu godny uwagi Raport: TRENDY PRZYSZŁOŚCI RAPORT KLIENT 3.0 firmy First Data Kim jest Klient Przyszłości? Perspektywa 2030 marzenia klientów, klienci

Dowiedź się więcej ⟶

Jak kulturalnie zakończyć rozmowę z agresywnym rozmówcą? Obsługa trudnego klienta w praktyce

Praca w sprzedaży i obsłudze klienta wiążę się również z obsługą trudnego klienta – nie raz agresywnego i wulgarnego. Prowadząc telefoniczną rozmowę z trudnym i agresywnym rozmówcą, aby doprowadzić do rozwiązania problemu jako konsultant/ekspert kieruj się następującymi zasadami: agresji nie odbieraj osobiście (nie jest ona skierowana przeciwko Tobie, ale np. firmie, którą reprezentujesz – nie

Dowiedź się więcej ⟶

Czat – service level i monitoring jakości

Wykorzystanie czatu rośnie w oszałamiającym tempie nie bez powodu. Ten interaktywny, zorientowany na kontekst kanał pozwala klientom szybko skorzystać z wiedzy konsultantów. Odpowiednio zaprojektowane interakcje z klientami mają niezaprzeczalne zalety: zwiększają satysfakcję klienta,  zwiększają efektywność działań sprzedażowych i poprawiają współczynnik FCR. W miarę wzrostu popularności czatu zwiększa się liczba zasobów firmowych przeznaczonych do pracy z

Dowiedź się więcej ⟶

Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? – Artykuł Eksperta HILLWAY

Tempo zmian technologicznych, gospodarczych i demograficznych wymusza na przedsiębiorstwach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Przypomnijmy sobie sytuacje gdy byliśmy Klientami ? w banku, sklepie, czy w jakimś innym miejscu. Przyjmijmy, że poziom obsługi był zadowalający tzn. uprzejmy, kompetentny, dostaliśmy to czego oczekiwaliśmy. Jednak z większą ochotą wrócimy tam, gdzie oprócz szablonowych standardów obsługi spotkaliśmy

Dowiedź się więcej ⟶

Być albo nie być w biznesie ? czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018

Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była aż tak ważna i strategiczna dla firm, jak będzie w najbliższych latach. Ewolucja, a właściwie rewolucja technologiczna, gospodarcza i demograficzna wymusza na przedsiębiorstwach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Wszelkie prognozy wynikające z badań i z naszych obserwacji wskazują na to, że lata 2013-2018 (czyli najbliższe 5 lat) będą

Dowiedź się więcej ⟶

Jaki jest polski klient?

Warszawa, 21 maja 2013 r. ? Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają najważniejszymi sposobami kontaktu z firmą, rośnie

Dowiedź się więcej ⟶

Technologie mobilne zmienią sposób obsługi klienta w call center

Według Interactive Intelligence, rozwój rynku urządzeń mobilnych może całkowicie przekształcić sposób komunikacji pomiędzy firmą a konsumentem. Dostęp do wielu kanałów kontaktu z poziomu jednego urządzenia, jednoczesne wykorzystanie usług webowych i głosowych, a także szereg informacji kontekstowych o kliencie, udostępnianych przez aplikacje mobilne, pozwolą wyeliminować bolączki typowe dla dzisiejszych centrów obsługi klienta.   W raporcie ?The Future

Dowiedź się więcej ⟶

Jakość obsługi jest ważniejsza od ceny – badanie Verint Solutions

Verint Systems Inc ogłosił wyniki niedawnego badania przeprowadzonego na temat jakości obsługi klienta. Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw. Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa

Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content