Obsługa Klienta – badania, raporty

Raport Genesys “The State of Customer Experience” – Przegląd i wnioski

W dzisiejszym świecie biznesu, dobre doświadczenie klienta (Customer Experience – CX) jest niezwykle ważne dla powodzenia firmy. Klientom zależy na otrzymaniu doskonałej obsługi, spersonalizowanych interakcjach i szybkim rozwiązywaniu problemów. Aby lepiej zrozumieć, jakie są trendy i kluczowe aspekty związane z doświadczeniem klienta, warto sięgnąć po raport “The State of Customer Experience”. Według raportu “The State

Dowiedź się więcej ⟶

8 typów zachowań klientów – sposoby rozmowy

W pracy na stanowisku obsługi klienta napotkać możemy wiele odmiennych typów zachowań klientów. Firmy często obsługują klientów z szeroką gamą potrzeb, motywacji i osobowości. Zrozumienie tego jak pracować z różnymi typami zachowań klientów pozwala na dostosowanie odpowiednich technik obsługi klienta, które z kolei wzmocnią relacje biznesowe i zwiększą przychody firmy. W artykule wyróżniamy 8 typów najczęstszych Dowiedź się więcej ⟶

Jak skutecznie utrzymać klienta? Praktyczne metody i techniki utrzymania klienta

Z artykułu dowiesz się o: jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient może potencjalnie chcieć odejść? jakie działania formalno-prawne wdrażają duże firmy, by przeciwdziałać migracji klientów? jakie działania można stosować, by zwiększać lojalność klienta i zniechęcać klienta do myślenia o odejściu? jak przeprowadzić badanie jakości, satysfakcji, czy poznania opinii klientów i wykorzystać je do Dowiedź się więcej ⟶

Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? – Artykuł Eksperta HILLWAY

Tempo zmian technologicznych, gospodarczych i demograficznych wymusza na przedsiębiorstwach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Obsługa Klienta - zadowolony klient to jeszcze nie szczęśliwy klient Przypomnijmy sobie sytuacje gdy byliśmy Klientami - w banku, sklepie, czy w jakimś innym miejscu. Przyjmijmy, że poziom obsługi był zadowalający tzn. uprzejmy, kompetentny, dostaliśmy to czego oczekiwaliśmy. Jednak z Dowiedź się więcej ⟶

Obsługa Klienta w Polsce – Raport Delloite Customer Service Excellence 2021

W HILLWAY jesteśmy na bieżąco służąc naszym Klientom aktualną wiedzą oraz trendami ze świata biznesu. Tym samym polecamy uwadze raport nt. obsługi klienta Customer Service Excellence 2021 - Badanie Działów Obsługi Klienta w Polsce stworzony przez Deloitte Digital. Raport ukazuje szerokie ujęcie perspektywy obsługi klienta w Polsce, obecne trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta, działania Dowiedź się więcej ⟶

Prosty język i Dobre praktyki prostej komunikacji bankowej opracowane w Związku Banków Polskich

HILLWAY cieszy się, że Związek Banków Polskich opracował Dobre praktyki komunikacji bankowej, a deklarację ZBP dotyczącą używania prostego języka podpisało już ponad 20 największych banków w Polsce.     Prosty język w bankowości, czyli jaki wg ZBP? ZBP ? Zrozumiale. Bezpośrednio. Prosto. Prosty język w bankowości to język, który ma być: profesjonalny, ale pozbawiony urzędowego

Dowiedź się więcej ⟶

Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data

Aby sprostać wyzwaniom rynku należy stale rozwijać się i śledzić zmiany, trendy, analizować badania i raporty. Mając na uwadze dostarczanie naszym Klientom inspirującej wiedzy z dobrych źródeł, w ramach uzupełniania naszych szkoleń dziś przedstawiamy Państwu godny uwagi Raport: TRENDY PRZYSZŁOŚCI RAPORT KLIENT 3.0 firmy First Data Kim jest Klient Przyszłości? Perspektywa 2030 marzenia klientów, klienci

Dowiedź się więcej ⟶

Jak kulturalnie zakończyć rozmowę z agresywnym rozmówcą? Obsługa trudnego klienta w praktyce

Praca w sprzedaży i obsłudze klienta wiążę się również z obsługą trudnego klienta – nie raz agresywnego i wulgarnego. Prowadząc telefoniczną rozmowę z trudnym i agresywnym rozmówcą, aby doprowadzić do rozwiązania problemu jako konsultant/ekspert kieruj się następującymi zasadami: agresji nie odbieraj osobiście (nie jest ona skierowana przeciwko Tobie, ale np. firmie, którą reprezentujesz – nie

Dowiedź się więcej ⟶

Czat – service level i monitoring jakości

Wykorzystanie czatu rośnie w oszałamiającym tempie nie bez powodu. Ten interaktywny, zorientowany na kontekst kanał pozwala klientom szybko skorzystać z wiedzy konsultantów. Odpowiednio zaprojektowane interakcje z klientami mają niezaprzeczalne zalety: zwiększają satysfakcję klienta,  zwiększają efektywność działań sprzedażowych i poprawiają współczynnik FCR. W miarę wzrostu popularności czatu zwiększa się liczba zasobów firmowych przeznaczonych do pracy z

Dowiedź się więcej ⟶

Być albo nie być w biznesie ? czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018

Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była aż tak ważna i strategiczna dla firm, jak będzie w najbliższych latach. Ewolucja, a właściwie rewolucja technologiczna, gospodarcza i demograficzna wymusza na przedsiębiorstwach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Wszelkie prognozy wynikające z badań i z naszych obserwacji wskazują na to, że lata 2013-2018 (czyli najbliższe 5 lat) będą

Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content