Opinie

O jakości realizowanych przez HILLWAY projektów szkoleniowych świadczą m.in. opinie uczestników szkoleń przedstawiane każdorazowo w ankietach satysfakcji po szkoleniu, jak również wysyłane do nas drogą mailową.  Współpracujemy z największymi w Polsce firmami i instytucjami dokładając wszelkich starań, by poprzez nastawienie na jakość i efektywność być ponad konkurencją.

Dziękujemy Wam – Drodzy Uczestnicy Szkoleń – za zaangażowanie i chęć rozwoju, Drodzy Klienci i Partnerzy za powierzone nam zaufanie!

Poniżej przedstawiamy wybrane opinie uczestników szkoleń

Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, z duża dawką humoru, dzięki czemu w pełni odpowiedziało na potrzeby i oczekiwania naszych pracowników.

Szkolenie HILLWAY Autoprezentacja
Iwona Radko-Jarosińska Dyrektor Pionu Doświadczeń Pacjenta, LUX MED

Cały projekt szkoleniowy został bardzo starannie przygotowany i przeprowadzony. Na każdym etapie mieliśmy doskonały kontakt z Koordynatorem projektu, który czuwał nad realizacj i jakością, wychodził z inicjatywą. Trener potrafiła zmotywować grupę do otwartości na zmianę w postawie.

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta
Wioletta Wąsik HR Manager, Grupa Żywiec

Naszą uwagę przykuło sprawne i kompleksowe zarządzanie procesem organizacji szkolenia. Byliśmy na bieżąco informowani o każdych potencjalnych zmianach. Zespół HILLWAY sprawnie doradzał nam rozwiązania, które zawsze okazywały się pomocne.

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie Projektami
Teresa Muranowicz Starszy ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju, Toyota Material Handlings

Prowadząca szkolenia wykazała się wysokim poziomem wiedzy merytorycznej a otwarta i przyjazna atmosfera sprzyjała dzieleniu się doświadczeniami uczestników.

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie energią osobistą
Katarzyna Miron-Nojszewska HR Business Partner, STOCK Polska

Istotnym i docenionym przez nas elementem szkolenia, było przełożenie zdobywanej wiedzy oraz umiejętności już w trakcie warsztatu na sytuację i prowadzone projekty w naszej firmie. Uczestnicy wyszli ze szkolenia z konkretnymi rozwiązaniami i usprawnieniami gotowymi do wdrożenia.

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie Projektami
Beata Borowczyk - Olesińska Dyrektor ds. Finansowo - Personalnych, Edag Engineering

Indywidualne podejście do grupy, ale także do każdego z osobna. Każdy z nas ma inną osobowość, a Trenerka potrafi do każdego umiejętnie dotrzeć i zainteresować tematem – świetnie pracuje z ludźmi.

Skandia
Skandia

Było to pierwsze szkolenie z obsługi Klienta, które nie było nudne, a na pewno będzie przydatne w pracy.

Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym
Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym

Bardzo inspirujące szkolenie. Teoria poparta praktyką. Ogromna wiedza i doświadczenie Trenera.

AVON Cosmetics Polska Sp. z.o.o.
AVON Cosmetics Polska Sp. z.o.o.

Szkolenie motywujące do zmiany!

Skandia
Skandia

Prowadząca była bardzo sympatyczna, starała się za każdym razem dopasowywać rady do specyfiki naszej pracy. Uśmiechnięta, nie tworząca dystansu ? sprawiało to, że atmosfera była na tyle luźna, że można było swobodnie odgrywać role, które nam proponowała (np. scenki rozmów z klientami).

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon

Rekomenduję HILLWAY, bo ze świecą szukać takich trenerów!

Skandia
Skandia

Rekomenduję HILLWAY, ponieważ profesjonalnie podchodzą do szkoleń. Trener widać, że chce nauczyć czegoś grupę, a nie tylko zrobić szkolenie

Apreo Logistics S.A.
Apreo Logistics S.A.

Tak, rekomenduję współpracę z HILLWAY. Wspaniała osobowość jestem zauroczona ? super trener!

PKT.pl – Polskie Książki Telefoniczne
PKT.pl - Polskie Książki Telefoniczne

Ekstra szkolenie merytoryczne i wesołe.

PKT.pl – Polskie Książki Telefoniczne
PKT.pl - Polskie Książki Telefoniczne

Zarówno zajęcia praktyczne i teoretyczne były interesujące.

Szkolenie
Szkolenie

Osoba prowadząca szkolenie była sympatyczna, potrafiła nawiązać kontakt z uczestnikami. Wprowadzała urozmaicenia do programu szkoleń, które miały za zadanie rozbudzić wszystkich. Zachęcała uczestników do wyrażania swoich poglądów i angażowania się w omawiane sprawy

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon

Szkolenie przebiegało w bardzo interesujący sposób ? nie wiem, kiedy minęły te 2 dni. Muzyka w przerwach też była fajnym pomysłem, gdyż można było się zrelaksować i z zapałem włączać w dalsze etapy szkolenia.

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon
Skip to content