Zarządzanie firmą

Raport Hays “Rozwój zawodowy – oczekiwania pracowników i możliwości firm” – badania opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji.

Firma Hays świadcząca usługi rekrutacyjne i kadrowe HR opracowała raport opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji. Raport „Rozwój zawodowy - oczekiwania specjalistów i możliwości firm” został opracowany na podstawie danych uzyskanych w międzynarodowym badaniu przeprowadzonym w okresie od kwietnia do maja 2022 roku. Ankietę wypełniali specjaliści i menedżerowie z 26 krajów na Dowiedź się więcej ⟶

Jak przygotować niezawodny plan sprzedaży na 2023 rok? Porada eksperta HILLWAY

Ustalanie planów sprzedaży powinno dotyczyć wszystkich, zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorców. I mała firma, i międzynarodowa korporacja mają do osiągnięcia konkretne cele sprzedażowe na nowy rok. Z artykuły dowiesz się m.in.: jak przygotować plan sprzedaży krok po kroku na czym polegają koncepcja SMART oraz analiza SWOT jakie są metody wyznaczania celów sprzedażowych, na czym Dowiedź się więcej ⟶

Co to jest feedback? Jak udzielać feedback? Jak przyjmować?

Feedback w pracy. Kiedy możemy liczyć na szczerość? Czas ocen rocznych już za nami, feedbacki przekazane a nowe cele rozpisane! Hmm? tylko po co to wszystko? Czy faktycznie feedback od przełożonego i kolegów coś dla nas znaczy? Czy możemy wyciągnąć z niego konstruktywne wnioski? Czy nasi pracownicy odebrali feedback w odpowiedni sposób? A może obraziliśmy Dowiedź się więcej ⟶

Dla Klientów HILLWAY z branży IT – Uwaga! Praktykanci, stażyści i pracownicy IT z Politechniki Warszawskiej

Drodzy Klienci, Partnerzy, przedstawiciele HR IT i przyjaciele HILLWAY z branży IT i zespołów ICT Wykorzystaj możliwość pozyskania pracowników, publikowania bezpłatnie ofert pracy, staży i praktyk oraz kształtowania pozytywnego wizerunku pracodawcy IT. Nawiąż współpracę z Politechniką Warszawską i publikuj oferty pracy IT oraz zaprezentuj się w Katalogu Pracodawców IT. Z powodów pandemicznych Targi w 2022 zostały

Dowiedź się więcej ⟶

ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE ? wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.

Międzynarodowy Klient z branży produkcyjnej, zgłosił do HILLWAY potrzebę przeprowadzenia szkoleń z zakresu komunikacji kryzysowej. Klient, zdawał sobie sprawę z konieczności posiadania procedur na wypadek sytuacji kryzysowych, a jednocześnie procedur dotyczących komunikacji kryzysowej, zarówno wewnętrznej z pracownikami i właścicielami, jak i z otoczeniem, odbiorcami produktów, poprzez media jak również internet w tym media społecznościowe. W

Dowiedź się więcej ⟶

Jak zarządzać wynikami finansowymi w czasach kryzysu? – porada ekspercka Trenera HILLWAY

Cykl koniunkturalny to okresowo powtarzające się zmiany istotnych parametrów społeczno-gospodarczych. Cykl ten składa się z czterech faz: Faza rozkwitu - charakteryzuje ją wzrost produkcji i cen, utrzymujące się na niskim poziomie stopy procentowe, a także niskie i wciąż malejące bezrobocie; Faza kryzysu - charakteryzuje ją dynamiczny spadek produkcji, niska inflacja (czasami nawet deflacja), rosnące stopy Dowiedź się więcej ⟶

Co to jest SSC i BPO? Szkolenia dla BPO i SSC

Co to jest SSC? Co to znaczy SSC? SSC to skrót od ang. Shared Services Centers, czyli centra usług wspólnych. To outsourcing procesów, funkcji, ale w ramach jednej organizacji, grupy spółek powiązanych kapitałowo lub własnościowo. Centrum usług wspólnych SSC to wydzielone z firmy macierzystej działy lub samodzielne podmioty gospodarcze. Często w przypadku firm międzynarodowych przeniesione poza granice kraju w celu Dowiedź się więcej ⟶

Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data

Aby sprostać wyzwaniom rynku należy stale rozwijać się i śledzić zmiany, trendy, analizować badania i raporty. Mając na uwadze dostarczanie naszym Klientom inspirującej wiedzy z dobrych źródeł, w ramach uzupełniania naszych szkoleń dziś przedstawiamy Państwu godny uwagi Raport: TRENDY PRZYSZŁOŚCI RAPORT KLIENT 3.0 firmy First Data Kim jest Klient Przyszłości? Perspektywa 2030 marzenia klientów, klienci

Dowiedź się więcej ⟶

Trendy w sprzedaży według Salesforce, czyli na co zwrócić uwagę zarządzając sprzedażą w latach 2019-2020?

W trzeciej edycji raportu State of Sales opublikowanego w połowie 2018 roku Salesforce podsumowuje ogólnoświatowe trendy w sprzedaży. Raport ?State of Sales” bazuje na międzynarodowym badaniu przeprowadzonym w 2018 r. przez Salesforce na grupie 2908 pełnoetatowych specjalistów w działach sprzedaży: przedstawicieli handlowych, dyrektorów i managerów, pracowników odpowiedzialnych za rozwój biznesu. Badaną grupę podzielono na trzy kategorie

Dowiedź się więcej ⟶

Czym jest efekt Churchill’a? Jak działa przy przekazywaniu złych wiadomości i niepopularnych decyzji?

Efekt Churchill?a związany jest z sytuacją, przekazywania niepopularnych, ?złych? wiadomości. Po ataku na Pearl Harbour Winston Churchill wystosował niezwykle uprzejmy list do ambasadora Japonii. Zapytany, dlaczego zdobył się na taką uprzejmość, odpowiedział: ?Jeśli masz kogoś zabić, nic nie kosztuje cię, aby być dla niego miłym?.     Okazuje się, że ludzie są w stanie łatwiej

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content