Zarządzanie firmą
9 zasad udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej w pracy menedżera – zdobądź klucz do skutecznej komunikacji
W dzisiejszych czasach umiejętność udzielania informacji zwrotnej jest niezwykle ważna w obszarze przywództwa i zarządzania. Informacja zwrotna stanowi ważne narzędzie, które pozwala na monitorowanie postępów i wskazanie obszarów wymagających poprawy. Jednakże, aby informacja ta była skuteczna, należy przestrzegać pewnych zasad. Poznaj 9 zasad udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej - klucz do skutecznej komunikacji. 9 zasad udzielania Dowiedź się więcej ⟶
Model kompetencyjny – jak zwiększyć efektywność zarządzania zasobami ludzkimi w rekrutacji, szkoleniach i ocenie pracowników?
Jeśli prowadzisz firmę, wiesz jak ważne jest, aby Twoi pracownicy byli dobrze wykwalifikowani i dysponowali odpowiednimi umiejętnościami i kompetencjami. W jaki sposób jednak możesz ocenić ich kompetencje i zidentyfikować obszary wymagające dalszego rozwoju? Odpowiedzią jest model kompetencyjny - narzędzie, które pozwala na precyzyjną analizę umiejętności pracowników i ich dopasowanie do wymagań stawianych przez pracodawcę. Dowiedz Dowiedź się więcej ⟶
Od klientów do partnerów biznesowych – The KAM Process, czyli strategiczne podejście do zarządzania kluczowymi klientami
The KAM Process to strategiczne podejście, które stosuje wiele organizacji do zarządzania i rozwijania relacji ze swoimi najważniejszymi klientami. Kluczowi klienci zwykle generują większość przychodów organizacji lub mają potencjał do tego w przyszłości. Proces KAM to podejście oparte na współpracy, które ma na celu budowanie silnych, długotrwałych relacji z tymi klientami i współpracę w celu Dowiedź się więcej ⟶
Przewodnik skutecznego coachingu w call center
Coaching to niezwykle ważna dziedzina, która umożliwia rozwijanie umiejętności pracowników i zwiększenie ich efektywności. Jednak aby ten proces był skuteczny, wymaga on od coacha odpowiednich narzędzi i umiejętności. W poniższym artykule przedstawimy krok po kroku, jak prowadzić coaching w call center. Coaching - dlaczego warto? Coaching w call center to inwestycja w pracowników i rozwój Dowiedź się więcej ⟶
Model KANO – przepis na maksymalizację satysfakcji klienta w zarządzaniu kluczowymi klientami
Model KANO to teoria satysfakcji klienta, która pomaga organizacjom zrozumieć związek między potrzebami klientów, a poziomem ich satysfakcji. W kontekście zarządzania kluczowymi klientami model KANO może pomóc przedsiębiorstwom w ustaleniu priorytetów potrzeb swoich kluczowych klientów i upewnieniu się, że spełniają oni ich oczekiwania. 3 filary modelu KANO Model KANO kategoryzuje potrzeby klientów na trzy kategorie: Dowiedź się więcej ⟶
Raport Hays “Rozwój zawodowy – oczekiwania pracowników i możliwości firm” – badania opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji.
Firma Hays świadcząca usługi rekrutacyjne i kadrowe HR opracowała raport opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji. Raport „Rozwój zawodowy - oczekiwania specjalistów i możliwości firm” został opracowany na podstawie danych uzyskanych w międzynarodowym badaniu przeprowadzonym w okresie od kwietnia do maja 2022 roku. Ankietę wypełniali specjaliści i menedżerowie z 26 krajów na Dowiedź się więcej ⟶
Jak przygotować niezawodny plan sprzedaży na 2023 rok? Porada eksperta HILLWAY
Ustalanie planów sprzedaży powinno dotyczyć wszystkich, zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorców. I mała firma, i międzynarodowa korporacja mają do osiągnięcia konkretne cele sprzedażowe na nowy rok. Z artykuły dowiesz się m.in.: jak przygotować plan sprzedaży krok po kroku na czym polegają koncepcja SMART oraz analiza SWOT jakie są metody wyznaczania celów sprzedażowych, na czym Dowiedź się więcej ⟶
Co to jest feedback? Jak udzielać feedback? Jak przyjmować?
Feedback w pracy. Kiedy możemy liczyć na szczerość? Czas ocen rocznych już za nami, feedbacki przekazane a nowe cele rozpisane! Hmm? tylko po co to wszystko? Czy faktycznie feedback od przełożonego i kolegów coś dla nas znaczy? Czy możemy wyciągnąć z niego konstruktywne wnioski? Czy nasi pracownicy odebrali feedback w odpowiedni sposób? A może obraziliśmy Dowiedź się więcej ⟶
Dla Klientów HILLWAY z branży IT – Uwaga! Praktykanci, stażyści i pracownicy IT z Politechniki Warszawskiej
Drodzy Klienci, Partnerzy, przedstawiciele HR IT i przyjaciele HILLWAY z branży IT i zespołów ICT Wykorzystaj możliwość pozyskania pracowników, publikowania bezpłatnie ofert pracy, staży i praktyk oraz kształtowania pozytywnego wizerunku pracodawcy IT. Nawiąż współpracę z Politechniką Warszawską i publikuj oferty pracy IT oraz zaprezentuj się w Katalogu Pracodawców IT. Z powodów pandemicznych Targi w 2022 zostały
Dowiedź się więcej ⟶ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE ? wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.
Międzynarodowy Klient z branży produkcyjnej, zgłosił do HILLWAY potrzebę przeprowadzenia szkoleń z zakresu komunikacji kryzysowej. Klient, zdawał sobie sprawę z konieczności posiadania procedur na wypadek sytuacji kryzysowych, a jednocześnie procedur dotyczących komunikacji kryzysowej, zarówno wewnętrznej z pracownikami i właścicielami, jak i z otoczeniem, odbiorcami produktów, poprzez media jak również internet w tym media społecznościowe. W
Dowiedź się więcej ⟶