Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży w 2025 roku według raportu Gartnera

Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży na 2025 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Raport Gartnera “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2025” dotyczący przywództwa Dyrektora Sprzedaży (CSO) przedstawia kluczowe wnioski na temat zmieniającego się krajobrazu sprzedaży B2B. W obliczu przyszłych wyzwań organizacje muszą dostosować się do złożonych zmian i wykorzystać nowe możliwości, aby

Dowiedź się więcej ⟶

Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów?

Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów? Nieskuteczna komunikacja może być początkiem problemów o skali, której nikt nie chce doświadczyć. Rozczarowanie klienta, poczucie zawodu, czy wręcz jawne niezadowolenie często biorą się właśnie z nieporozumień, które – co gorsza – można było uniknąć. Jak więc radzić sobie z nieskuteczną komunikacją i nieadekwatnymi oczekiwaniami klientów?

Dowiedź się więcej ⟶

Jak zadbać o wysoką motywację zespołu sprzedaży? 6 porad dla menedżerów działu sprzedaży

Jak zadbać o wysoką motywację zespołu sprzedaży? 6 porad dla menedżerów działu sprzedaży Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób skutecznie motywować pracowników? jak motywować handlowców bez ponoszenia dodatkowych kosztów? jak dbać o rozwój pracowników? jak konstruktywnie przekazywać pracownikom pochwały i krytykę? Motywacja zespołu sprzedażowego a odpowiedzialność menedżera działu sprzedaży To, czy Twój zespół handlowy

Dowiedź się więcej ⟶

Nowe trendy sprzedaży w 2024 roku – analiza raportu Gartnera dla CSO

Nowe trendy w sprzedaży na 2024 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Wchodząc w rok 2024, rozwijająca się ekonomicznie i technologicznie rzeczywistość biznesowa stawia przed Dyrektorami ds. Sprzedaży nowe wyzwania i możliwości. W świetle najnowszego raportu Gartnera, zatytułowanego “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2024”, odkrywamy kluczowe trendy i priorytety, które kształtują przyszłość

Dowiedź się więcej ⟶

Metoda 3P – jak zrozumieć prawdziwe potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż?

Metoda 3P – jak zrozumieć prawdziwe potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż? Zrozumienie potrzeb klienta staje się kluczowym elementem budowania trwałych relacji i skutecznej sprzedaży produktów czy usług. Przemyślane badanie potrzeb staje się nieodzownym narzędziem dla handlowców, którzy pragną zbudować trwałe relacje z klientami i dostarczać im produkty czy usługi idealnie dopasowane do ich oczekiwań. Jedną

Dowiedź się więcej ⟶

Efekty szkolenia handlowego: Skuteczność technik utrzymania klienta – Case Study HILLWAY

Case Study HILLWAY Efekty szkolenia handlowego HILLWAY: Skuteczność technik utrzymania klienta – Case Study W studium przypadku HILLWAY przyglądamy się wyzwaniom branży naftowo-gazowej i demonstrujemy, w jaki sposób szkolenie HILLWAY “Trening umiejętności handlowych – techniki utrzymania klienta” przyczyniło się do realnej transformacji. To zagłębienie w praktykę biznesową ukazuje, jak zdobyta wiedza i nowe umiejętności wdrażane

Dowiedź się więcej ⟶

Jak przygotować niezawodny plan sprzedaży na 2024 rok? Porada eksperta HILLWAY

Jak przygotować niezawodny plan sprzedażowy na 2024 rok? Porada eksperta HILLWAY Ustalanie planów sprzedaży powinno dotyczyć wszystkich, zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorców. I mała firma, i międzynarodowa korporacja mają do osiągnięcia konkretne cele sprzedażowe na nowy rok. Z artykuły dowiesz się m.in.: jak przygotować plan sprzedaży krok po kroku na czym polegają koncepcja SMART

Dowiedź się więcej ⟶

Jak skutecznie utrzymać klienta? Niezbędny poradnik

Jak skutecznie utrzymać klienta? Poradnik eksperta Z artykułu dowiesz się o: jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient może potencjalnie chcieć odejść? jakie działania formalno-prawne wdrażają duże firmy, by przeciwdziałać migracji klientów? jakie działania można stosować, by zwiększać lojalność klienta i zniechęcać klienta do myślenia o odejściu? jak przeprowadzić badanie jakości, satysfakcji, czy poznania

Dowiedź się więcej ⟶

5 trendów przyszłości efektywnej sprzedaży B2B – Raport Gartners

Raport Gartner – 5 trendów przyszłości efektywnej sprzedaży B2B Raport “5 Ways the Future of B2B Buying Will Rewrite the Rules of Effective Selling” sporządzony przez firmę Gartner dostarcza interesujących wniosków na temat tego, jakie trendy kształtują przyszłość sprzedaży B2B. Poniżej przedstawiamy główne punkty tego raportu i jakie konsekwencje mogą wyniknąć dla branży sprzedaży B2B.

Dowiedź się więcej ⟶

Od klientów do partnerów biznesowych – The KAM Process, czyli strategiczne podejście do zarządzania kluczowymi klientami

Od klientów do partnerów biznesowych - The KAM Process, czyli strategiczne podejście do zarządzania kluczowymi klientami The KAM Process to strategiczne podejście, które stosuje wiele organizacji do zarządzania i rozwijania relacji ze swoimi najważniejszymi klientami. Kluczowi klienci zwykle generują większość przychodów organizacji lub mają potencjał do tego w przyszłości. Proces KAM to podejście oparte na Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12