Sprzedaż i techniki sprzedaży

Prospecting – 6 sprawdzonych technik i taktyk handlowca w skutecznym pozyskiwaniu klienta

Z artykułu dowiesz się m.in.: Co innego i niestandardowego robią Ci, którzy odnoszą sukcesy w pozyskiwaniu klientów? Jakie triki stosują handlowcy w praktyce prospectingu czyli jak skutecznie pozyskują klientów? Jakie proste narzędzia i techniki możesz wykorzystać w procesie prospectingu i budowania relacji z klientami? W Polsce systemy motywowania handlowców i systemy prowizyjne oparte są na Dowiedź się więcej ⟶

Jak podnosić ceny? 9 zasad negocjowania podwyżek cen w sektorze B2B

Poprawić wyniki sprzedaży można na kilka sposobów. Najważniejsze z nich to:   zwiększenie liczby klientów lepsza efektywność kosztowa zwiększenie zysku z transakcji. Ostatnią pozycję można osiągnąć poprzez zmianę ceny. W obecnej sytuacji, którą definiuje gwałtowny wzrost cen surowców, energii, gazu, benzyny, kosztów pracy, a co za tym idzie wysoka inflacja umiejętność przeprowadzenia podwyżki staje się Dowiedź się więcej ⟶

Trendy w sprzedaży według Salesforce, czyli na co zwrócić uwagę zarządzając sprzedażą w latach 2019-2020?

W trzeciej edycji raportu State of Sales opublikowanego w połowie 2018 roku Salesforce podsumowuje ogólnoświatowe trendy w sprzedaży. Raport ?State of Sales” bazuje na międzynarodowym badaniu przeprowadzonym w 2018 r. przez Salesforce na grupie 2908 pełnoetatowych specjalistów w działach sprzedaży: przedstawicieli handlowych, dyrektorów i managerów, pracowników odpowiedzialnych za rozwój biznesu. Badaną grupę podzielono na trzy kategorie

Dowiedź się więcej ⟶

Jak kulturalnie zakończyć rozmowę z agresywnym rozmówcą? Obsługa trudnego klienta w praktyce

Praca w sprzedaży i obsłudze klienta wiążę się również z obsługą trudnego klienta – nie raz agresywnego i wulgarnego. Prowadząc telefoniczną rozmowę z trudnym i agresywnym rozmówcą, aby doprowadzić do rozwiązania problemu jako konsultant/ekspert kieruj się następującymi zasadami: agresji nie odbieraj osobiście (nie jest ona skierowana przeciwko Tobie, ale np. firmie, którą reprezentujesz – nie

Dowiedź się więcej ⟶

Telemarketer na medal!

Ten wywiad to lektura obowiązkowa dla wszystkich związanych z branżą call center. Dla konsultantów telefonicznych i managerów. Są ludzie, dla których praca ta nie jest tylko przystankiem w dalszej karierze zawodowej. Są firmy, które swoją atmosferą i działaniami sprawiają, że chce się w nich pracować. Z Rafałem Kołodziejczykiem, zdobywcą tytułu Telemarketera Roku 2013 w kategorii

Dowiedź się więcej ⟶

Akwizytorzy, sprzedawcy bezpośredni muszą zmienić praktykę sprzedaży. Najnowsze decyzje UOKiK

Sprzedawcy najczęściej nie wręczali klientom obowiązkowego formularza odstąpienia od umowy albo w ogóle nie informowali o tej możliwości. Sprawdzano:  wzorce umów,   sposoby prowadzenia prezentacji,  informacje na stronach internetowych,  informacje przekazywane konsumentom przez przedsiębiorców, którzy sprzedają produkty poza siedzibą przedsiębiorcy ? czyli przez akwizytorów. Decyzje wydane przez UOKiK są efektem kontroli, która odbyła się w pierwszej połowie

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie HILLWAY Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży

Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą. Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia! Grupa docelowa - uczestnicy szkoleniaSzkolenie HILLWAY Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest Dowiedź się więcej ⟶

Czy wiesz jakie zwroty ułatwiają sprzedaż i pozwalają budować pozytywne relacje z klientami? Język korzyści w pigułce.

Język korzyści to nie tylko język sprzedaży ułatwiający prezentację oferty i finalizację interesu. Język korzyści to przede wszystkim słowa, zwroty i wyrażenia pomocne w budowaniu mocnych pozytywnych relacji z klientami. Poniżej prezentujemy wybrane wyrażenia, które mogą być podstawą do zbudowania przez Ciebie odpowiedzi i Twoich własnych zwrotów na rozpoczęcie rozmowy z klientem, prezentację produktu/usługi lub

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content