Sprzedaż i techniki sprzedaży

Nowe trendy sprzedaży w 2024 roku – analiza raportu Gartnera dla CSO

Nowe trendy w sprzedaży na 2024 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Wchodząc w rok 2024, rozwijająca się ekonomicznie i technologicznie rzeczywistość biznesowa stawia przed Dyrektorami ds. Sprzedaży nowe wyzwania i możliwości. W świetle najnowszego raportu Gartnera, zatytułowanego “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2024”, odkrywamy kluczowe trendy i priorytety, które kształtują przyszłość

Dowiedź się więcej ⟶

Metoda 3P – jak zrozumieć prawdziwe potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż?

Metoda 3P – jak zrozumieć prawdziwe potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż? Zrozumienie potrzeb klienta staje się kluczowym elementem budowania trwałych relacji i skutecznej sprzedaży produktów czy usług. Przemyślane badanie potrzeb staje się nieodzownym narzędziem dla handlowców, którzy pragną zbudować trwałe relacje z klientami i dostarczać im produkty czy usługi idealnie dopasowane do ich oczekiwań. Jedną

Dowiedź się więcej ⟶

Efekty szkolenia handlowego: Skuteczność technik utrzymania klienta – Case Study HILLWAY

Case Study HILLWAY Efekty szkolenia handlowego HILLWAY: Skuteczność technik utrzymania klienta – Case Study W studium przypadku HILLWAY przyglądamy się wyzwaniom branży naftowo-gazowej i demonstrujemy, w jaki sposób szkolenie HILLWAY “Trening umiejętności handlowych – techniki utrzymania klienta” przyczyniło się do realnej transformacji. To zagłębienie w praktykę biznesową ukazuje, jak zdobyta wiedza i nowe umiejętności wdrażane

Dowiedź się więcej ⟶

Jak przygotować niezawodny plan sprzedaży na 2024 rok? Porada eksperta HILLWAY

Jak przygotować niezawodny plan sprzedażowy na 2024 rok? Porada eksperta HILLWAY Ustalanie planów sprzedaży powinno dotyczyć wszystkich, zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorców. I mała firma, i międzynarodowa korporacja mają do osiągnięcia konkretne cele sprzedażowe na nowy rok. Z artykuły dowiesz się m.in.: jak przygotować plan sprzedaży krok po kroku na czym polegają koncepcja SMART

Dowiedź się więcej ⟶

Jak skutecznie utrzymać klienta? Niezbędny poradnik

Jak skutecznie utrzymać klienta? Poradnik eksperta Z artykułu dowiesz się o: jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient może potencjalnie chcieć odejść? jakie działania formalno-prawne wdrażają duże firmy, by przeciwdziałać migracji klientów? jakie działania można stosować, by zwiększać lojalność klienta i zniechęcać klienta do myślenia o odejściu? jak przeprowadzić badanie jakości, satysfakcji, czy poznania

Dowiedź się więcej ⟶

5 trendów przyszłości efektywnej sprzedaży B2B – Raport Gartners

Raport Gartner – 5 trendów przyszłości efektywnej sprzedaży B2B Raport “5 Ways the Future of B2B Buying Will Rewrite the Rules of Effective Selling” sporządzony przez firmę Gartner dostarcza interesujących wniosków na temat tego, jakie trendy kształtują przyszłość sprzedaży B2B. Poniżej przedstawiamy główne punkty tego raportu i jakie konsekwencje mogą wyniknąć dla branży sprzedaży B2B.

Dowiedź się więcej ⟶

Od klientów do partnerów biznesowych – The KAM Process, czyli strategiczne podejście do zarządzania kluczowymi klientami

The KAM Process to strategiczne podejście, które stosuje wiele organizacji do zarządzania i rozwijania relacji ze swoimi najważniejszymi klientami. Kluczowi klienci zwykle generują większość przychodów organizacji lub mają potencjał do tego w przyszłości. Proces KAM to podejście oparte na współpracy, które ma na celu budowanie silnych, długotrwałych relacji z tymi klientami i współpracę w celu Dowiedź się więcej ⟶

Model KANO – przepis na maksymalizację satysfakcji klienta w zarządzaniu kluczowymi klientami

Model KANO to teoria satysfakcji klienta, która pomaga organizacjom zrozumieć związek między potrzebami klientów, a poziomem ich satysfakcji. W kontekście zarządzania kluczowymi klientami model KANO może pomóc przedsiębiorstwom w ustaleniu priorytetów potrzeb swoich kluczowych klientów i upewnieniu się, że spełniają oni ich oczekiwania. 3 filary modelu KANO Model KANO kategoryzuje potrzeby klientów na trzy kategorie: Dowiedź się więcej ⟶

Metody wyznaczania celów sprzedażowych

W zależności od wielkości i potencjału firmy plan może być bardziej lub mniej rozbudowany, jednak podstawowe narzędzia planowania są, a przynajmniej powinny być, wykorzystywane przez wszystkich. Dlaczego? Jak napisał Antoine de Saint-Exupery: „Cel bez planu działania jest tylko pobożnym życzeniem”. W planowaniu sprzedaży niezwykle pomocnymi narzędziami są dwie najpopularniejsze metody analizy celów: analiza SMART i Dowiedź się więcej ⟶

Pytania coachingowe w budowaniu planu sprzedaży – analiza otoczenia przedsiębiorstwa

Fundamentem budowania realnych planów sprzedaży jest znajomość rynku, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo, czyli otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. Taką analizę rynku można przeprowadzić, przyglądając się poszczególnym obszarom działalności firmy w sposób coachingowy, zadając odpowiednie pytania i rzetelnie podchodząc do odpowiedzi. Chcesz by Twój plan sprzedażowy był niezawodny i przyniósł wymierne korzyści? Przyjrzyj się poniższym pytaniom coachingowym Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content