Efektywna komunikacja
Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej
Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi tego, że główny cel informacji zwrotnej to rozwój – zarówno w ujęciu indywidualnym jak i zespołowym. Wdrożenia kultury feedback'u wpływa m.in. na: zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników poprawę wydajności pracy w organizacji rozwój pracowników oraz wyznaczenie Dowiedź się więcej ⟶
Szkolenie Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online
Komunikacja wewnątrz firmy jest niezwykle ważna w codziennej pracy. W obliczu pandemii sposoby komunikacji diametralnie się zmieniły, a poprzez ograniczenia w spotkaniach efektywna komunikacja jest utrudniona. Zaczęła ona pochłaniać dużo więcej czasu z uwagi na dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź lub brak wolnego czasu drugiej osoby. W takich sytuacjach na usprawnienie komunikacji wewnątrz jednostki znaczący Dowiedź się więcej ⟶
Szkolenie Asertywna komunikacja w pracy zdalnej
Od początku wybuchu pandemii kontakty ludzkie zostały mocno ograniczone. Praca zdalna z rzadko spotykanego zjawiska stała się w codziennością. Wielu pracowników twierdzi, że praca zdalna to wygodna forma pracy, lecz istnieje grupa osób, do której to nie lada wyzwanie. Powodem tego zjawiska jest fakt, że nie wszyscy ludzi odnajdują się w “nowej rzeczywistości”. Jednym z Dowiedź się więcej ⟶
Szkolenie Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości
Czym są style osobowości i dlaczego one są tak ważne w procesie komunikacji? Jak można często zauważyć różnice osobowości mają bardzo znaczący wpływ na proces komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym. Prawidłowa komunikacja w zespole oparta o style osobowości stanowi wyzwanie dla wielu osób. Problemy z komunikacją przybierają różne formy. Pojawiające konflikty lub nieporozumienia wynikają Dowiedź się więcej ⟶
Szkolenie Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
Celem szkolenia Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów jest uświadomienie uczestnikom znaczenia komunikacji interpersonalnej oraz wyposażenie ich w skuteczne techniki i strategie ułatwiające i rozwijające efektywne porozumiewanie się w zespole, zwłaszcza w relacjach i kontaktach biznesowych. Podczas szkolenia uczestnik szkolenia Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów dowie się jak rozpoznawać i Dowiedź się więcej ⟶
Szkolenie HILLWAY Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC
Efektywna komunikacja jest podstawową kompetencją ułatwiającą zarządzanie. Dzięki zastosowaniu metodologii Extended DISC menedżerowie poznają mapę preferowanych zachowań i predyspozycji swoich pracowników w postaci Raportów przyporządkowanych do czterech podstawowych kolorów ( czerwonego, żółtego, zielonego i niebieskiego) . Pomaga im to zrozumieć jak reagują i postępują poszczególni członkowie zespołu, jakie są mocne strony i słabości zespołu, kto Dowiedź się więcej ⟶
Szkolenie Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie dla menadżerów
Głównym celem szkolenia Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami jest podwyższenie kompetencji z zakresu efektywności osobistej menadżera poprzez rozwój kompetencji z zakresu efektywnej komunikacji i wywierania wpływu oraz skutecznego zarządzania zespołem. Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia! Korzyści z udziału w szkoleniuKorzyści z udziału w szkoleniu Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę Dowiedź się więcej ⟶
Szkolenie Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
Skuteczna komunikacja jest jednym z elementów niezbędnych do efektywnej pracy zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy. Jak wynika z badań usprawnienie komunikacji wewnętrznej to wyzwanie dla wielu polskich firm, instytucji i organizacji. Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za Dowiedź się więcej ⟶