Efektywna komunikacja

Webinar Praktyczne metody rozwiązywania konfliktów

Webinar HILLWAY Praktyczne metody rozwiązywania konfliktów Konfikty jako naturalna część interakcji międzyludzkich Skontaktuj się w sprawie Webinaru Jak skutecznie rozwiązywać konflikty w relacjach międzyludzkich? Konflikty są nieodłącznym elementem życia zawodowego i społecznego, a zrozumienie ich natury oraz sposobów radzenia sobie z nimi jest kluczowe dla efektywnej pracy w Zespole oraz budowania harmonijnych relacji międzyludzkich. W

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Analiza transakcyjna w efektywnym zarządzaniu zespołem

Szkolenie HILLWAY Analiza Transakcyjna w efektywnym zarządzaniu zespołem Skuteczne narzędzie komunikacyjne i przywództwa do budowania efektywnych zespołów Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu Szkolenie z Analizy Transakcyjnej to kluczowa inwestycja w rozwój umiejętności komunikacyjnych i przywódczych dla profesjonalistów w każdej branży. W trakcie programu uczestnicy zdobędą głębsze zrozumienie tego, jak Analiza Transakcyjna może być skutecznym

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym Jak wykorzystać różnorodność w budowaniu efektywnych zespołów? Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu W świetle obecnej rzeczywistości biznesowej, Program Szkolenia HILLWAY Zarządzanie Zespołem Wielopokoleniowym stanowi odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane przed menedżerami. Różnorodność pokoleniowa, która staje się integralną częścią dzisiejszych zespołów, stanowi zarówno szansę, jak i wyzwanie. Szkolenie HILLWAY jest

Dowiedź się więcej ⟶

Webinar Performance Review – oceny roczne – szkolenie dla menedżerów i pracowników

Oferta Limitowana Webinar HILLWAY Performance Review – oceny roczne Webinar dla menedżerów i pracowników Skontaktuj się w sprawie Webinaru Zainspiruj (się) dzięki Performance Review Performance Review, zwane również rozmową oceniającą czy oceną roczną, to proces w firmie, w ramach którego pracownicy i ich przełożeni oceniają osiągnięcia, postępy i umiejętności pracownika w okresie czasowym. Celem tego

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Komunikacja NVC – sztuka empatycznej komunikacji bez przemocy

Komunikacja NVC Odkryj sztukę empatycznej komunikacji bez przemocy Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu Szkolenie Komunikacja NVC – sztuka empatycznej komunikacji bez przemocy to intensywny warsztat, dzięki któremu uczestnicy odkryją potencjał empatycznej komunikacji jako narzędzia budowania skutecznych i harmonijnych relacji zarówno w sferze biznesowej, jak i osobistej. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się wykorzystywać NVC (Nonviolent

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej

Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi tego, że główny cel informacji zwrotnej to rozwój – zarówno w ujęciu indywidualnym jak i zespołowym. Wdrożenia kultury feedback'u wpływa m.in. na: zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników poprawę wydajności pracy w organizacji rozwój pracowników oraz wyznaczenie Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online

Komunikacja wewnątrz firmy jest niezwykle ważna w codziennej pracy. W obliczu pandemii sposoby komunikacji diametralnie się zmieniły, a poprzez ograniczenia w spotkaniach efektywna komunikacja jest utrudniona. Zaczęła ona pochłaniać dużo więcej czasu z uwagi na dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź lub brak wolnego czasu drugiej osoby. W takich sytuacjach na usprawnienie komunikacji wewnątrz jednostki znaczący Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Asertywna komunikacja w pracy zdalnej

Od początku wybuchu pandemii kontakty ludzkie zostały mocno ograniczone. Praca zdalna z rzadko spotykanego zjawiska stała się w codziennością. Wielu pracowników twierdzi, że praca zdalna to wygodna forma pracy, lecz istnieje grupa osób, do której to nie lada wyzwanie. Powodem tego zjawiska jest fakt, że nie wszyscy ludzi odnajdują się w “nowej rzeczywistości”. Jednym z Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości

Czym są style osobowości i dlaczego one są tak ważne w procesie komunikacji? Jak można często zauważyć różnice osobowości mają bardzo znaczący wpływ na proces komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym. Prawidłowa komunikacja w zespole oparta o style osobowości stanowi wyzwanie dla wielu osób. Problemy z komunikacją przybierają różne formy. Pojawiające konflikty lub nieporozumienia wynikają Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów

Celem szkolenia Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów jest uświadomienie uczestnikom znaczenia komunikacji interpersonalnej oraz wyposażenie ich w skuteczne techniki i strategie ułatwiające i rozwijające efektywne porozumiewanie się w zespole, zwłaszcza w relacjach i kontaktach biznesowych. Podczas szkolenia uczestnik szkolenia Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów dowie się jak rozpoznawać i Dowiedź się więcej ⟶

  • 1
  • 2
Skip to content