Baza wiedzy

Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards z udziałem eksperta HILLWAY

Konkurs Polish Contact Center Awards W dniu 08.06.2022 odbyła się Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Polish Contact Center Awards to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer care/service. Do jego przygotowania i realizacji co roku zaangażowanych jest ponad 100 ekspertów/specjalistów branży contact center. Gala finałowa Konkursu Dowiedź się więcej ⟶

Chcesz unikać konfliktów? Zacznij od ZROZUMIENIA

Codziennie borykamy się z konfliktami zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Codziennie wielu z nas zastanawia się, co zrobić i jak się zachować w obliczu konfliktu. Wielu z nas zaczyna poszerzać swoją wiedzę w zakresie tego, jak radzić sobie z konfliktami oraz jakie zastosować techniki, aby rozwiązać konflikty. Sztuka ZROZUMIENIA W tym krótkim artykule Dowiedź się więcej ⟶

Raport Udemy Workplace Learning Trends – Trendy szkoleniowe 2022

Dynamiczna i nieustanna zmiana – tak możemy określić obecną rzeczywistość biznesową, która charakteryzuje się stale postępującą automatyzacją, digitalizacją oraz nieprzewidywalnymi i bezprecedensowymi wydarzeniami, które zmieniają oblicze biznesu. Wobec tego zmianom w trendach ulega również rynek szkoleniowy po to, by zapewnić dostęp do aktualnych kompetencji, umiejętności, wiedzy oraz kwalifikacji, które są niezbędne dla pracowników w 2022

Dowiedź się więcej ⟶

Facylitacja – co to? Po co managerowi kompetencje facylitatorskie?

Z artykułu dowiesz się m.in: Co to facylitacja? Kto to facylitator i jaką pełni funkcję? Jakie są kluczowe zadania i zasady facylitatora? Po co managerowi kompetencje facylitatorskie? Czy można nauczyć się facylitacji? Facylitacja (ang. facilitate - ułatwienie) to słowo, z którym coraz częściej spotykamy się na szkoleniach, konferencjach i w artykułach biznesowych. Facylitacja staje się Dowiedź się więcej ⟶

Obsługa Klienta w Polsce – Raport Delloite Customer Service Excellence 2021

W HILLWAY jesteśmy na bieżąco służąc naszym Klientom aktualną wiedzą oraz trendami ze świata biznesu. Tym samym polecamy uwadze raport nt. obsługi klienta Customer Service Excellence 2021 - Badanie Działów Obsługi Klienta w Polsce stworzony przez Deloitte Digital. Raport ukazuje szerokie ujęcie perspektywy obsługi klienta w Polsce, obecne trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta, działania Dowiedź się więcej ⟶

Prospecting – 6 sprawdzonych technik i taktyk handlowca w skutecznym pozyskiwaniu klienta

Z artykułu dowiesz się m.in.: Co innego i niestandardowego robią Ci, którzy odnoszą sukcesy w pozyskiwaniu klientów? Jakie triki stosują handlowcy w praktyce prospectingu czyli jak skutecznie pozyskują klientów? Jakie proste narzędzia i techniki możesz wykorzystać w procesie prospectingu i budowania relacji z klientami? W Polsce systemy motywowania handlowców i systemy prowizyjne oparte są na Dowiedź się więcej ⟶

Jak podnosić ceny? 9 zasad negocjowania podwyżek cen w sektorze B2B

Poprawić wyniki sprzedaży można na kilka sposobów. Najważniejsze z nich to: zwiększenie liczby klientów lepsza efektywność kosztowa zwiększenie zysku z transakcji. Ostatnią pozycję można osiągnąć poprzez zmianę ceny. W obecnej sytuacji, którą definiuje gwałtowny wzrost cen surowców, energii, gazu, benzyny, kosztów pracy, a co za tym idzie wysoka inflacja umiejętność przeprowadzenia podwyżki staje się dla

Dowiedź się więcej ⟶

Komunikacja interpersonalna – 10 właściwości efektywnej komunikacji

Komunikacja interpersonalna odgrywa kluczową rolę w ramach procesów zachodzących w firmie. Dzięki efektywnej komunikacji: zwiększa się motywacja i zaangażowanie pracowników, sprawniej rozwiązuje się powstałe konflikty, kształtuje się pozytywne postawy pracowników, a także usprawnia się przepływ informacji. Organizację tworzą ludzie, co oznacza, że reguły komunikacji w przedsiębiorstwie powinny być dostosowane do zasad, na których opierają się

Dowiedź się więcej ⟶

Co to jest feedback? Jak udzielać feedback? Jak przyjmować?

Feedback w pracy. Kiedy możemy liczyć na szczerość? Czas ocen rocznych już za nami, feedbacki przekazane a nowe cele rozpisane! Hmm? tylko po co to wszystko? Czy faktycznie feedback od przełożonego i kolegów coś dla nas znaczy? Czy możemy wyciągnąć z niego konstruktywne wnioski? Czy nasi pracownicy odebrali feedback w odpowiedni sposób? A może obraziliśmy

Dowiedź się więcej ⟶

Dla Klientów HILLWAY z branży IT – Uwaga! Praktykanci, stażyści i pracownicy IT z Politechniki Warszawskiej

Drodzy Klienci, Partnerzy, przedstawiciele HR IT i przyjaciele HILLWAY z branży IT i zespołów ICT Wykorzystaj możliwość pozyskania pracowników, publikowania bezpłatnie ofert pracy, staży i praktyk oraz kształtowania pozytywnego wizerunku pracodawcy IT. Nawiąż współpracę z Politechniką Warszawską i publikuj oferty pracy IT oraz zaprezentuj się w Katalogu Pracodawców IT. Z powodów pandemicznych Targi w 2022 zostały

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content