Baza wiedzy

Szkolenia otwarte a szkolenia zamknięte. Jaka jest różnica?

Przeglądając oferty szkoleń zapewne zwróciłeś uwagę na dwie kategorie szkoleń: szkolenie otwarte i szkolenie zamknięte. Co to jest szkolenie otwarte? Co to jest szkolenie zamknięte? Jaka jest różnica między szkoleniem otwartym a szkoleniem zamkniętym? Już wyjaśniamy. Szkolenia otwarte - co to? Szkolenia otwarte są to szkolenia ogólnodostępne dla wszystkich chętnych. Podczas szkoleń otwartych przekazywane są Dowiedź się więcej ⟶

8 typów zachowań klientów – sposoby rozmowy

W pracy na stanowisku obsługi klienta napotkać możemy wiele odmiennych typów zachowań klientów. Firmy często obsługują klientów z szeroką gamą potrzeb, motywacji i osobowości. Zrozumienie tego jak pracować z różnymi typami zachowań klientów pozwala na dostosowanie odpowiednich technik obsługi klienta, które z kolei wzmocnią relacje biznesowe i zwiększą przychody firmy. W artykule wyróżniamy 8 typów najczęstszych Dowiedź się więcej ⟶

Jak skutecznie utrzymać klienta? Praktyczne metody i techniki utrzymania klienta

Z artykułu dowiesz się o: jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient może potencjalnie chcieć odejść? jakie działania formalno-prawne wdrażają duże firmy, by przeciwdziałać migracji klientów? jakie działania można stosować, by zwiększać lojalność klienta i zniechęcać klienta do myślenia o odejściu? jak przeprowadzić badanie jakości, satysfakcji, czy poznania opinii klientów i wykorzystać je do Dowiedź się więcej ⟶

Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? – Artykuł Eksperta HILLWAY

Tempo zmian technologicznych, gospodarczych i demograficznych wymusza na przedsiębiorstwach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Obsługa Klienta - zadowolony klient to jeszcze nie szczęśliwy klient Przypomnijmy sobie sytuacje gdy byliśmy Klientami - w banku, sklepie, czy w jakimś innym miejscu. Przyjmijmy, że poziom obsługi był zadowalający tzn. uprzejmy, kompetentny, dostaliśmy to czego oczekiwaliśmy. Jednak z Dowiedź się więcej ⟶

Nowe spojrzenie na rozwój menedżerów – raport Udemy Business

Udemy Business opracowało e-book pt. "Reimagining Leadership Development for a Multi-Generational Workforce", który nakreśla nową perspektywę rozwoju menedżerów. Serdecznie zachęcamy do lektury, która rzuca nowe spojrzenie na rozwój liderów, by sprostać wymaganiom obecnych czasów i aktualnym wyzwaniom rynkowych. W pigułce: Menedżerzy potrzebują nowego zestawu umiejętności, aby dostosować się do wyzwań rynkowych i rozwijać się w Dowiedź się więcej ⟶

6 rzeczy na temat windykacji, o których musisz wiedzieć.

Ocenianie pracy innych przychodzi dość łatwo. Zupełnie jak na przykład podczas meczów, kiedy to wszyscy jesteśmy specjalistami w dziedzinie piłki nożnej. Tym samym najpewniej zrobilibyśmy coś efektywniej i skuteczniej. Skład byłby o wiele lepszy a taktyka zagwarantowałby zwycięstwo. Z czego to wynika – trudno jednoznacznie stwierdzić. Niemniej warto czasem – przed wydaniem tak kategorycznych opinii Dowiedź się więcej ⟶

Raport Hays “Rozwój zawodowy – oczekiwania pracowników i możliwości firm” – badania opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji.

Firma Hays świadcząca usługi rekrutacyjne i kadrowe HR opracowała raport opinii pracodawców i pracowników na temat potrzeby podnoszenia kwalifikacji. Raport „Rozwój zawodowy - oczekiwania specjalistów i możliwości firm” został opracowany na podstawie danych uzyskanych w międzynarodowym badaniu przeprowadzonym w okresie od kwietnia do maja 2022 roku. Ankietę wypełniali specjaliści i menedżerowie z 26 krajów na Dowiedź się więcej ⟶

Żelazny zestaw rozwojowy dla świadomego HR – publikacja Marzeny Sawickiej dla Kompendium HR 2022

Z przyjemnością pragniemy poinformować, że po raz kolejny na łamach Kompendium HR wydawanego przez Grupę Pracuj opublikowany został ekspercki artykuł autorstwa Marzeny Sawickiej - Dyrektor Zarządzającej HILLWAY. Kompendium HR 2022 - co to? Wydawane raz w roku Kompendium HR to publikacja dostarczająca bogatej i szerokiej wiedzy merytorycznej z wielu obszarów HR i rynku pracy. Kompendium Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY popiera porozumienie sektorowe Edukatorzy dla Edukatorów

W HILLWAY dbamy o to, by nieustannie się rozwijać kreując wzorce, upowszechniając dobre praktyki i standardy na konferencjach branżowych oraz w mediach. Tym samym pragniemy wyrazić poparcie dla porozumienia sektorowego “Edukatorzy dla edukatorów” przygotowanego przez Radę ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych. Porozumienie sektorowe Edukatorzy dla Edukatorów - co to? Porozumienie sektorowe Edukatorzy dla Edukatorów to Dowiedź się więcej ⟶

Efektywna rekrutacja – sprzedaż ofert pracy – case study HILLWAY

Dla Klienta z branży technologicznej świadczącego usługi outsourcing'owe całych projektów oraz zespołów IT w Software Development Center, przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy dedykowany projekt szkoleniowy Efektywna rekrutacja - sprzedaż ofert pracy. Z jakimi wyzwaniami mierzył się Klient? Jak przebiegł proces przygotowania i realizacji szkoleń dla pracowników HR? Jakie były efekty projektu szkoleniowego HILLWAY? Zachęcamy do zapoznania się Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content