Baza wiedzy

Nowe trendy w obszarze edukacji i rozwoju menedżerów – ekspercki artykuł Marzeny Sawickiej dla Gazety Finansowej

Trendy w obszarze edukacji i rozwoju menedżerów Jakie obecnie panują trendy w obszarze edukacji i rozwoju menedżerów? Jakie cechy rozwojowe posiada nowoczesny menedżer? O tym na łamach Gazety Finansowej dzieli się wiedzą i doświadczeniem Marzena Sawicka - Dyrektor Zarządzająca HILLWAY. W czasach VUCA, transformacji cyfrowej, zmiany modeli biznesowych i rewolucji związanej z automatyzacją, robotyzacją i Dowiedź się więcej ⟶

Trendy rekrutacyjne 2022 dla HR

Dynamicznie zmieniający się rynek pracy oraz wkraczanie na rynek pokolenia Z wymaga od rekruterów i HR Menedżerów dostosowania się do nowych warunków prowadzenia rekrutacji, tak aby proces rekrutacyjny pozyskiwania talentów był jak najbardziej skuteczny. Jakie panują obecnie trendy rekrutacyjne dla HR? Poznaj niektóre z nich. Employer Branding i rekrutacja "idą w parze" Co robi potencjalny Dowiedź się więcej ⟶

L&D jako strategiczna funkcja organizacji – nowy raport LinkedIn

Kultura „uczenia się” staje się dla firm jedną z najważniejszych misji i wartości. Menedżerowie firm są coraz bardziej świadomi potrzeby nieustannego rozwoju, doskonalenia oraz adaptacji w świecie, który charakteryzuje się ciągłą zmianą. Co to strategia Learning & Development (L&D)? Strategia Learning & Development (L&D) to podejście oparte na wspieraniu oraz zachęcaniu pracowników do rozwijania swoich Dowiedź się więcej ⟶

Jak być EFEKTYWNYM w czasach ciągłych zmian VUCA? Porada eksperta HILLWAY

Żyjemy obecnie w czasach określanych jako VUCA. Świat VUCA to otoczenie charketryzujące się: Zmiennością (Volatility) Niepewnością (Uncertainty) Złożonością (Complexity) Niejednoznacznością (Ambiguity) W świecie VUCA wszystko podlega nieustannym zmianom a warunki, które są niepewne i złożone, utrudniają podejmowanie decyzji i działań zarówno w biznesie jak i życiu osobistym. Jak w takich warunkach utrzymać wysoką efektywność osobistą? Dowiedź się więcej ⟶

Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards z udziałem eksperta HILLWAY

Konkurs Polish Contact Center Awards W dniu 08.06.2022 odbyła się Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Polish Contact Center Awards to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer care/service. Do jego przygotowania i realizacji co roku zaangażowanych jest ponad 100 ekspertów/specjalistów branży contact center. Gala finałowa Konkursu Dowiedź się więcej ⟶

Chcesz unikać konfliktów? Zacznij od ZROZUMIENIA

Codziennie borykamy się z konfliktami zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Codziennie wielu z nas zastanawia się, co zrobić i jak się zachować w obliczu konfliktu. Wielu z nas zaczyna poszerzać swoją wiedzę w zakresie tego, jak radzić sobie z konfliktami oraz jakie zastosować techniki, aby rozwiązać konflikty. Sztuka ZROZUMIENIA W tym krótkim artykule Dowiedź się więcej ⟶

Trendy szkoleniowe 2022 – Raport Udemy Workplace Learning Trends

Dynamiczna i nieustanna zmiana - tak możemy określić obecną rzeczywistość biznesową, która charakteryzuje się stale postępującą automatyzacją, digitalizacją oraz nieprzewidywalnymi i bezprecedensowymi wydarzeniami, które zmieniają oblicze biznesu. Wobec tego zmianom w trendach ulega również rynek szkoleniowy po to, by zapewnić dostęp do aktualnych kompetencji, umiejętności, wiedzy oraz kwalifikacji, które są niezbędne dla pracowników w 2022 Dowiedź się więcej ⟶

Facylitacja – co to? Po co managerowi kompetencje facylitatorskie?

Z artykułu dowiesz się m.in: Co to facylitacja? Kto to facylitator i jaką pełni funkcję? Jakie są kluczowe zadania i zasady facylitatora? Po co managerowi kompetencje facylitatorskie? Czy można nauczyć się facylitacji? Facylitacja (ang. facilitate - ułatwienie) to słowo, z którym coraz częściej spotykamy się na szkoleniach, konferencjach i w artykułach biznesowych. Facylitacja staje się Dowiedź się więcej ⟶

Obsługa Klienta w Polsce – Raport Delloite Customer Service Excellence 2021

W HILLWAY jesteśmy na bieżąco służąc naszym Klientom aktualną wiedzą oraz trendami ze świata biznesu. Tym samym polecamy uwadze raport nt. obsługi klienta Customer Service Excellence 2021 - Badanie Działów Obsługi Klienta w Polsce stworzony przez Deloitte Digital. Raport ukazuje szerokie ujęcie perspektywy obsługi klienta w Polsce, obecne trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta, działania Dowiedź się więcej ⟶

Prospecting – 6 sprawdzonych technik i taktyk handlowca w skutecznym pozyskiwaniu klienta

Z artykułu dowiesz się m.in.: Co innego i niestandardowego robią Ci, którzy odnoszą sukcesy w pozyskiwaniu klientów? Jakie triki stosują handlowcy w praktyce prospectingu czyli jak skutecznie pozyskują klientów? Jakie proste narzędzia i techniki możesz wykorzystać w procesie prospectingu i budowania relacji z klientami? W Polsce systemy motywowania handlowców i systemy prowizyjne oparte są na Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content