Prowadź spotkania efektywnie! – Poznaj 6 kluczowych zasad organizacji spotkań firmowych
Prowadź spotkania efektywnie! Poznaj 6 kluczowych zasad organizacji spotkań firmowych Efektywne prowadzenie spotkań to umiejętność, która nie tylko wpływa na dynamikę zespołu, ale także decyduje o sukcesie realizowanych projektów. Efektywne spotkania wewnętrzne mogą być motorem napędowym do osiągania wspólnych celów, pod warunkiem, że są dobrze zorganizowane. W tym artykule dowiesz się, jakie zasady prowadzenia spotkań zarówno
Dowiedź się więcej ⟶Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów?
Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów? Nieskuteczna komunikacja może być początkiem problemów o skali, której nikt nie chce doświadczyć. Rozczarowanie klienta, poczucie zawodu, czy wręcz jawne niezadowolenie często biorą się właśnie z nieporozumień, które – co gorsza – można było uniknąć. Jak więc radzić sobie z nieskuteczną komunikacją i nieadekwatnymi oczekiwaniami klientów?
Dowiedź się więcej ⟶7 cech osoby asertywnej – jak je rozwijać?
7 cech osoby asertywnej – jak je rozwijać? Czy asertywność to cecha, z którą się rodzimy, czy umiejętność, którą nabywamy? W świecie pracy, gdzie codziennie spotykamy się z różnorodnymi wyzwaniami, bycie asertywnym nie tylko pomaga przetrwać, ale i rozkwitnąć. Asertywność to klucz do efektywnej komunikacji, budowania zdrowych relacji zawodowych i osiągania zamierzonych celów. Ale co
Dowiedź się więcej ⟶Raport CX HILLWAY wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
Raport CX HILLWAY Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY. Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta W Raporcie HILLWAY znajdziecie
Dowiedź się więcej ⟶Sztuka parafrazy metodą EZOP: Jak lepiej słuchać i rozumieć współpracowników?
Sztuka parafrazy metodą EZOP: Jak lepiej słuchać i rozumieć współpracowników? Parafraza to kluczowy element skutecznej komunikacji, który pozwala na jasne zrozumienie i potwierdzenie informacji między rozmówcami. Parafraza jest niezwykle ważna w efektywnej komunikacji, ponieważ pomaga upewnić się, że wszyscy uczestnicy rozmowy mają wspólne zrozumienie omawianych kwestii. Model EZOP to doskonałe narzędzie do stosowania parafrazy. Dzięki
Dowiedź się więcej ⟶Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY
Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY Raport EY “Cyfrowa transformacja 2024” analizuje stan zaawansowania projektów cyfrowej transformacji w polskich firmach oraz ich plany na przyszłość. Badanie objęło 494 dużych i średnich przedsiębiorstw z sektorów finansów, logistyki, produkcji i retailu. Zrealizowane metodami CATI i CAWI w styczniu i lutym 2024 roku,
Dowiedź się więcej ⟶Metoda SBNRR – praktyczny i ceniony sposób na regulację emocji
Metoda SBNRR – jak skutecznie regulować emocje? W dzisiejszym szybkim tempie życia, pełnym zmian, presji i nieustannych wyzwań, umiejętność skutecznego zarządzania emocjami staje się kluczowym elementem osobistego i zawodowego rozwoju. W odpowiedzi na te potrzeby, metoda SBNRR (Stop, Breathe, Notice, Reflect, Respond) zyskuje coraz większą popularność jako niezawodne narzędzie wspierające jednostki w kontrolowaniu swoich reakcji
Dowiedź się więcej ⟶Global Skills Report 2024: trendy w rozwoju umiejętności według Coursera
Global Skills Report 2024: kluczowe wnioski i analiza Raportu Coursera Raport Coursera Global Skills Report 2024 dostarcza cennych wskazówek dla menedżerów, ukazując globalne i regionalne trendy w edukacji i rozwoju umiejętności. Aby sprostać wyzwaniom rynku pracy, firmy, rządy, instytucje edukacyjne i pracownicy muszą wspólnie działać na rzecz rozwoju kompetencji, które są kluczowe dla przyszłości gospodarki
Dowiedź się więcej ⟶Referencje od CMC Poland dla HILLWAY w uznaniu za realizację szkolenia z obsługi klienta
Referencje od CMC dla HILLWAY za realizację szkolenia z obsługi klienta Poniżej przedstawiamy list referencyjny dla HILLWAY otrzymany od CMC Poland Sp. z o.o. – wiodącego producent wyrobów stalowych w uznaniu za realizację szkolenia z obsługi Klienta “Jak efektywnie komunikować się z dostawcami?” W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra. Zobacz programy szkoleniowe HILLWAY
Dowiedź się więcej ⟶Akademia menedżera Keep Calm & Lead – case study szkolenia dla liderów
Case study szkolenia dla menedżerów Akademia menedzerów“Keep Calm & Lead: Self, Others, Business” HILLWAY podjęło się ambitnego projektu szkoleniowego dla globalnej firmy specjalizującej się w aspektach podatkowych i imigracyjnych. Głównym celem było wsparcie rozwoju kadry menedżerskiej (łącznie przeszkolonych 60 menedżrów), aby jeszcze bardziej ulepszyć procesy organizacyjne poprzez inwestycję w umiejętności pracowników. Projekt trwał łącznie 7
Dowiedź się więcej ⟶